Hvor er det lige jeg slår synkronisering f~
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 09:19

Hej

Jeg skal ind på en vens iPod på min computer og er lige blevet i tvivl
om hvor det lige er jeg slår automatisk synkronisering fra i
iTunes/iPod.

mvh
agge

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-10-10 12:43

agge <> wrote:

> Hej
>
> Jeg skal ind på en vens iPod på min computer og er lige blevet i tvivl
> om hvor det lige er jeg slår automatisk synkronisering fra i
> iTunes/iPod.

Indstillinger -> Enheder

Men iTunes plejer at spørge først, når den ser en ny iPod...

Mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-10 14:56

On Fri, 15 Oct 2010 13:43:27 +0200, kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen)
wrote:

>Indstillinger -> Enheder
>
>Men iTunes plejer at spørge først, når den ser en ny iPod...
>
>Mvh.
>Kaj.

tak

agge