"Lægen er af udenlandsk oprindelse...
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-10 17:14

....og fastholder ifølge sin advokat, at kulturforskelle har udløst
anmeldelserne".

Hele historien hér:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1428512.ece

Ak ja, den multikultur. Måske vi bare helt skal afskaffe vestlig kultur, så
vi undgår den slags ubehagelige anmeldelser i fremtiden?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : J. Nielsen

Dato : 11-10-10 22:02

On Mon, 11 Oct 2010 18:13:54 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>...og fastholder ifølge sin advokat, at kulturforskelle har udløst
>anmeldelserne".

Den var ny. Jeg havde halvvejs forventet, at han ville undskylde sig
med, hans patienter var racister.

>http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1428512.ece
--

-JN-

Fra : Per Rønne

Dato : 12-10-10 03:26

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> ...og fastholder ifølge sin advokat, at kulturforskelle har udløst
> anmeldelserne".

Fordi han er fra Norge?

> Hele historien hér:
>
> http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1428512.ece

Jeg citerer:

=
En teenagepige konsulterede sin læge med insektbid på ankelen, men lægen
behandlede stikket ved at beføle pigens underliv.
Dette er blot ét af de mange eksempler på seksuelle overgreb, som en
midaldrende læge fra Norge beskyldes for at have udført. ...

> [...]

> Ak ja, den multikultur. Måske vi bare helt skal afskaffe vestlig kultur, så
> vi undgår den slags ubehagelige anmeldelser i fremtiden?

Virker noget kryptisk. En nordmand er naturligvis i Danmark »af
udenlandsk oprindelse«, men var han også det i Norge?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-10-10 15:00

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jq8dw6.8yj6q21t5gp8wN%per@RQNNE.invalid:

> Virker noget kryptisk. En nordmand er naturligvis i Danmark »af
> udenlandsk oprindelse«, men var han også det i Norge?

Måske hele historien foregår i Norge? Bare et vildt gæt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ralph

Dato : 12-10-10 15:36

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> 1jq8dw6.8yj6q21t5gp8wN%per@RQNNE.invalid:
> Måske hele historien foregår i Norge? Bare et vildt gæt.

Deroppe er de jo allesammen udlændinge

Bortset fra det, så er historien citeret fra VG =Verdens Gang=Norsk Avis

Bortset fra det, så kender jeg ingen der har været på sygehuset som IKKE er
blevet behandlet af en udenlandsk læge, mine drenge da de var indvolveret i
en trafikulykke, min svoger da han fik en splint større end sin lillefinger
i ..lillefingeren, min svigerfar til hjertecheck, min svigermor, min mor,
mine søstre, min genbo.
Er det stadig efterdønninger af Bertel Bims' tid som nedskæringsminister?

--
Ralph