Tyske skolebørn mobbes af muhammedaner-yng~
Fra : /John

Dato : 12-10-10 02:06

Muhammedanernes uopdragne unger fører sig nu frem som herrefolk også i
Tyskland, men nu er også tyskerne ved at vågne op.

"På skoler, hvor elever med indvandrerbaggrund udgør flertallet, er det
almindeligt, at tyske unge og lærere skældes ud
sted i S- og U-baner"

"Emnet har hidtil været næsten tabu i Tyskland, hvor man har været
tilbageholdende med kritik af indvandrere; årsagen er den historiske arv,
navnlig Anden Verdenskrig med nazismens raceteorier og holocaust"

"Formanden for CDUs bayerske søsterparti CSU, ministerpræsident Horst
Seehofer ... går ind for et stop for indvandring fra muslimske lande":

http://www.berlingske.dk/verden/tyskere-vi-mobbes-af-muslimer

De fleste muhammedanerne kom vel til Europa for at opnå en bedre tilværelse,
men åbenbart magter de slet ikke et liv i demokratiske lande med udstrakt
frihed.

I stedet er de nu i fuld gang med at skyde sig selv i fødderne, ivrigt
støttet af venstrefløjs-tåberne, muhammedanernes 'nyttige idioter'.

John

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-10-10 17:26

Herregud - "kartofler" osv. er jo blot en modvægt mod fx dine evindelige
"muhamedanere" og "perkere" - lige for lige. Det kan jeg ikke tage
højtidelligt, og bliver jeg kaldt "kartoffel", så er det jo bare at smile ad
det.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-10-10 18:11

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> "muhamedanere" og "perkere" - lige for lige. Det kan jeg >ikke tage
> højtidelligt, og bliver jeg kaldt "kartoffel", så er det jo bare >at smile

Hmm.. set fra dit synspunkt er det altså iorden at man kalder anden etniske
for muhamedanere og perker ect?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-10 18:14

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> "Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmm.. set fra dit synspunkt er det altså iorden at man kalder anden etniske
> for muhamedanere og perker ect?

Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-10-10 18:29

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.

Når nogle opfører sig som dyr, er det vel ikke urealistisk at betegne deres
afkom som yngel, er det?

/Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-10 19:05

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Når nogle opfører sig som dyr, er det vel ikke urealistisk at betegne deres
> afkom som yngel, er det?

Nu er vi vel så alle dyr, i og med vi jo hverken er planter eller svampe
.... biologisk set ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-10 19:51

On 2010-10-12 20:04, Per Rønne wrote:

> Nu er vi vel så alle dyr, i og med vi jo hverken er planter eller svampe
> ... biologisk set ...

Ordet "yngle" har været anvendt i umindelige tider på dansk i den lidt
nedsættende betydning som Kim Frederiksen antyder.
Pc-terroren virker! - det er de mest uventede personer man ser ved
håndvasken prøve på at spille fise-fornemme...

Mvh
Martin

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-10-10 21:09

> [...]
> Pc-terroren virker! - det er de mest uventede personer >man ser ved
> håndvasken prøve på at spille fise-fornemme...

Nu kan man jo ikke klantre andre for noget man selv gør!
Det virker helt ærligt en smule idiotisk og "lige for lige" holder bare ikke
en meter.

Det er sku da ikke at være fissefornem ved håndvasken!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-10 03:16

On Tue, 12 Oct 2010 20:04:48 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Nu er vi vel så alle dyr, i og med vi jo hverken er planter eller svampe
>... biologisk set ...

Er et levende væsen ikke plante eller i bakterie-amøbe-alge-svampe
gruppen så er det dyr, men der tales om springet fra dyr til menneske
vedr at stenkastende aber med stort sprog har udviklet langsigtet
moral der er bevidst og ikke instinkt-styret

Det er jargon at mennesker med lav kultur og megen voldelighed kaldes
dyriske - og nogle mænd værdsætter i høj grad dyrisk-liderlige
elskerinder

Men når muslimer "opfører sig som dyr" er det vedr at savne bred
nysgerrighed om Vestens vinder-kultur og lyve og volde mere end
danskerne

Hibz ut tahrir vil fastholde ungmuslimerne på dette barbar-stadie -
som om Islam var en privat gudstro der kan sameksistere med anden
kultur

Alle menesker har tendens til at opleve eget normsæt og de nært
beslægtede normsæt som særlig civiliserede, og de har farisæisk følen
sig hævet over dem der er anderledes , fx ikke er stuerene eller får
over 3 børn

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-10-10 19:05

> Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.

Total enig! jeg bryder mig ikke heller ikke om nedsættende udtryk af den
slags, men det undre mig bare at Wilstrup blot ser det som "modvægt".

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-10-10 22:11

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.

På SÅ pk-tyranniseret grundlag må vi vel ikke engang kunne læse højt af NT i
almindelig søndagformiddags-praktiserende Folkekirke-sammenhæng længere?

Såvel Johannes Døber som Jesus havde ellers nogle ret skarpe udtryk, som du
åbenbart således personligt finder så "formmæssigt politisk problematiske",
at deres ellers yderst berettigede anvendelse tilsyneladende hellere skal
fordrejes meningsmæssigt, om end ej ties totalt ihjel?

En lille søgning på "Øgleyngel" på "bibelen.dk" giver:

http://www.bibelselskabet.dk/Servicenavigation/SoegeResultat.aspx?search=%C3%B8gleyngel&type=site

Hvornår MÅ "man" på dansk ikke længere af et ærligt hjerte kunne kalde en
hyperantagonistisk modstander "en dum skiderik", uden at dette ligefrem skal
overproblematiseres udi selvudnævnte "højere advokatråd for juridisk korrekt
holdbar og ikke-stødende sprogbetegnelser" i henhold til ganske obskure,
sakrosante "modsigelsesfri" Menneskerettighedsfortolkninger?

Arh. tag lige plasteret af din emotionelle hudafskrabning og kom ordentligt
med ind og tilbage i kampen!

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 13-10-10 04:37

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]

> fordrejes meningsmæssigt, om end ej ties totalt ihjel?
>
> En lille søgning på "Øgleyngel" på "bibelen.dk" giver:

Åeh, brugt i den autoriserede oversættelse af NT. Mattæusevangeliet
kapitel 3, 12 og 23, og Lukasevangeliet kapitel 3.

I 1. person flertal til voksne mennesker.

> [...]
> sakrosante "modsigelsesfri" Menneskerettighedsfortolkninger?
>
> Arh. tag lige plasteret af din emotionelle hudafskrabning og kom ordentligt

Her er det så børn der kaldes sådan. Det overskrider min grænse.

Men ok, i reformationstiden havde præster og bisper nu også en noget
mere »blomstrende« udtryksform end hvad man i dag finder dannet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"@'

Dato : 13-10-10 15:22

On Tue, 12 Oct 2010 19:14:26 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.

nå ja

når man ikke kan spille bolden kan man jo altid besvære sig over tonen

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : El Trabajador

Dato : 13-10-10 17:27

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> nå ja
>
> når man ikke kan spille bolden kan man jo altid besvære sig over tonen

Og husk at det er tonen fra DF, der er skyld i alle de problemer, vi har med
muhamedanerne. DF er ikke en del af løsningen, men en del af problemet.

(ironi i ovenstående kan forekomme)
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 15-10-10 07:31

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> nå ja
>
> når man ikke kan spille bolden kan man jo altid besvære sig over tonen

Jamen, problemet med racistisk adfærd mod Europas urbefolkninger fra de
islamiske indvandrere er skam reelt nok, og kendes da også fra Danmark.

Men derfor behøver man altså ikke kalde børn for 'yngel'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"@'

Dato : 15-10-10 13:03

On Fri, 15 Oct 2010 08:30:59 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Jamen, problemet med racistisk adfærd mod Europas urbefolkninger fra de
>islamiske indvandrere er skam reelt nok, og kendes da også fra Danmark.
>
>Men derfor behøver man altså ikke kalde børn for 'yngel'.

man behøver ikke det er korrekt,

men at denne eller hin udtryksform skal betyde mere end substansen i
debatten synes jeg er sørgeligt

ind til flere personer gør også en stor sag ud af at nogen er begyndt
at kalde muhamedanere for muslimer -- øhhe eller er det omvendt -

i stedet for at bruge tiden til debat

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Rønne

Dato : 16-10-10 07:52

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> man behøver ikke det er korrekt,
>
> men at denne eller hin udtryksform skal betyde mere end substansen i
> debatten synes jeg er sørgeligt

Problemet er af samme art som at sige at »x yngler som rotter«, hvilket
er ulovligt. Eller at »x yngler som kaniner« - hvilket er fuldt ud
lovligt.

At bruge derogativer er ingen fordel.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"@'

Dato : 16-10-10 10:18

On Sat, 16 Oct 2010 08:52:00 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Problemet er af samme art som at sige at »x yngler som rotter«, hvilket
>er ulovligt. Eller at »x yngler som kaniner« - hvilket er fuldt ud
>lovligt.

"sjov" verden vi lever i,

og igen med dit ovenstående eksempel, nogle kerer sig mere om tonen
end om hvad afsender af budskab ønsker at meddele

>At bruge derogativer er ingen fordel.

at nogle personer ganske og aldeles subjektivt har "vedtaget" at nogle
ord og vendinger er negative bør i et frit land slet ikke betyde at
det kan kendes ulovligt at bruge dem, det hører ikke hjemme i noget
der gerne vil betegnes som en retsstat

"X formerer sig som rotter" er jo udelukkende et udsagn som på en
anden måde siger at X har en meget høj formeringsrate

at modtager af budskabet tænker i helt andre baner siger mere om
modtager end afsender,
og at modtager på grund af egen fantasi føler sig ilde berørt bør da
ikke komme afsender til skade

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Per Rønne

Dato : 16-10-10 11:22

"@' <1@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> "X formerer sig som rotter" er jo udelukkende et udsagn som på en
> anden måde siger at X har en meget høj formeringsrate

Nej, et sådant udsagn fører umiddelbart læseren ind på en tankebane med
»Der ewige Jude«. Goebbels propagandafilm

<http://www.statemaster.com/encyclopedia/The-Eternal-Jew-(film)>
<http://www.od43.com/Der_Ewige_Jude.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"@'

Dato : 16-10-10 12:32

On Sat, 16 Oct 2010 12:22:20 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Nej, et sådant udsagn fører umiddelbart læseren ind på en tankebane med
>»Der ewige Jude«. Goebbels propagandafilm

læseren javel så.

altså er det modtageren som har et problem med budskabet, ikke
afsenderen.

Så er det da himmelråbende forkert at klandre afsender

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-10 22:32

On Tue, 12 Oct 2010 03:05:51 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>http://www.berlingske.dk/verden/tyskere-vi-mobbes-af-muslimer
>
>De fleste muhammedanerne kom vel til Europa for at opnå en bedre tilværelse,

Deres mål var og er altid at opfylde Allahs vilje, at erobre nyt land
, at torturere og dræbe vantro

Ismen, den såkaldte religion har ikke andet indhold - udover at hellig
krigere ikke bør dræbe og chikanere hinanden alt for meget. En Irak
Iran krig og gasning af kurdere er dog OK for disse uciviliserede
barbarer som det er næsten umuligt at have empati med, selvom deres
taqia strategi kan være effektivt skuespil og
de simulerer en vis grad af anstændighed og normal-moral

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:26

On 12 Okt., 03:05, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> [...]
>
> I stedet er de nu i fuld gang med at skyde sig selv i fødderne, ivrigt
> støttet af venstrefløjs-tåberne, muhammedanernes 'nyttige idioter'.

Nå -

Jeg troede ellers lige at Malene P var vendt tilbage fra sit ophold på
den lukkede, da jeg læste overskriften.

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:28

On 12 Okt., 19:14, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Denne tråd stinker - og det allerede i subject. »Yngel«.

Du har fuldstændig ret - Per Rønne. Tråden stinker som en kloak
allerede via headeren.
Men afsenderen taget i betragtning kan det vel ikke overraske dig så
vældigt meget ?

Fra : Patruljen

Dato : 16-10-10 15:52

On 16 Okt., 13:32, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> læseren javel så.
>
> altså er det modtageren som har et problem med budskabet, ikke
> afsenderen.
>
> Så er det da himmelråbende forkert at klandre afsender

Man skal naturligvis ikke - klandre - nogen som benytter samme
afskyelige retorik som Goebbels. Selvfølgelig må du mene sådan, det er
klart.

Laver du også strækmarch rundt om din Pc?

Fra : \"@'

Dato : 16-10-10 23:09

On Sat, 16 Oct 2010 14:51:59 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Laver du også strækmarch rundt om din Pc?

har du noget væsentligt at føje til debatten eller fordriver du blot
tiden på vanlig vis med vås?

--
Si vis pacem - para bellum