Tammy
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-10 20:30

Da der jo er mange her som er til popmusik, kan de måske hjælpe med et lille
pop-spørgsmål.
Er der nogen der kan høre hvilken sang det er TAMMY`s sang har temmelig
mange lighedpunkter med i starten. Lyt i de første 30 sekenders tid. Sangen
ligner noget der tidligere var et stort hit indenfor popmusik.

http://www.bt.dk/kendte/hoer-paradise-tammies-nye-single-her

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-10-10 20:48

meddelelse news:4cbdf1a1$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> mange lighedpunkter med i starten. Lyt i de første 30 sekenders tid.
> Sangen ligner noget der tidligere var et stort hit indenfor popmusik.

Gosh det er godt nok slemt. Den minder om en af Madonnas sange Material
Girl:

http://www.youtube.com/watch?v=tUadW2eWsKg

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-10-10 21:06

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Gosh det er godt nok slemt. Den minder om en af Madonnas sange Material
> Girl:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=tUadW2eWsKg

Præsis. Det var "Material girl" jeg mente. Så er det åbenbart ikke bare
noget jeg synes.
Madonna`ens sang er dog langt at foretrække af de to. Du Godeste hvor
Tammy-pigen har hugget fra Madonna.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-10-10 23:14

meddelelse news:4cbdfa0a$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Madonna`ens sang er dog langt at foretrække af de to.

Fuldkommen enig...Tammy er blottet for talent