iPhone for dummies
Fra : thohei

Dato : 30-10-10 09:55

Jeg kan ikke finde ud af at forhindre at iPhoto åbner hver gang jeg
sætter iPhone 4 i comupteren.
Hverken i iPhoto, iTunes eller iPhonen selv.
Lille men irriterende problem.
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-10 17:09

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> sætter iPhone 4 i comupteren.
> Hverken i iPhoto, iTunes eller iPhonen selv.

i iPhoto indstillinger:

<http://dl.dropbox.com/u/693028/Screen%20shot%202010-10-30%20at%206.08.3
3%20PM.png>

/thomas

Fra : thohei

Dato : 30-10-10 10:41

glemte vist at sige jeg bruger iPhoto 4.0.1 - min ser ikke sådan ud.
Thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-11-10 00:13

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> glemte vist at sige jeg bruger iPhoto 4.0.1 - min ser ikke sådan ud.

Min åbner kun, hvis iPhone har billeder på filmrullen. Tøm den, og se,
om iPhoto stadig åbner.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : thohei

Dato : 01-11-10 12:24

On Nov 1, 12:12 am, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Min åbner kun, hvis iPhone har billeder på filmrullen. Tøm den, og se,
> [...]

Jamen, jeg har altid billeder på filmrullen. Men det er jo ikke det
samme som, at jeg har behov for at overføre dem hver gang jeg sætter
den til.
Det er nok noget med at jeg stadig kører 10.4.11 og en gammel iPhoto,
så det taler nok ikke så godt sammen med en ny fin iPhone.
Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-10 19:28

> [...]

> Det er nok noget med at jeg stadig kører 10.4.11 og en gammel iPhoto,
> så det taler nok ikke så godt sammen med en ny fin iPhone.

<http://www.apple.com/iphone/specs.html>

"Mac system requirements
? Mac OS X v10.5.8 or later
"

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-11-10 08:56

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Jamen, jeg har altid billeder på filmrullen. Men det er jo ikke det
> samme som, at jeg har behov for at overføre dem hver gang jeg sætter
> den til.

Det er nu ikke så svært. Man kan jo bare tømme sin filmrulle og gemme
billederne i iPhoto, hvis man vil gemme dem, eller også bare slette dem.
Men jeg kender godt "problemet", at man har nogle billeder, som man ikke
helt vil gemme, men heller ikke vil slette lige nu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-11-10 22:36

thohei <heinesen@mail.dk> writes:

> Jamen, jeg har altid billeder på filmrullen. Men det er jo ikke det
> samme som, at jeg har behov for at overføre dem hver gang jeg sætter
> den til.

Jeg har slået det fra - jeg skal udtrykkeligt starte iPhoto. Jeg kan
ikke huske præcis hvor jeg satte det til, men enten i
Systemindstillinger eller i iTunes ved højreklik på fønen.

Havde importen kunne foregå 100% usynligt havde jeg nok beholdt autoimporten.