Verdens bedste hær
Fra : P.N.

Dato : 24-10-10 20:49

Fra : Kert Rats

Dato : 24-10-10 20:59

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ia22ka$gaa$1@speranza.aioe.org...
> http://www.youtube.com/watch?v=Bn_WhMBOYvE&feature=related

Du har næse for den slags - næse i bukserne

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 10:24

On Sun, 24 Oct 2010 21:59:17 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

>"P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Du har næse for den slags - næse i bukserne
>

>Venligst
>
>Kert Rats

Hej Star Trek
skriv forståeligt - når links ikke virker blir din fåmælthed til ren
volapyk

Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-10 13:49

> Hej Star Trek
> skriv forståeligt - når links ikke virker blir din fåmælthed til ren
> volapyk

Linket virker hos mig.
Hvad er det, du ikke forstår i mit skrevne?

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 25-10-10 14:02

Den 25-10-2010 14:49, Kert Rats skrev:
> "Bo Warming"<bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

> Linket virker hos mig.
> Hvad er det, du ikke forstår i mit skrevne?

Bo forstår nok ikke, nogen kan finde marcherende soldater
seksuelt stimulerende, hvilket dit indlæg giver udtryk for.

Jeg forstår det heller ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-10 14:05

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Bo forstår nok ikke, nogen kan finde marcherende soldater
> seksuelt stimulerende, hvilket dit indlæg giver udtryk for.
>
> Jeg forstår det heller ikke.

Sådan er der jo så meget.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 25-10-10 14:13

Den 25-10-2010 15:04, Kert Rats skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan er der jo så meget.

Hvordan det? Har du den følelse? Du ved, it takes one to know
one? Eller hvad?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 17:07

On Mon, 25 Oct 2010 15:04:36 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

>"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Sådan er der jo så meget.
>

>Venligst
>
>Kert Rats

Jeg har hørt om at have ål i strømperne men ikke om næse i bukserne

Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-10 17:55

> Jeg har hørt om at have ål i strømperne men ikke om næse i bukserne

Udtrykket stammer fra denne gruppe. Jeg har ikke mødt det andre steder.
Men det er da ret finurligt.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-10 18:10

Kert Rats <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen
4cc5b690$0$23757$14726298@news.sunsite.dk:

> Udtrykket stammer fra denne gruppe. Jeg har ikke mødt det andre
> steder. Men det er da ret finurligt.

Well. Jeg tror faktisk, det var undertegnede, der introducerede det i
nærværende gruppe for nogle år siden. Jeg husker udtrykket som en vigtig del
af ordforrådet fra dengang i 70'erne, hvor vi var en lille håndfuld rødder,
der troede, vi havde styr på det hele

Det var først langt senere i livet, det gik op for (nogle af) os, at dén del
af livet er givet kvinderne ved fødslen. Jeg er sikker på, BW kan følge mig
hér...

Jeg er dog (lidt) forundret over, at ikke alle forstår analogien, men sådan
er der jo så meget.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-10 19:24

Kald en spade for en spade

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-10 20:01

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
qlibc659fsgq0qp605uungktarjjfsjkil@4ax.com:

> Kald en spade for en spade

Jeg forsøgte. Men det gik tydeligvis over dit hovede.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-10 09:18

On Mon, 25 Oct 2010 21:00:57 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>qlibc659fsgq0qp605uungktarjjfsjkil@4ax.com:

>Jeg forsøgte. Men det gik tydeligvis over dit hovede.

Næsen er et organ i ansigtet
Din lyrik om at placere organet i benlæder er det modsatte af at kalde
en spade for en spade

Måske plat humor

Men altså ikke noget du evnede at forklare

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-10 17:57

:
> Jeg har hørt om at have ål i strømperne men ikke om næse i bukserne

Luk øjnene og se f.eks. Villy Dalsgaard - med en stor, opsvulmet næse,
placeret forrest i bukserne mens han skriver usenetindlæg i dk.poltik om,
hvor lidt Jesustroende kommunist, han er - foran dig. Er du stadig ikke med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 25-10-10 22:54

Den 25-10-2010 18:56, Jens Bruun skrev:
> [...]
> hvor lidt Jesustroende kommunist, han er - foran dig. Er du stadig ikke med?

Jesustroende - ja, kommunist - nej.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-10 00:30

"Vidal"

> Jesustroende - ja, kommunist - nej.

Spændende om JB noterer sig denne "lille" detalje?

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 26-10-10 08:39

Den 26-10-2010 01:30, Eyvind Dk skrev:

> "Vidal"

> Spændende om JB noterer sig denne "lille" detalje?

Jens Bruun er politisk naivist og skifter i sin modne
alder parti med regelmæssige mellemrum, så det fatter
han sikkert ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-10 14:26

On 2010-10-26 09:39, Vidal wrote:

> Jens Bruun er politisk naivist og skifter i sin modne
> alder parti med regelmæssige mellemrum, så det fatter
> han sikkert ikke.

Det er ret nemt at identificere Villy, som en troll-agtig genfødt
kristen af den vamle type, og kommunist. Så det...

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-10 15:35

Martin Larsen skrev:
> Det er ret nemt at identificere Villy, som en troll-agtig genfødt kristen
> af den vamle type, og kommunist. Så det...

Jens og Martin er virkelig op at køre på den intelektuelle store klinge!
Imponerende analyser!!!

Mvh Eyvind

Fra : Vidal

Dato : 26-10-10 21:23

Den 26-10-2010 16:35, Eyvind Dk skrev:

> Jens og Martin er virkelig op at køre på den intelektuelle store klinge!
> Imponerende analyser!!!

Hehe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-10 14:41

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4cc57fb6$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Bo forstår nok ikke, nogen kan finde marcherende soldater
> seksuelt stimulerende, hvilket dit indlæg giver udtryk for.

Mit gæt er, at BW ikke forstår meningen med "næse i bukserne".

> Jeg forstår det heller ikke.

Heller ikke jeg, men der er godt nok nogle... host... alternativt
personlighedsudfordrede derude.Og vor ven Flemse er vist én af de helt
særlige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 25-10-10 08:30

Den 24-10-2010 21:49, P.N. skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=Bn_WhMBOYvE&feature=related

Herligt at se at du har humoristisk sans!

Klippet med tanks i Pyongyang fik mig til at tænke på at det var en af
de få gange at en gade i den nordkoreanske hovedstad var omtrent lige så
trafikeret som motorvejssporet fra København til Roskilde klokken 7 om
morgenen.
Det må have slået alle rekorder i trafikbelastning målt i antal
motoriserede køretøjer per minut det år.

Et andet humoristisk indslag var militærparaden der viste noget der
lignede pap-mache missiler som Røde Mor kunne havde kreeret til en event
i 70'erne.

Stakkels de arme mennesker der lever bag dét jerntæppe, men af en eller
anden grund er det ikke det store scoop at demonstrere imod lige den
nordkoreanske form for umenneskelighed for alle de der ellers nærmest
har en karriere ud i humanisme på alles vegne.

- cep

Fra : P.N.

Dato : 27-10-10 15:39

"Claus E. Petersen" <snurrberget@REMOVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> morgenen.
> Det må have slået alle rekorder i trafikbelastning målt i antal
> motoriserede køretøjer per minut det år.

Altså i Nordkoreas hovedstad Pyongyang er trafikken nu steget til de højder
at de udskiftet de unge damer der diregerede trafikken og erstattet dem med
alm aut stoplys.

> Et andet humoristisk indslag var militærparaden der viste noget der
> lignede pap-mache missiler som Røde Mor kunne havde kreeret til en event i
> 70'erne.

Jamen tilmig sagde de at de skam gode nok og at de nu havde raketter der
kunne nå USA.

> [...]
> nordkoreanske form for umenneskelighed for alle de der ellers nærmest har
> en karriere ud i humanisme på alles vegne.

Mit indtryk var at Nordkoreas folk lever et godt produktivt liv her på jord,
hvilket er mere end hvad man kan sige om Danmark, hvor underklassen er
udstødt til permanent arbejdsløshed.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-10 14:39

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen ia22ka$gaa$1@speranza.aioe.org:

> http://www.youtube.com/watch?v=Bn_WhMBOYvE&feature=related

Hehe. Hvis man ikke kendte dig, ville man tro, du forsøgte dig med en dårlig
joke, Flemse.

Kan du forresten huske, hvor lang tid Sadams hær - der også gik for at være
en af "verdens bedste" hære, holdt stand, da Den Store Satan[tm] besluttede
af give ham en lille endefuld?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 26-10-10 11:27

> [...]
> være en af "verdens bedste" hære, holdt stand, da Den Store Satan[tm]
> besluttede af give ham en lille endefuld?

Jeg har faktisk været i Nordkorea og har stået på tribunen under Nordkoreas
leder Kim Jong il og jeg har hyldet ham og set deres militær parader. Da
jeg var i nordkorea´s hovestad Pyong Yang spurgte jeg mine værter, hvorfor
der kun var nye huse i hovedstaden? de fortalte mig at jeg befandt mig på et
gigantisk ground zero, Amerikanerne havde under Koreakrigen taget den helt
store forhammer frem og jævnet hele byen med jorden så der vitterligt ikke
var et hus tilbage. 2 millioner Nordkoreanere døde under USA´s forhammer og
det har Nordkoreanerne ikke glemt tro mig. Jeg har rejst over hele Asien og
jeg har aldrig set et så militariseret land som Nordkorea, man har på
fornemmelsen at hver eneste Nordkoreaner har en AK47 under hovedpuden og
glem Vietnam glem Iraq. Jeg er 100% overbevist om at hvis USA dukker op i
Nordkorea så får de tæsk. Nogen gange tror jeg at de egentlig gerne vil ha
en Amerikansk invasion, så de kan få gjort regnskabet op med arvefjenden
USA.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-10-10 16:28

On Tue, 26 Oct 2010 12:27:18 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> en Amerikansk invasion, så de kan få gjort regnskabet op med arvefjenden

Hvis det ikke var fordi de ville få problemer med Rusland og Kina, så kunne
USA jævne NordKorea med jorden i løbet af en uge.

Fra : P.N.

Dato : 26-10-10 17:04

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det ikke var fordi de ville få problemer med Rusland og Kina, så
> kunne
> USA jævne NordKorea med jorden i løbet af en uge.

Samme årsag til at NordKorea har udviklet Atom-våben, men du tænker på Iraq
og Vietnam ? men det er da ærligt at du indrømmer at folkemord er en del af
USA´s politik.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-10-10 19:00

On Tue, 26 Oct 2010 18:03:52 +0200, P.N. wrote:

> Samme årsag til at NordKorea har udviklet Atom-våben,

Mener du den fuser af en lynkineser de fyrede af.?

>men du tænker på Iraq
> og Vietnam ? men det er da ærligt at du indrømmer at folkemord er en del af
> USA´s politik.

Hvordan i alverden kommer du frem til den vanvittige konklussion.?

Jeg skrev at de KUNNE hvis de VILLE og ikke at det var deres politik.

Fra : P.N.

Dato : 26-10-10 20:18

> Mener du den fuser af en lynkineser de fyrede af.?

Bare rolig jeg læser af de snart fyrer et stort kanonslag af . Da jeg var
dernede fortalte repræsentanter at de er i gang med at bygge et nyt stort
atom anlæg, et anlæg bygget på deres egen viden og egne penge. Jeg håber at
de deler deres viden med Iranerne.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-10-10 20:29

On Tue, 26 Oct 2010 21:18:26 +0200, P.N. wrote:

> Bare rolig jeg læser af de snart fyrer et stort kanonslag af .

Der sikkert bliver en kæmpe fuser, lige som sidst.

>Da jeg var
> dernede fortalte repræsentanter at de er i gang med at bygge et nyt stort
> atom anlæg, et anlæg bygget på deres egen viden og egne penge.

Så går det da helt sikkert galt.

>Jeg håber at
> de deler deres viden med Iranerne.

Du er ikke ret god til at skjule dine fascistiske/nazistiske holdninger.

Fra : hanzen

Dato : 25-10-10 14:43

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=Bn_WhMBOYvE&feature=related