For dælen da hvor er den god
Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-10-10 09:50

Så røg som sagt min TimeCapsule og dermed mit netværk, og jeg gloede
olmt på min WRT54G slash bindestreg og krølle bølle og langt hår henover
broen og repeateren og jeg skal gi dig linux ska jeg.
Men pyh hvor var det godt at jeg har min iPhone, satte USB-kablet i.
Dimsen synkroniserer. Jeg flår kablet ud fordi jeg lige skal ind og
hente TimeCapsulen medens jeg taler med support, for at se
serienummeret, og så sætter jeg stikket tilbage i igen og surfer videre
med det samme. Hallo hallo wupti wupti. Dælme elegant. Ingen knaster.
Jeg taler i telefon, surfer, hiver ledningen rundt om hovedet, slår en
kolbøtte og surfer videre. Aldrig har det været så nemt. Jeg er
imponeret, vildt imponeret. Sagde jeg at jeg var imponeret

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 28-10-10 13:43

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
> kolbøtte og surfer videre. Aldrig har det været så nemt. Jeg er
> imponeret, vildt imponeret. Sagde jeg at jeg var imponeret

Yep....sådan er den...

M.

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 29-10-10 05:19

> [...]

> kolbøtte og surfer videre. Aldrig har det været så nemt. Jeg er
> imponeret, vildt imponeret. Sagde jeg at jeg var imponeret

Jep, det sagde du, og vi hørte det.
Jeg giver dig helt ret: Herude hvor vi har mere end 5 km kobber til
centralen, giver min iPhone på 3's netværk hurtigere både up- og
download end hvad ADSL'en kan levere.
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie