Legend emails
Fra : ___P.Sir

Dato : 29-10-10 17:25

Jeg har sat min HTC Legend op til at hente emails. Fire forskellige konti,
og de hentes godtnok. Men NOGLE af mails`ne hentes igen - og igen - og
igen...?! Og det er de samme mails, som bliver ved at komme, indtil jeg evt.
sletter dem på serveren. Kan ikke være opsætning af server, da det ikke er
alle mails, som det gælder.
Den giver altså audio signal om at den har hentet mail, og derefter kan man
se de pgl. mails i oversigten i "ikke-læst" størrelse - hvorefter de
sekunder efter ændres til "læst"...og den viser nu ikke nogle nye mails
alligvel...?!
Nogen der har en forklaring og en løsning på dette problem?

Preben

--
www.granvista.dk
Luksusferie i Spanien

Fra : emjeppesen

Dato : 29-10-10 20:54

___P.Sir skrev:

>Nogen der har en forklaring og en løsning på dette problem?

Jeg har valgt at videresende fra mine andre konties til min gmail
konto, så behøver jeg kun at synkronisere telefon med gmail og slipper
for roderiet.

Hilsen emj

Fra : ___P.Sir

Dato : 30-10-10 09:56

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Jeg har valgt at videresende fra mine andre konties til min gmail
> konto, så behøver jeg kun at synkronisere telefon med gmail og slipper
> for roderiet.

Lyder som en rigtig god ide...skal prøve at finde ud af hvordan jeg får mine
mails den vej fra Surftown serveren.
Preben

Fra : emjeppesen

Dato : 30-10-10 11:25

___P.Sir skrev:

>"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

>Lyder som en rigtig god ide...skal prøve at finde ud af hvordan jeg får mine
>mails den vej fra Surftown serveren.

Det tror jeg du kan klare altsammen i google.com under
indstillinger/konti og import.

Hilsen emj

Fra : ___P.Sir

Dato : 30-10-10 13:13

> Det tror jeg du kan klare altsammen i google.com under
> indstillinger/konti og import.
>
> Hilsen emj

Ja, det ser fint ud. Virker. Kunne bare ønske mig en knap "marker som læst"
som jeg kunne bruge på alle de (gamle) mails, som nu er lagt ind på
telefonen via gmail. Det kan tilsyneladende kun gøres ved at åbne dem hver
især - hvilket jeg ikke har behov for, da det jo er gamle mails, som er
læst...?! Måske findes en "apps" til dette?
Men ellers fin løsning - tak for det.
Preben

Fra : emjeppesen

Dato : 30-10-10 15:46

___P.Sir skrev:

>Ja, det ser fint ud. Virker. Kunne bare ønske mig en knap "marker som læst"
Hos mig, har jeg valgt at de skal blive liggende på serveren.
Når jeg læser mails på mobilen og sletter den efterfølgende, ligger
den stadig på serveren.
Hvis jeg derimod sletter på google, så forsvinder den fra mobilen.

> [...]
>især - hvilket jeg ikke har behov for, da det jo er gamle mails, som er
>læst...?! Måske findes en "apps" til dette?

Du kan slette dem på gmail eller markere dem som læst, så findes de
ikke mere på telefonen.

>Men ellers fin løsning - tak for det.
OK

Hilsen emj

Fra : ___P.Sir

Dato : 30-10-10 19:21

> Du kan slette dem på gmail eller markere dem som læst, så findes de
> ikke mere på telefonen.

ah, det var nu ikke helt korrekt. De forsvinder ikke på mobilen, hvis du
markerer dem som læst inde i gmail. De skal nok slettes helt.
Preben

Fra : emjeppesen

Dato : 30-10-10 21:53

___P.Sir skrev:

> ah, det var nu ikke helt korrekt. De forsvinder ikke på mobilen, hvis du
>markerer dem som læst inde i gmail. De skal nok slettes helt.

OK, jeg gemmer aldrig mails, så du har nok ret.

Hilsen emj