iPhone 4 nærhedssensor
Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-10 07:58

Jeg har problemer med den der nærhedssensor (proximity sensor) på iPhone
4. Sjovt nok havde jeg overhovedet ingen problemer med den i starten.
Det var først efter, jeg læste om problemet, og efter iOS blev
opgraderet til ver. 4.2, der skulle løse problemet. Nu er jeg jævnligt
ude for, at samtale blive afbrudt, fordi jeg trykker på en knap med
kinden. Knapper, der burde være skjulte, når man holder telefonen op til
kinden. For lidt siden talte jeg i telefon med min mor, og pludselig
hørte jeg min hudlæges telefonsvarer i røret, mens forbindelsen til min
mor bare var blevet afbrudt. Det er altså lidt generende, hvis ens
samtaler ikke bare bliver afbrudt, men man ligefrem risikerer at ringe
til andre uden at ville det.
Nå, I kan vel ikke løse problemet. Jeg ville blot lette mit
hjerte. Nogen taler om at nulstille telefonen for at løse det, men jeg
vil jo nødig miste alle indstillinger. Heldigvis bruger jeg ikke
telefonen ret meget. I går ringede den én gang. Det var selvfølgelig i
de fem minutter, jeg var i bad
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 14-10-10 15:03

> [...]
> vil jo nødig miste alle indstillinger. Heldigvis bruger jeg ikke
> telefonen ret meget. I går ringede den én gang. Det var selvfølgelig i

No trouble here...jeg har oplevet det én gang i august - lige efter, jeg
havde købt den - men ikke siden.

Har du ikke hår på hovedet, siden du kan nøjes med fem minutter i bad,
eller går du i bad hver dag? (For du véd jo godt, at det er usundt at
bade hver dag, ikke sandt? ).

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-10-10 15:33

> No trouble here...jeg har oplevet det én gang i august - lige efter, jeg
> havde købt den - men ikke siden.

Det sjove er jo, at problemet hos mig er opstået for nylig. Da jeg læste
om det i starten, anede jeg ikke, hvad de talte om. På det seneste har
jeg derimod haft en del ægteskabelige skænderier, fordi min kone mener,
jeg bare smækker røret på. Jeg har forsøgt med, at en mobilforbindelse
altid kan ryge, og det kan jo lige så godt være i hendes ende, problemet
er. Det tror hun dog ikke på.

> Har du ikke hår på hovedet, siden du kan nøjes med fem minutter i bad,
> eller går du i bad hver dag? (For du véd jo godt, at det er usundt at
> bade hver dag, ikke sandt? ).

Jeg har masser af hår på hovedet. Det kniber lidt mere med hår på
brystet. Jeg bader nok lidt uregelmæssigt afhængig af, hvor meget jeg
motionerer. I går havde jeg lige været ude at løbe 5 km. Første løbetur
efter maraton i Berlin. Jeg syntes derfor, jeg lige skulle skylles af.
Men det var da et hurtigt bad, hvor jeg ikke vaskede hår.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 14-10-10 15:40

> Men det var da et hurtigt bad, hvor jeg ikke vaskede hår.

Godt

M.