Gryende Merkel-jihaderkendelse og IQ-tabue~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-10 00:45

Gryende Merkel-jihaderkendelse og IQ-tabuet.
ThiloSarazin-bogen var genial trods - eller pga. - dens naziagtige
bioracisme om IK-fald for det kloge tyske folk.
Læge- og anden universitets-videnskab har jo bildt folk ind, at
intelligens er arvelig i en højere grad end hvad kan bevises. De har
reklameret for egen hjerneindsigt på demagogisk facon., for at få
oprettet behandlerstillinger
Politisk korrekthed har hindret debat om social-darwinistisk
forklaring på folkeslags erhvervskompetence. Men bogen om at "Tyskland
afskaffer sig selv" har vundet genklang hos de tyske folkemasser , der
jo har bevaret nazi-traditionen - som jo ikke kan videnskabeligt
modbevises.
Det virkelige problem med indvandringen er selvfølgelig slet ikke om
hjerneevner, men om koranskabt social-arv om at muslimer er Allahs
udvalgte, helt som jøder oplever sig som Jehovas udvalgte - og uudtalt
oplever de fleste folk sig som ret udvalgte på en diffus
arv-miljø-mix-facon.
Merkel har adlydt det af besættelsesmagten USA indstiftede tabu, MEN
HUN TØR NU SIGE, at _integration er mislykkedes_.
Da Tyskland er EU-central og toneangivende giver dette et enormt håb
om gryende sætten bremserne i mod muhamedanernes arrogance og snu
taquia taktik og politisk magtovertagelse.
DF-bossen modsagde Glistrup, mens han var hendes konkurrent i
folketing og fremskridtsparti og han benægtede at Islam primært er en
privat gudstro med krav på religionsfrihed. Da hun blev rival-fri
leder sadlede hun om og kopierede Glistrup, og slap fra det fordi
medierne havde været kritikløse mikrofonholdere for at få Glistrup ud
og den ufarlige Pia ind.
At DF og Gene Wilders har enorm og stigende folkelig opbakning er nok
medvirkende til at dem tyske stormagts top nu omsider tør, hvor de
længe har tiet.

Forestil dig strid mellem solbrændthed-forskere hvor nogle lægger vægt
på arv og nogle på miljø. Hvem har mest ret? Det kan ikke afgøres.
Hvis man er til afskærmning, påstår man at miljø er vigtigst. Hvis man
kvinde-mode mht at undgå fregnede sæddonorer, påstår man at arv er
vigtigst. Salomonisk som om 50-50 er rablende uvidenskabelig
voodo-overtro, for de to faktorer er usammenlignelige, helt som areal
og længde (eller kraft og effekt eller andet med forskellig enhed).

Vedr. IQ er det Jonni Hansen-agtig voodo at fokusere på ros af
arier-DNA i debat om Islams smadring af vor kultur.

Tysklands bil-opfindere, fly-ingeniører mm. gør landet rigt og var
tæt ved at vinde WW2 for dem,
og ændring af det tyske folk fra 1% til 30% mellemøstligt, vil ikke
ændre meget på eksportgavnlig kreativitet og produktfornyelse.
Det er jo ikke befolkningsflertallet, der skaber eksportvarerne men
nogle få talentfulde værkførere , designere og investorer, samt
specialarbejdere der let kan udskiftes - og den indarbejdede respekt
for Made in Germany, som automatisk finere end Made i AltAndet incl
Japan. .
Men når snart 30% opdrages i anti-kreative muslimfamilier vil det
skabe katastrofale politiske beslutninger og demagogi vil styre værre
end før. Det kan smadre europæisk trivsel - og vi er langt nede af
skråplanet allerede.
4.   The point of no return er ikke, når de fremmede er 51%
- eller når de fremmede + arisk godhedsindusgtri tilsammen er 51%,
men længe før, så selvom det ikke kan forenkles til et alt-eller-intet
spørgsmål om redning af landet på målstregen,
så bør alle prioritere dette spørgsmål højere end skat, sundhedsvæsen,
socialvæsen og uddannelse.
Aversioner mod DFs populisme er kloge nok, men proportionssans er at
vægte Islam-spørgsmålet aller-aller-højest og se stort på at Pia er en
mopset hjemmehjælper.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-10 01:25

On 2010-10-18 01:45, Bo Warming wrote:

> [...]
> skabe katastrofale politiske beslutninger og demagogi vil styre værre
> end før. Det kan smadre europæisk trivsel - og vi er langt nede af

Det er fint at dine lægmandsstudier fører til samme resultat som
videnskabelige studier af lav-IQ grupper. At der er direkte forbindelse
med samfundets IQ og BNP.
At så også visse grupper tillige er underfrankerede pga religiøs
modvilje mod tænkning gør det blot endnu værre.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-10 07:19

On Mon, 18 Oct 2010 02:24:53 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>At så også visse grupper tillige er underfrankerede pga religiøs
>modvilje mod tænkning gør det blot endnu værre.

Der er IKKE en direkte forbindelse mellem IQ og BNP. Diverse
upålidelig statistik peger mod en KORRELATION, som kan skyldes
snobberi fx at MAde in Germany er respekteret

At Audi har dygtige ingeniører påvirkes ikke af om tysk plat pøbel
blir muslimsk og særlig uintelligent

Hvornår svarer du på de snese af videnskabelige argumenter fx
BellCurve hvormed jeg har grundskudt din psyke-arv-overtro og snobbede
traditionalisme?

Eller kommenterer min analogi med solbrændthed - du kan ikke sige at
solskoldethedsproblemer skyldes arv og miljø 10%-90% eller fiftyfifty
for inkommensurable størrelser gør det vås at afveje social arv mod
DNA
Al tvilling o.a. videnskab er befængt med fejlkilder og ingen kan
afgøre om Beagles er mindre bidske end Pitbuls pga hjerne-DNA eller
fordi kæbe-DNA gør det fristende for muskelhunden ikke at gribe til
flugt eller lydighed

Køer påstås tamme fordi bissende kvæg er avlet væk. Men sådant er
ønsketænkning - når der er mange parametre blandet, er science PLAT
UMULIG
Da kvæg ofte bissede havde landsbyerne overdrev og laissez faire
pasnings-tradition, men nu vænner kvæg til til tæt overvågning,
kvægstave og andet nyt

Dine svar er ofte mudderkastende på traditionel usenetfacon - prøv
saglighed.

Du har aldrig kommenteret at kvinders partnerudvælgelse er eneste måde
at påvirke landet IQ-gennemsnit, når bortses fra indvandring/udvisning
tabuerne
Men social arv kan forældre og lærere og alle der omgås unge gøre en
masse ved, daglig og uden ekspertbrug

At skolelærere elsker social arv blir min prioriteringn ikke forkert
af .

Karrieregavn af tillært hjælpeløshed får kvinder til at vælge
alkoholikere som biofædre. Ku det stoppes, ville måske dansker-IQ
stige dramatisk på få generationer. Kvindesag gir kvinder stolthed ved
at vælge en fordrukken partner, som de kan tryne fx lokke til vold, så
fjolset får øget selvhad

Dejligt at Merkel kaldes racistisk af muslim-ledere - foråret så sagte
kommer - stor ære til Thilo Sarazin trods hans uvidenskabelighed vedr
arv miljø

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-10 14:28

On 2010-10-19 08:18, Bo Warming wrote:

> Der er IKKE en direkte forbindelse mellem IQ og BNP. Diverse
> upålidelig statistik peger mod en KORRELATION

Ja, selvfølgelig er det korrelation. Du ordkløver og er derpå groft
usaglig med automatsvar om "upålidelig". tsk tsk

> Hvornår svarer du på de snese af videnskabelige argumenter fx
> BellCurve hvormed jeg har grundskudt din psyke-arv-overtro og snobbede
> traditionalisme?

Du farer frem med løs snak og bilder dig vist ind at du har begravet al
videnskab i et mudderskred.

> Eller kommenterer min analogi med solbrændthed

Når jeg ikke kommenterer, er det fordi jeg antager at du godt ved at
dine eksempler er pjat.

Du tror ikke på objektive facts, men har en romantisk forestillingen om
at du kan tale "fejl" i virkelighed væk, blot du er energisk nok. tsk tsk

> Dejligt at Merkel kaldes racistisk af muslim-ledere - foråret så sagte
> kommer - stor ære til Thilo Sarazin trods hans uvidenskabelighed vedr
> arv miljø

Du har et "u" for meget her. tsk tsk

Det kunne være interessant (også for dig selv) hvis du kunne redegøre
(stringent) for, hvor dine meninger kommer fra - din idiosynkrasi mod fx
DNA, din lamarckisme, dit had mod Watson-Crick, farbrors tosse-DNA...

Grunder de sig ikke i en romantisk indstilling som du ikke vil være ved,
fordi du har et ulykkeligt kærlighedsforhold til /science/ - hende du
aldrig kunne få.

Mvh
Martin