Win Mediaplayer til iPhone 4 ?
Fra : Michelin

Dato : 21-10-10 23:57

Hej

Hvor kan jeg hente supj og er det bare lige ud af landevejen og installere
den ?
Søger også den FEDESTE side med de bedste app´s ( gerne også danske ?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 22-10-10 02:57

"Michelin" <har@ingen.dk> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> Hvor kan jeg hente supj og er det bare lige ud af landevejen og installere
> den ?
> Søger også den FEDESTE side med de bedste app´s ( gerne også danske ?

Ahemm, du henter apps via iTunes.
Kun hvis du jailbreaker telefonen, kan du hente apps udenom iTunes.

Der er iøvrigt en mediaplayer indbygget i iP4.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-10-10 12:31

On 22-10-2010 00:56, Michelin wrote:

> Hej
>
> Hvor kan jeg hente supj og er det bare lige ud af landevejen og
> installere den ?
> Søger også den FEDESTE side med de bedste app´s ( gerne også danske ?
Apps henter du her:
http://www.apple.com/iphone/apps-for-iphone/#heroOverview

iPhone 4 har quicktime inst.

Fra : Ivar

Dato : 22-10-10 18:17

Michelin skrev:

> Hvor kan jeg hente supj og er det bare lige ud af landevejen og installere
> den ?

Du kan ikke installere Windows Mediaplayer på en iPhone.

> Søger også den FEDESTE side med de bedste app´s ( gerne også danske ?

Da du valgte en iPhone, valgte du samtidigt kun at købe apps fra Apple.
Det hele er til gengæld lige ud af landevejen.

Hvis du vil frigøre dig af Apple, kan du få din iPhone jailbreaket.
Så er du til gengæld ude på et spor, hvor næsten intet er lige ud af
landevejen, og uden mulighed for hjælp fra Apple, telefonen giver
problemer. Du får dog stadig ingen Windows Mediaplayer på telefonen.

Ivar Magnusson