afmelding af gruppe
Fra : dinosaur

Dato : 25-10-10 05:00

Jeg har nu brugt een time på at forsøge at afmelde ovenstående
gruppe ; men det tillader I åbenbart under ingen omstændigheder.
Hvorfor skal det gøres så vanskeligt, at en almindelig borger er nødt
til at skifte e-mail adresse.
Det gør i hvert fald ikke én venligere stemt overfor Google.
Gunnar brøgger

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-10-10 13:11

dinosaur <gbrogger@fibermail.dk> crashed Echelon writing news:0e20bd42-
0391-4c80-a228-b497667ec1b2@l17g2000yqe.googlegroups.com:

> [...]
> til at skifte e-mail adresse.
> Det gør i hvert fald ikke én venligere stemt overfor Google.

Kære Gunnar, du har skudt helt ved siden af og ved ikke hvad Usenet er,
eller på dansk nyhedsgrupper.

Basalt set kan man ikke afmelde sig nyhedsgrupper, man kan lade være med at
tilgå disse.

Denne gruppe er ikke styret af Google på nogen måde, det eneste Google står
for, er historisk arkiv af indlæggene. Det som Google tilbyder som du helt
sikkert er frustreret over, er webbaseret adgang til nyhedsgrupperne.

Og dermed bør du kigge i din Google kontos indstillinger for at se hvordan
du kan afmelde dig de opdateringer mails du har bedt om. At skrive til
gruppen, er som at ringe til Peugeot og brokke sig over der er kø på
motorvejen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Søren Blom

Dato : 25-10-10 13:56

"Bjarke Andersen" skrev

At skrive til gruppen, er som at ringe til Peugeot og brokke sig over der er
kø på
motorvejen.

Hold kæft en herlig formullering

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-10-10 10:58

Søren Blom skrev:

>    At skrive til gruppen, er som at ringe til Peugeot og brokke sig over der er
>    kø på motorvejen.

> Hold kæft en herlig formullering

Ja, den er lige i øjet.

Jeg sætteret kryds i min lommebog: en sammenligning der virkede.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-10-10 15:29

dinosaur skrev:

>Det gør i hvert fald ikke én venligere stemt overfor Google.

google er ikke særligt godt til nyhedsgrupper, men gå i Indstillinger >
Indstillinger for google Konti > ved Grupper vælges Administrer abonnenter

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 25-10-10 21:31

Ivan V. Klattrup skrev:

>google er ikke særligt godt til nyhedsgrupper, men gå i Indstillinger >
>Indstillinger for google Konti > ved Grupper vælges Administrer abonnenter

Nok spil af energi at nå ham via news nu, selv om du har svaret.

Hilsen emj

--

lamaguf.dk