2010 uge 41 (news samlet)
Fra : Kall, Mogens

Dato : 11-10-10 11:05

http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics

[ ... ]
[ ... 2010-10-11, Monday, day no 284 in the year ... ]
[ ... ]
> 588 dage siden Asteroid near hit the Earth on day 61, 2009-03-02

De politiske hændelser for den kommende uge vil blive indrapporteret her
under lovsangen, som OGSÅ er ret *progressiv*. Man bli'r glad af at høre
den og synge med ...

GodsWildfire
http://www.youtube.com/user/GodsWildfire
18. jul 2009
"New Land" by Eden's Bridge
http://www.youtube.com/watch?v=9PhtvJYviKk

eller ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/10/9PhtvJYviKk

eller:

Website:
https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/new-land

God fornøjelse ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 11665 news:4ca9e84c$0$23755$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11683

Fra : Kall, Mogens

Dato : 11-10-10 21:43

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb2e120$0$23755$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/11/202552.htm

Israel fremsætter modkrav i fredsproces

11. okt. 2010 20.29 Udland

Den israelske premierminister, Benjamin Netanyahu, foreslår en
ny indefrysning af byggeri i de jødiske bosættelser mod, at
palæstinenserne anerkender Israel som det jødiske hjemland.

Men det er øjeblikkeligt blevet afvist.

Netanyahu fremsatte sine betingelser for, at der atter indføres et
byggestop i de jødiske bosættelser i en tale ved parlamentets
åbning for vinteren.

- Hvis den palæstinensiske ledelse enstemmig vil sige til dens
befolkning, at den anerkender Israel som det jødiske folks nationale
stat, så vil jeg være parat til at samle min regering og bede om at
få indført et nyt byggestop, sagde Netanyahu.

Kravet har han allerede fremsat, men først nu offentliggjort.

Den palæstinensiske chefforhandler, Saeb Erakat, afviste kravet,
og sagde, at det ikke har forbindelse til fredsprocessen.

Tidligere har den israelske regering godkendt en lov, som medfører,
at der skal udskrives folkeafstemning forud for en
tilbagetrækning fra Østjerusalem eller Golanhøjderne, oplyste
justitsministeriet i Jerusalem.

Den palæstinensiske præsident, Mahmud Abbas, har sagt, at
palæstinenserne vil forlade fredsforhandlingerne, fordi Israel har afvist
at forlænge et forbud mod udvidelser af eksisterende bygninger i
bosættelserne.

Forhandlingerne indledtes for godt en måned siden i Washington.

=== citat slut ===

Hmm ...

Altså:
Ejermanden bliver smidt ud af sit eget land af Romeriget år ca. 70 e.Kr.

Omkring ca. år 700 e.Kr. bliver landet *besat* af islamiske imperialister,
og efterkommere heraf forlanger nu ikke blot at have andel af kagen
(Det Forjættede Land), ... nej, ejermanden må slet ikke få råderet over
bare en andel af dennes eget land.

11685

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-10 22:26

On Mon, 11 Oct 2010 22:43:02 +0200, "Kall, Mogens"
<Jesus.loves.you.et@gmail.com> wrote:

> [...]

>og efterkommere heraf forlanger nu ikke blot at have andel af kagen
>(Det Forjættede Land), ... nej, ejermanden må slet ikke få råderet over
Når muslimerne så helt klart afviser jødernes ret til at slippe for et
nyt men totalt og muslimudført holocaust

så bortfalder al kritik af israelke bosættelser og modterror,

Israels mod-vold er så begrænset ,
at den faktisk er en Gandhi-agtig og næsten uforståelig humanisme

Kritikere go home - I er til grin.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 12-10-10 10:18

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

NRK Text-TV side 135

Oppdatert tirsdag 12. okt kl 11.07

Kina: - Nobelpris mangel på respekt

Kina meiner Nobelkomiteen viser mangel
på respekt med årets prisutdeling.

- Å gi Nobels fredspris til ein
kriminell som soner ei fengselsstraff,
viser mangel på respekt for det
juridiske systemet i Kina.

Det seier Ma Zhaoxo, talsmann for
utanriksdepartementet.

Kinesiske styresmakter har reagert med
misnøye etter at Liu Xiaobo fekk årets
fredspris.

=== citat slut ===

Et *diktatur* (herunder Cannibal-istan, Kina) fortjener ikke respekt !

Boykot dette ækle regime !

11686

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-10 22:43

> Nobelkomiteen viser mangel
> [...]
I intet land har kanibalisme fundet sted andet end religiøst,
ceremonielt og i uvæsentlig omfang. Foragteligt barbari findes hos
arabere og syrere, ikke hos kinesere

Fra : Kall, Mogens

Dato : 13-10-10 22:31

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/13/214442.htm

Kina optrapper Nobelkonflikt med Norge

13. okt. 2010 21.58 Udland

De kinesiske myndigheder har med kort varsel aflyst fire delegationsbesøg til eller fra Norge.

[ ... ]

=== citat slut ===

Danmark !

Du har *pligt* til at komme dit broderland til undsætning overfor Cannibal-istan (Kina).

Boykot dette ækle, modbydelige diktatur, fjende af Menneskeheden, som Kina jo er!

11690

Fra : Kall, Mogens

Dato : 13-10-10 22:35

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb624f4$0$23761$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>

> Boykot dette ækle, modbydelige diktatur, fjende af Menneskeheden, som Kina jo er!

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps the voice of ET):
(2010-10-13, Wednesday, day no 286, CET 23:31, GMT 21:31)
- "Da svor jeg (i min vrede)... "

CET 23:31
- "At ... "

Giv dem tæv, Far (disse fjender af Menneskeheden) !

11691

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-10 01:22

Norge misrøgter den tillid Nobel gav deres regering ved at lade dem
udpege prisvinder

      Har vi ikke pligt til at blomstre?      Er det
ikke den eneste plight, vi har?Alberg Camus

Kina blomstrer økonomisk
OG DET VEJER TUNGT
penge er bifald

Et kinesisk ordsprog siger at det er bedre at tænde et lille lys end
at forbande mørket.

Kineserne tænder lys, Vesten forbander

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-10 08:11

On Wed, 13 Oct 2010 23:30:47 +0200, "Kall, Mogens"
> [...]

>Boykot dette ækle, modbydelige diktatur, fjende af Menneskeheden, som Kina jo er!

Jeg er glad for at Danmark under Napoleonskrige og under WW2 sendte
mad til Norge hvis fiskefangst ikke altid er nok til overlevelse

Men de er sgu ikke i nød fordi kineserdelegationer aflyser besøg.

Kina er ikke fjende af menneskeheden, det er Islam der er det.

Fra : Kall, Mogens

Dato : 13-10-10 22:53

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Al-Qaeda: Kør folk ned på Strøget
13. okt. 2010 16.34 Indland

[ ... ]

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

03243 news:Cc0md.65038$Vf.3229034@news000.worldonline.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/58b05b2dd151b6ef

> Religiøst set var angrebet på WTC verdens hidtil dårligste reklame for
> Islam.

samt ...

Fra : Kall, Mogens

Dato : 13-10-10 23:17

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7334071

+

NRK text-tv side 143

Oppdatert onsdag 13. okt kl 22.00

18 omkom på militærbase i Iran

18 soldatar mista livet og fleire blei
skadde i ein kraftig eksplosjon ved eit
ammunisjonslager i Vest-Iran tysdag.

Eksplosjonen skjedde på ein av militær-
basane til den iranske Revolusjons-
garden i Lorestan, vest i Iran.

Ifølgje kjelda var alle dei omkomne
soldatar i Revolusjonsgarden.

Eksplosjinen skal ha skjedd som følgje
av ein brann som spreidde seg til eit
ammunisjonslager på basen.

=== citat slut ===

Hmm ... (memory on from) ...

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 10:15

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/14/073317.htm

Partiveteraner kræver ytringsfrihed i Kina

14. okt. 2010 09.26 Udland

23 politiske veteraner i Kina har sendt et brev til landets parlament,
hvori de kræver større respekt for ytringsfriheden.

De 23, blandt andre tidligere højtstående embedsmænd i kommunistpartiet
og en tidligere redaktør for Kinas største avis, kræver, at
der åbnes op for, at kineserne skal kunne udtrykke sig frit.

De ønsker også, at journalister skal kunne arbejde ucensureret og
under beskyttelse, når de undersøger sager om for eksempel
korruption i statsapparatet.

Pinlig censur

Underskriverne kalder Kinas nuværende censursystem for pinligt og en
skandale.

Kravet om større ytringsfrihed i Kina falder sammen med tildelingen af
Nobels fredspris til systemkritikeren Liu Xiaobo.

Han afsoner en fængselsdom på 11 år for at have forfattet manifestet
Charter 08, som også slog til lyd for større ytringsfrihed.

=== citat slut ===

samt ...

http://nyhederne.tv2.dk/article/34238975/

Kina: krav om større ytringsfrihed

Onsdag d. 13. okt. 2010; kl. 22:44 af jely / ritzau

En gruppe på 23 veteraner fra Kinas kommunistparti kræver i et brev,
at den nuværende ledelse åbner for fuld ytringsfrihed.

Ytringsfrihed er garanteret i Kinas forfatning, men bliver ikke praktiseret,
hedder det i brevet, som bliver gengivet på internettet
af China Media Project, der er en gruppe med tilknytning til universitetet i
Hongkong.

Dokumentet refereres også af det britiske nyhedsmedie BBC.

Maos sekretær skriver under

Blandt underskriverne er Hu Jiwei, som tidligere var chefredaktør for
kommunistpartiets hovedorgan, Folkets Dagblad, samt Li Rui,
der er tidligere personlig sekretær for kommunistpartiets mangeårige leder
Mao Zedong.

Underskriverne henviser til udtalelser fra partileder og præsident Hu Jintao
om ytringsfrihed.

"Gennemfør artikel 35 i Kinas forfatning, ophæv censur og gennemfør
borgernes ret til ytringsfrihed og pressefrihed," lyder titlen
på brevet, som er rettet til den stående komité i Kinas nationalforsamling,
Den nationale folkekongres.

Artikel 35 i Kinas forfatning blev vedtaget i 1982.

"Kinas borgere har ytringsfrihed, pressefrihed, forsamlingsfrihed,
organisationsfrihed, frihed til sagsanlæg og frihed til at
demonstrere," lyder paragrafen.

28 år gammel paragraf

Brevskriverne henviser til, at paragraffen har eksisteret i 28 år uden
at blive praktiseret.

"Det falske demokrati med formel støtte og modarbejdelse i praksis er
blevet et skandaløst kendetegn til historien om verdens
største demokrati," skriver partiveteranerne i deres usædvanlige udfordring
af den kinesiske ledelse.

Brevet er blevet kendt uden for Kina få dage efter den oppositionelle
Liu Xiaobo fik tildelt Nobels fredspris.

Brevet blev lagt ud på hjemmesider i Kina, men er meget hurtigt blevet
fjernet af censorerne, oplyser China Media Project.

=== citat slut ===

(FREEDOM)...

And then I heard a voice from Heaven siad (perhaps the voice of ET):
(2010-10-14, Thursday, day no 287, CET 11:08, GMT 09:08)
- "Yeps."

11697

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 18:04

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/10/14/125308.htm

Lene E citeret for at undskylde for Muhammedtegninger
14. okt. 2010 12.58 Politik

samt ...

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/10/14/141219.htm
Lene E. afviser tegning-undskyldning
14. okt. 2010 14.20 Politik

Tag den med ro, frihedstænkere:

Når/hvis man ser sig nødtvunget til at lyve (i forsvarsøjemed) for at fremme sin sag,
så er det fordi, man dybest set selv har indset, at man har tabt (Man vil bare ikke
indrømme det) !!!

Og dét er jo i sig selv ret *ynkeligt* !

11711

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 22:38

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 22:49

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb7780a$0$23759$14726298@news.sunsite.dk...

> Skrev her til aften følgende indlæg:

De begynder at "tikke" ind nu:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_frm/thread/53f1ab52e970f9ec/b971cd6170124273?#b971cd6170124273

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 22:59

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb77a9f$0$23756$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

File 11715-17 mangler fortsat CET 23:51

Og hvad var det så, der var så farligt ved det skrevne ord ?

Alt, hvad der blev sagt var jo bare:

> [...]
> indrømme det) !!!
>
> Og dét er jo i sig selv ret *ynkeligt* !

Er det ikke at *overreagere* bare en lille, bitte "anelse" ?

Hmm ... (memory on from) ...

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 23:09

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb77d03$0$23757$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

CET 00:08

Nå ...

Andre nyhedsindlæg (fra News:dk.politik) er også nu begyndt at halte bagefter på Google !

Sidste opdatering er ...

Dato: Thu, 14 Oct 2010 19:33:28 +0200
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ce2e83ac9cd3876e

11719

Fra : Kall, Mogens

Dato : 14-10-10 23:48

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb77f80$0$23758$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Netop lige kommet on-line CET 00:47 (hos Google):

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-10-10 10:45

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/10/15/091517.htm

Villy Søvndal er tilfreds med Ole Sohn

15. okt. 2010 09.42 Politik

SF's gruppeformand, Ole Sohn, har opbakning fra sin partiformand,
Villy Søvndal, ovenpå nye oplysninger om, at Sohn til det sidste
støttede regimet i DDR og angiveligt ville modarbejde tysk genforening.

Det fremgår af en kortfattet skriftlig udtalelse fra Søvndal.

- Ole Sohn tog opgøret med kommunismen for 20 år siden. Han har
redegjort for sin fortid og kommunismens forbrydelser i flere bøger.
Det er jeg tilfreds med, siger Søvndal.

Tvivl om Sohns forklaringer

Hans udtalelse falder på baggrund af, at både B.T og Morgenavisen
Jyllands-Posten fredag sår tvivl om de forklaringer, som Ole Sohn
er kommet med i forbindelse med sit forhold til det tidligere DDR-regime
i Østtyskland.

B.T. skriver, at Ole Sohn - der i årene 1987-1991 var formand for
Danmarks Kommunistiske Parti, DKP - helt op til Murens fald
udtrykte begejstring for regimet i et brev til den daværende DDR-leder,
Erich Honecker.

Brevet står i kontrast til, hvad Ole Sohn tidligere har sagt om
begivenhederne i DDR i tiden omkring Murens fald.

I flere interviews siden kollapset i 1989 har Ole Sohn således taget
afstand fra forholdene i Østtyskland og forklaret, at han i den
kolde krigs sidste år intet havde tilovers for DDR-regimet.

Oplysningerne stammer fra et telegram

Også Jyllands-Posten sætter spørgsmålstegn ved Sohns senere udmeldinger.

Avisen fortæller således, at Sohn seks dage efter Murens fald forsikrede
DDR-regimet om, at "DKP står fuldt og helt bag" regimets
beslutninger og vil modarbejde alle planer om en genforening.

Avisens oplysninger stammer fra et telegram, som DDR's ambassadør i
København sendte til Østberlin efter murens fald.

=== citat slut ===

Hmm ...

Hvis manden har fortrudt sin fortid, da bør man ikke stille *urealistiske*
minimumskrav om fuldkommenhed osv. (apropos utopia) !

Men stakkels alle de mennesker, der fortsat skal lægge øre til kommunisters
idealisering af Sovjetunionen !

Åh ... I må ha' mig undskyldt. Jeg skal lige brække mig ...

-

Coming up:
Genoprettelse af personligheden efter et psykisk sammenbrud (inklusiv et profetisk budskab)-
et opgør med fremgangsteologiens skadelige vranglære

Last OUTPUT: 11721A news:4cb78319$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11723

Fra : Kall, Mogens

Dato : 15-10-10 11:00

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cb8228c$0$23761$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Undgå fanatisme (herunder "heksejagt"), både på højre- og venstre-fløjen !

Det er sådan set dét, familien Danmark ønsker af Jer politikere !

Ihukom:

Det ta'r år at bygge op, men kun få minutter at ødelægge.

Vi har et dejligt samfund, hvor borgerne i stor udstrækning kan nyde sin frihed
til at tænke og mene, hvad man vil. Og materielt set har vi det også godt; navnlig
sammenlignet med de skrækkelige tilstande, der ellers hersker i resten af verden.

Og det ønsker vi at bevare (et godt samfund) !

Og vær du med til det, ved fra starten af at *nægte* at give efter for dette had mod
dit og had mod dat, fordi det jo er en blindgyde, hvor endestationen her jo hedder
Holocaust !

11724

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-10 16:09

>I flere interviews siden kollapset i 1989 har Ole Sohn således taget
>afstand fra forholdene i Østtyskland og forklaret, at han i den
>kolde krigs sidste år intet havde tilovers for DDR-regimet.

At vende sig mod DDR og Stasi når muren ER faldet, er nemt - som
bondeanger

Bagklogskab beviser ikke dømmekraft

Fra : Kall, Mogens

Dato : 17-10-10 21:47

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/10/17/163249.htm

Syrien: Terror - det kalder vi modstandskamp
17. okt. 2010 20.02 Udland

=== citat slut ===

Kun *demokratiet* (altså hvor retssamfundet er velfungerende) har ret til at
bestemme hvornår vi taler om terror og hvornår der er tale om en frihedskamp.

Et *diktatur* skal ikke sætte dagsordenen i dette univers. Derimod skal du
for retten og kræves til regnskab for dine ækle forbrydelser imod Menneskeheden!

Last OUTPUT: 11750 news:4cbb572f$0$23763$14726298@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11751