Nedbrudt batteri i MBP
Fra : Lars Kongshøj

Dato : 16-10-10 17:31

Hej

Mit Mac Book Pro batteri har sprængt bundpladen i MBP'en og opfører sig
i det hele taget underligt. Selvfølgelig lige over to år fra købet
MBP 17" fra august 2008.

Er der noget om at Apple nogen gange bytter per kulance?

Men det er vel nemt at skifte selv?

Gode råd efterlyses!

--
Lars Kongshøj
Oracle- og Unix-konsulent søger opgaver- freelance eller fastansættelse

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-10-10 21:41

Lars Kongshøj <lars_kongshoj@hotmail.com> wrote:

> [...]
> MBP 17" fra august 2008.
>
> Er der noget om at Apple nogen gange bytter per kulance?

ring og hør ?

> Men det er vel nemt at skifte selv?

Du køber bare et nyt batteri ...

/thomas

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 17-10-10 02:09

Thomas von Hassel skrev:

> ring og hør ?

Ja, men jeg gættede på at nogen her kendte praksis?

> Du køber bare et nyt batteri ...

Ja, det var ikke "rocket science", da jeg lige gav mig tid til at tage
det ud for forsøgets skyld.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-10-10 11:00

Lars Kongshøj <lars_kongshoj@hotmail.com> wrote:

> Ja, men jeg gættede på at nogen her kendte praksis?

Det kommer an på om det er en serie som har kendte fejl eller ej ..

/thomas

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 17-10-10 16:09

Thomas von Hassel skrev:

> Det kommer an på om det er en serie som har kendte fejl eller ej ..
>
> /thomas

Tak. Har du nogen ide om hvilke ord man skal bruge for at google det?

Pft. Lars