MBP Sneleopard og MacSoup
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-10-10 23:16

virker ikke for mig. Fejlen hedder -5000. Hvis det siger jer noget.

Som allerede fortalt i andre tråde: jeg har skiftet fra MB til MBP, fra
Leopard til Sneleopard.

Men Suppen nægter at virke på den nye MBP.

Jeg sidder lige nu med MB'en og skriver i Suppen, men det er ikke
holdbart.

Hvad gør jeg?

--
v.h. Mich

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 12-10-10 05:52

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> Leopard til Sneleopard.
>
> Men Suppen nægter at virke på den nye MBP.
>
> Jeg sidder lige nu med MB'en og skriver i Suppen, men det er ikke

Har du den nyeste version af MacSoup?
(bare et skud i tågen

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-10 08:32

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> Har du den nyeste version af MacSoup?
> (bare et skud i tågen

Nej, Mich. har ver. 2.8.2. - står der i hans header
Gør det virkelig en forskel? Om ikke andet, så kan det vel altid være en
god idé for Mich. at hente MacSOUP igen og geninstallere det. Så er han
sikker på, at alle komponenter kommer med.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 12-10-10 21:47

> [...]
> god idé for Mich. at hente MacSOUP igen og geninstallere det. Så er han
> sikker på, at alle komponenter kommer med.

Nu har jeg hentet den nyeste hos Hr. Haller. Den virker heller ikke på
MBP'en. Samme fejlmeddelelse: -5000.
Jeg kan ikke engang få lov til at lave en ny settings fil. Øv.

--
v.h. Mich

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-10-10 05:02

> Nu har jeg hentet den nyeste hos Hr. Haller. Den virker heller ikke på
> MBP'en. Samme fejlmeddelelse: -5000.
> Jeg kan ikke engang få lov til at lave en ny settings fil. Øv.

Det var godt nok mærkeligt. Det er jo ikke ligefrem et af de mest
avancerede programmer. Det er ikke afhængigt af at have alle mulige
systemudvidelser installeret eller den slags. Jeg kan se, at du har
forsøgt at installere en nu "Indstillinger". Hvis du fjerner din
"Indstillinger" og bare dobbeltklikker på programikonet, så virker det
stadig ikke?
--
Henrik Münster
Esbjerg