wireless All-in-one printer hvor Scan funk~
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-10-10 11:31

Hej, længe siden sidst.

Er der nogen der har et forslag til en multifunktions farveprinter til
hjemmekontoret hvor scanner funktionen kan varetages af image capture?

Helst noget hvor Apple distrubuerer driveren via softwareupdate så jeg
kan give brugeren kassen med hjem og denne ikke skal rode med
installationen. Aka mindst mulig bøvl for IT afdelingen.

Den skal desuden have wireless netkort og den må meget gerne være
indrettet således at jeg kan lægge SSID'et ind på forhånd.

HP fortrækkes af logistiske årsger og grundet generelt gode drivere,
men jeg er åben for andre producenter.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-10-10 20:09

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@gmail.com> wrote:

> Hej, længe siden sidst.
>
> Er der nogen der har et forslag til en multifunktions farveprinter til
> hjemmekontoret hvor scanner funktionen kan varetages af image capture?

Kan Image Capture håndtere TWAIN?

Jeg har fin erfaring med fx. en Brother CW-885, hvor man scanner direkte
fra en deres program - virker trådløst.

> Helst noget hvor Apple distrubuerer driveren via softwareupdate så jeg
> kan give brugeren kassen med hjem og denne ikke skal rode med
> installationen. Aka mindst mulig bøvl for IT afdelingen.

Mhmm.

> Den skal desuden have wireless netkort og den må meget gerne være
> indrettet således at jeg kan lægge SSID'et ind på forhånd.

Alle de All-in-one jeg har sat kan sættes op på forhånd - også selvom du
ikke er på det lokal netværk, hvor den ender med at stå.

> HP fortrækkes af logistiske årsger og grundet generelt gode drivere,
> men jeg er åben for andre producenter.

HP har bare sådan nogle store og tunge drivere, da de dækker 117
modeller.

Har du det ellers godt?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-10-10 22:56

> Kan Image Capture håndtere TWAIN?

rudimentært, ja. Det mest interessante er nok om scanneren kan hitte ud
at advatere for sig selv via bonjour.

> Jeg har fin erfaring med fx. en Brother CW-885, hvor man scanner direkte
> fra en deres program - virker trådløst.

er det noget der er current? og kan Image Capture se den?

Jeg vil som nævnt gerne undvære trdieparts SW.

> Mhmm.

= mindre koolie arbejde for os, dvs mere tid til vigtigere og sjovere
opgaver.

> Alle de All-in-one jeg har sat kan sættes op på forhånd - også selvom du
> ikke er på det lokal netværk, hvor den ender med at stå.

ok, de par Canon dimser jeg har haft fat i har vaeret addeles ulidelige
paa det punkt.

> HP har bare sådan nogle store og tunge drivere, da de dækker 117
> modeller.

netop unified driver arkitktur - lige efter mit hoved.

> Har du det ellers godt?

yep, too much work men ellers á jé glá.

--
Morten Reippuert Knudsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-10-10 09:00

> yep, too much work men ellers á jé glá.

Godt at høre. Utroligt som det larmer når folk er væk pludseligt.
Hvilket selvfølgelig kan betyde at folk har fået sig et liv.
Jeg har da godt nok sendt mange virtuelle bajere i din retning i
tankerne gennem tiden.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Esben

Dato : 29-10-10 11:43

> yep, too much work men ellers á jé glá.

Dejligt at høre! Hmm vi bør vist sætte et hak i kalenderen i gruppen for
at du har spurgt _OS_ om noget

Troede et øjeblik det sidste var fransk inden jeg så det var fynsk!

Hyg!

Esben

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-10-10 12:17

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> for
> at du har spurgt _OS_ om noget
>
> Troede et øjeblik det sidste var fransk inden jeg så det var fynsk!

Ha ha godt set!

--
/fr

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-11-10 11:16

> [...]
> at du har spurgt _OS_ om noget
>
> Troede et øjeblik det sidste var fransk inden jeg så det var fynsk!

Kan det ikke være begge dele?

Morten er måske til fransk på fynsk..........

Fra : Esben

Dato : 01-11-10 17:22

> Kan det ikke være begge dele?
>
> Morten er måske til fransk på fynsk..........

Mundtlig fransk på Fyn...?