Slagersangerinde i helikopterstyrt - Anna~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-10-10 23:13

Den tyske slager-stjerne Anna Marie Zimmerman styrtede ned med helikopter på
vej til en koncert i nærheden af Hannover, for få dage siden. Hun omtales i
Tyskland som "Den nye slagerstjerne på den tyske stjernehimmel".

Hendes tilstand er forværret dramatisk her lørdag aften. Hun svæver mellem
liv og død., da hendes skader var værre end man havde regnet med. Hun holdes
i kunstigt koma.

Her er hun i et klip fra ZDFs slagershow "Fernsehgarten", hvor hun synger
Lust am Leben (Lyst til livet) http://www.youtube.com/watch?v=Qm4LN87j_Do
Her er hun i et klip fra RTLs Ballermann-show. Hun synger sit 2009-sommerhit
som hedder "1000 drømme". En fantastisk god sang:
http://www.youtube.com/watch?v=tQ_ci2DsoPw&feature=related
Her synger hun "Frei Sein". Et nummer som ikke er helt så ringe endda:
http://www.youtube.com/watch?v=BUWNTnboerw&feature=related
her synger hun et andet godt nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=Drc1Giy-uGY'

Hun slog igennem via et tysk talentshow for et par år siden. Herefter valgte
hun at slå ind på en karriere som slager-sangerinde

Her er et nyheds-indslag hvor hun omtales som Tysklands nye
slager-prinsesse:
http://www.watchcrash.com/video/EeKQM3MrTfM/Anna-Maria-Zimmermann-Hubschrauber-Absturz-Unfall-Zustand.html

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-10-10 09:57

meddelelsen news:4ccb46f9$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hendes tilstand er forværret dramatisk her lørdag aften. Hun svæver mellem
> liv og død., da hendes skader var værre end man havde regnet med. Hun
> holdes i kunstigt koma.

Her er en tysk artikkel fra Bild.de, hvor der fortællles om hende:
http://www.bild.de/BILD/video/clip/leute/2010/10/25/anna-maria-zimmermann-hubschrauber-absturz.html

Her er en live-videooptagelse af ulykken. Helikopteren kommer simpelthen for
tæt på nogle grene på et træ. Derefter ser vi den styrter.
Det er heldigvis ikke fra en særlig stor højde, så var det nok gået endnu
værre:
http://www.dailymotion.com/video/xfea3w_helicopter-crash-of-singer-anna-maria-zimmermann_news

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-10-10 12:19

meddelelse news:4ccb46f9$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Hun omtales i
> Tyskland som "Den nye slagerstjerne på den tyske stjernehimmel".

Hun havde åbenbart svært ved at holde sig deroppe

Fra : Jensen

Dato : 04-11-10 10:23

On 30 Okt., 12:18, "Allan Krautwald" <al...@kanelbolle.dk> wrote:

> Hun havde åbenbart svært ved at holde sig deroppe

Et helikopter-crash er vel også en slags "Schlager"...

Fra : V

Dato : 30-10-10 13:11

> Den tyske slager-stjerne Anna Marie Zimmerman styrtede ned med helikopter
> på vej til en koncert i nærheden af Hannover, for få dage siden. Hun
> omtales i Tyskland som "Den nye slagerstjerne på den tyske stjernehimmel".

Hvor er det tragisk når et ungt menneske som hende er kommet galt afsted.

Jeg synes hun er rigtig god, og at hun havde fremtiden for sig.

Lad os bede til at hun klarer den!

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-10-10 13:39

"V" <videovideo999@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad os bede til at hun klarer den!
Skal vi ikke lade de hellige om det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-10-10 09:28

> [...]
>
> Hvor er det tragisk når et ungt menneske som hende er kommet galt afsted.
>
> Jeg synes hun er rigtig god, og at hun havde fremtiden for sig.

Jamen så lad os gøre det...

M.V.H....Benny..