Tip - man kan se dagens special event uden~
Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 20-10-10 23:09

Jeg sidder lige nu apple.com og ser dagens event på min PC, så Apple har
vist glemt at spærre videoen (eller de har glemt at rettet teksten om at
der kræves nyt Mac grej for at se videon).

Mvh
Bruno

PS. Min PC kører XP, browseren er Firefox 3.6 og QuickTime er den
seneste Windows version.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-10 08:37

Bruno, Copenhagen - Denmark <dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

> [...]
>
> Mvh
> Bruno
>

> PS. Min PC kører XP, browseren er Firefox 3.6 og QuickTime er den

"To watch the video stream on your Mac, you'll need Safari 4 or 5
and Mac OS X Snow Leopard. To watch it on iPhone, iPad, and
iPod touch, you'll need iOS 3 or 4."

/thomas

Fra : thohei

Dato : 21-10-10 08:09

On 21 Okt., 09:36, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> "To watch the video stream on your Mac, you'll need Safari 4 or 5
> and Mac OS X Snow Leopard. To watch it on iPhone, iPad, and
> iPod touch, you'll need iOS 3 or 4."
>
> /thomas

Nej, Mac er ikke et system der lukker sig om sig selv :)

Det skulle senere blive tilgængeligt også på FireFox og andre maskiner
end Mac.

Thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-10 18:19

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Nej, Mac er ikke et system der lukker sig om sig selv :)
>
> Det skulle senere blive tilgængeligt også på FireFox og andre maskiner
> end Mac.

Så snart de implemeterer HTTP streaming ...

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 21-10-10 15:57

On 21/10/10 9.36, Thomas von Hassel wrote:

> "To watch the video stream on your Mac, you'll need Safari 4 or 5
> and Mac OS X Snow Leopard. To watch it on iPhone, iPad, and
> iPod touch, you'll need iOS 3 or 4."

? Ikke helt forstået.

Sidst der var et arrangement kunne man ikke se streaming fra Apple
medmindre man sad med en opdateret Mac, det samme skulle efter sigende
havde været tilfældet denne gang. Alligevel kunne jeg som nævnt se
"showet" på Windows uden problemer.

Mvh
Bruno

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 21-10-10 18:31

> [...]

> medmindre man sad med en opdateret Mac, det samme skulle efter sigende
> havde været tilfældet denne gang. Alligevel kunne jeg som nævnt se

Du ser vel på opptak? Antar livestreamen hadde de samme begrensinger.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-10-10 16:17

writes:

> [...]
> medmindre man sad med en opdateret Mac, det samme skulle efter sigende
> havde været tilfældet denne gang. Alligevel kunne jeg som nævnt se

Tror bare det er en pæn måde at sige på at de ikke gider høre PC-ejere
brokke sig over at deres PC-ere ikke viser filmen optimalt.