Re: TimeCapsule død
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 29-10-10 09:57

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Jeg har da for nylig skiftet min iPhone 3G ud med en iPhone 4.
>Der er himmelvid forskel, og jeg er simpelthen så glad for den nye. Jeg
>skal bare ikke tænke for meget på, at den gamle kostede kr. 5.500,- og
>holdt to år. Nu har jeg givet den til min lille søn, for den er stort
>set ikke noget værd på brugtmarkedet. Om det er acceptabelt eller ej,
>ved jeg ikke, men sådan er virkeligheden. Efter et par år er det meste
>elektronik forældet, hvad enten det er gået i stykker eller ej.
> [...]

Min søn der er flyttet til London, fik da 1800 kr for sin 3G, da han
købte en iPhone 4. Det var telefonselskabet der købte den. Han bestilte
sin hos Apple.
hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-10-10 23:36

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> Min søn der er flyttet til London, fik da 1800 kr for sin 3G, da han
> købte en iPhone 4. Det var telefonselskabet der købte den. Han bestilte
> sin hos Apple.

Det var da en fin pris. Jeg har fået at vide her i gruppen, at man skal
være glad for at få kr. 500,- for en iPhone 3G. Jeg synes også, det er
et stort værditab på to år.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-11-10 00:14

> [...]

> Det var da en fin pris. Jeg har fået at vide her i gruppen, at man skal
> være glad for at få kr. 500,- for en iPhone 3G. Jeg synes også, det er

Du kan forholde dig til dem der skriver i salgsannoncer på dba.dk at
denne pragtcomputer kostede 20.000 i 1985?

Elektronik i vore dage bliver hurtigt forældet, og problemet er jo ikke
at dimsen i sig selv var dyr, men at der er kommet en nyere model som
folk hellere vil have.