Snyde Time Machine?
Fra : Esben

Dato : 30-10-10 11:12

Kan jeg få TM til at lade være med at slette gamle backups og i stedet
fortælle mig den behøver plads?

Jeg tænkte på noget man "skrev" til en indstillingsfil eller lign.?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 30-10-10 12:01

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> Kan jeg få TM til at lade være med at slette gamle backups og i stedet
> fortælle mig den behøver plads?
>
> Jeg tænkte på noget man "skrev" til en indstillingsfil eller lign.?

Det har jeg ikke set, men du kan få den til at fortælle når den har
slettet.

Det kan du så bruge som advarselslampe :)

Fra : Esben

Dato : 30-10-10 12:42

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101029 <nospam0002+20101029@gmail.com> wrote:

> Det har jeg ikke set, men du kan få den til at fortælle når den har
> slettet.
>
> Det kan du så bruge som advarselslampe :)

Too late

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-10 12:04

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Kan jeg få TM til at lade være med at slette gamle backups og i stedet
> fortælle mig den behøver plads?

Du kan prøve at kigge på:

<http://www.tri-edre.fr/english/backintime.html>

/thomas

Fra : Esben

Dato : 30-10-10 12:42

> Du kan prøve at kigge på:
>
> <http://www.tri-edre.fr/english/backintime.html>
>
> /thomas

Will do!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 30-10-10 21:02

Ser ikke ud til at den kan det. Men ellers interessant app!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-10-10 17:30

Hej

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve at kigge på:
>
> <http://www.tri-edre.fr/english/backintime.html>

Undskyld jeg bryder ind

Kan man på en måde, begrænse den plads TM bruger - normalt fylder den jo
bare disken?

Kan Back in Time evt det?

Mvh
Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-10 23:14

Hans Mouridsen <hom@FJERNMIGpc.dk> wrote:

> [...]
>
> Undskyld jeg bryder ind
>
> Kan man på en måde, begrænse den plads TM bruger - normalt fylder den jo

ingen anelse mht. back in time ... men ellers kan du lave et sparesimage
til timemachine som du sætter en størrelse på.

/thomas