TomTom car kit for iPhone 4
Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-10 22:42

Jeg har lige opdaget på Apple Store og siden på TomToms hjemmeside, at
TomToms car kit for iPhone nu er kompatibelt med iPhone 4. har? På
TomTom sider kan man se, at de nu har en lille gummiklods, der hedder en
iPhone 4 adapter. Det var jo en smart løsning, som jeg har set foreslået
her på nettet, da problemerne med holderen og iPhone 4 dukkede op. Gad
vide, hvor man kan købe den? Jeg går ud fra, at det nye ved holderen
bare er, at klodsen følger med.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-10 22:47

> [...]
> her på nettet, da problemerne med holderen og iPhone 4 dukkede op. Gad
> vide, hvor man kan købe den? Jeg går ud fra, at det nye ved holderen

Jeg kan se, at det bare er mig, der er langsom. TomTom tilbyder ligefrem
at sende en gratis adapter til ejere af deres iPhone car kit:

<http://www.tomtom.com/page/iphone-4-adapter?Lid=14>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-10 22:48

On 2010-10-25 23:41:33 +0200, Henrik Münster said:

> [...]
> her på nettet, da problemerne med holderen og iPhone 4 dukkede op. Gad
> vide, hvor man kan købe den? Jeg går ud fra, at det nye ved holderen

Hej

Den lille klods kunne man bestille via et link hos TomTom (når man
kendte serienummeret på ens holder) og så ville den blive sendt gratis.
Jeg har lige fået min for en uge siden (efter nogle ugers ventetid)

Jeg kan dog ikke huske adressen, men det må en søgning kunne klare.

mvh. Joakim

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-10-10 23:03

JHP <usenet_at-jhpb-i-danmark> wrote:

> [...]
> Jeg har lige fået min for en uge siden (efter nogle ugers ventetid)
>
> Jeg kan dog ikke huske adressen, men det må en søgning kunne klare.

Tak for hjælpen. Jeg faldt selv over den, før jeg læste dit svar. Det er
åbenbart mig, der ikke har været vågen, for jeg har slet ikke set det
omtalt noget sted. Jeg skal da også have bestilt en.
Jeg bruger selv en lille filtklods af den type, man ellers
sætter under vaser, porcelænsfigurer og urtepotter, så de ikke ridser.
Den har den fordel, at den er nem at tage af. Forleden lånte min kone
min bil, og hun har stadig en gammel iPhone 3G. Så kunne jeg lige fjerne
filtpuden, og hun kunne sætte sin iPhone i holderen. Jeg er lidt bange
for, at klodsen sidder bedre fast. Nå, men det er nok den eneste gang,
vi får brug for det. Om ikke andet, så kommer der vel snart en hvid
iPhone 4, så min kone kan få en iPhone 4.
--
Henrik Münster
Esbjerg