Boevl!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-10 13:41

Jeg sidder og overvejer hvad jeg skal forvente af svinestreger
DJ Aevl og Karsten Bjoernholt har gjort mens jeg har siddet og vaeret
uvaegen!!

Og er kommet frem til at en ting jeg skal undersoege
Er om hvorvidt at DJ Aevl er blevet gjort til en umyndig
Og jeg indsat som hans vaerge!!!

Hvorefter Bjoernholt bruger ham til myrderier i en del aar!
Eller berigelses kriminalitet!

Og jeg faar skylden og frmstaar som den dr har ansvaret
men al kommuniokation foregaar gennem Bjoernholt som nu
Efter hver forbrydelse DJ Aevl har gjort skal staa for hans
behandling!!!!!

Saa vaagnes jeg op en 10 aar senere, og faar skylden!

Hvis jeg naegter bliver jkeg forsoegt uimyundiggjort af
Bjoernholt og helem halen af Dj Aevls forbrydelser
(ham den umyndige) haegtes pa mig, fronten af et
Fragttog paa vej ned i historiens glemsel!!!!

Det er den form iog niveaui af svinestreger, man skal forvente
Fra de to landasforraedere!!!!!!
(og det ER forraedderi at programmere landets vaelgere,
Til at stemme paa et bestemt politisk parti!!
Med emdr/hypnose/programmering!!!!

Softwaren i mit alarmsystem ER lavet om!
Og min far ER doed, og jeg BLEV forsoegt gjort skyldig!

--
Sane
Peter