Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Speedlite 580EX II wide panel?
Fra : /Peter

Dato : 29-10-10 21:09

Er nogle med erfaring med køb af reservedele til Canon Speedlite 580EX
II ?
Jeg har ødelagt "wide panel", den gennemsigtige plastplade man kan
trække ud.

Fra : E.M.

Dato : 31-10-10 15:49

"/Peter" skrev i meddelelsen

Er nogle med erfaring med køb af reservedele til Canon Speedlite 580EX
II ?
Jeg har ødelagt "wide panel", den gennemsigtige plastplade man kan
trække ud.

Jeg ved ikke noget om reservedele, men jeg bruger aldrig den plade, i stedet
bruger jeg en Stofen Omnibounce, den gør det mindst lige så godt, desuden
giver den et blødere lys.

E.M.

Fra : /Peter

Dato : 31-10-10 16:35

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved ikke noget om reservedele, men jeg bruger aldrig den plade, i
> stedet bruger jeg en Stofen Omnibounce, den gør det mindst lige så

PlAden er nødvendig for at holde på den hvide flap, som jeg ofte
bruger

Fra : /Peter

Dato : 31-10-10 18:35

Jeg fandt lige denne side:
http://www.uscamera.com/international/1canon.htm

der er mange gode ting

Fra : Peter Caspersen

Dato : 03-11-10 11:30

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> Jeg fandt lige denne side:
> http://www.uscamera.com/international/1canon.htm
>
> der er mange gode ting
Takker for linkt har gemt det, og håber jeg aldrig får brug for det

-Peter