ToastTitanium6 på MBP?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-10-10 23:16

med Sneleopard?

Toasten kom med noget med en La Cie HD. Den arbejdede fint med Tiger og
Leopard på min MB. Men med fruens MBP med Sneleopard virker den ikke.
Heller ikke på min.

Har ledt og ledt på Roxios hjemmeside, der er vist ikke noget update til
denne version. Ærgerligt.

Er version 6 skudt ned?

Skal jeg virkelig over i noget andet? Jeg véd da godt, at Finder i MacOS
har en brændemulighed, men jeg har ikke udforsket den endnu. Og jeg véd
slet ikke om den kan brænde CD og andet til de høveder i familien, der
_kun_ bruger WINcomputere.

Kan Toast6 virke på en ?

Så lige netop dér svigtede tastaturet. Jeg ville naturligvis skrive:'

Kan Toast6 virke på en MBP med Sneleopard? Hvordan?

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-10-10 23:21

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Så lige netop dér svigtede tastaturet. Jeg ville naturligvis skrive:'
>
> Kan Toast6 virke på en MBP med Sneleopard? Hvordan?

Toast 6 er jo efterhånden et par år gammel .. du kan jo opgrader til
Toast 10 ?

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-10-10 11:43

Mich. Ottosen wrote:
> med Sneleopard?
> [...]
> Kan Toast6 virke på en MBP med Sneleopard? Hvordan?

Toast virker fint, men kravet til SneLeopard er mindst en Toast ver. 9.x
- helst ver. 10.x for at kunne bruge alle finesserne.

Hvis din ver. 6.x er en fuld ver. og ikke en LE, mener jeg, du kan
opgradere til nyeste version ved at købe opgraderingen direkte hos
Roxio. - Svjh. sparer man ca. $40USd...

mvh. Erik Richard