Ting og Helvede! (teknikken bag det kvante~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-10 05:18

Blev ramt af a svineri igaar, en kemisk forbraanding
paa begge underarme!

Jeg gaar ud fra at der er to foremaal!
Et det er Bjoernholt(Bjoerneklo)
To at give folk det indtryk at jeg pisser paa
mine arme(det var handklaadet)

Det er sket gentagne gange i 12aar!(400-500)
gange mens jeg forsoeger at vaegne op fra emdr!

Det er en stille og rolig nedbrydning, af mig som person
Mens jeg er programmeret, det har foregaaet siden 1998
Og er gjort af lands fordere i Danmark!
(og det er fordderi i et Demokrati, at programmere
vaelgerne til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Det er ikke lykkedes at goere mig til en person alle hader,
Det har gjort mig Kvante Mekanisk aktiv at stritte imod
det programmering for slet ikke at tale om al torturen dengang, det
er heller ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker,pillemisbruger eller
voldtaegtsforbryder!

Og saa en lille opdatering af Helvede!

Det er saa nu indtil videre og som tingene staar, kun
dem der har vaeret Muslimer stoerstedelen af deres liv,
der ikke kommer i "altid torturen" Jesus Kristus kommer heller ikke
i, Heller ikke jeg selv!

(der er nogen individer jeg har lovet mig selv, ikke skal i altid
torturen! De slipper vaek ved at Helvede og Fejlsikring, anser dem
for at have vaeret Muslimer stoerstedelen af deres liv efter en
milliard aar i Helvede!)

Og en opdatering til alle sadister! Der er ikke noget tortur i selv
har set eller gjort, som i ikke bliver udsat for!
(og et er vel og maerke uden at vide at i hnar set de foer)

I ved selv hvad for nogle signaler og foelelser menneske hjernen
foeler naar den er mest ophidset!
Fejlsikringen ved det!
(Quantum Entanglement - Samme maade som Haiti blev ramt
paa(Jordskaelv) og samme maade som folk bliver gjort skeloejede paa i
fjernsynet!)

Paavirkning af individuelle atomer i folks neurons eller andre
steder, der faar neurons til at sende de signaler, som er noevendige
for at deres oejne bevaeger sig paa den maade!

Paa Haiti var det den kombination af emotionelle og fysiske
biologiske supercomputer mellem oerene!

Altid er Lang tid!!!!!
Og denne her gang fortsaetter forklaringen
indtil selv de mest tungnemme forstaar det!

Fordi jeg er saa god af mig!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!!!!!

Og uanset hvad, saa startede det med at jeg var lidt deprimeret, og
gik med til at proeve noget emdr for at se om det kunne
hjaelpe!!!!!!!

Det har taget mig 12 aar indtil videre fordi jeg ikke var svag nok,
til at kunne programmeres til at stemme DF!

Jeg er fuldstandig Sane uanset hvad Bjoerholt og Co.
Syntes var fordelagtig, at andre og naesten ogsaa jeg selv
Skulle tro, saadan at folk syntes jeg er en vanvittig loegnhals,
naar jeg fortaeller om deres angreb paa Danmark!!
(angreb paa landets regeringsform)

--
Sane
Peter

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-10-10 04:51

Den 23-10-2010 06:18, Peter Nicolaysen skrev:
> saadan at folk syntes jeg er en vanvittig loegnhals

de slags skal du ikke finde dig i ...i at høre på ..