Kan I finde sangen?
Fra : Kert Rats

Dato : 11-10-10 14:01

Sangens går således:
Du-bi-du-bi-du-bi-du-bi-du
Du-bi-du-bi-du-bi-YES!
Du-bi-du-bi-du-bi-du-bi-du - I don't need your love, anymore!

Den mandlige sangerens stemme er lys og feminin, nærmest bøsseagtig.

Melodien blev spillet i uge 39 på P4.

Jeg kan ikke hitte melodien på nettet, så jeg håber, at I kan hjælpe.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 11-10-10 14:06

Den 11-10-2010 15:00, Kert Rats skrev:
> [...]
>
> Melodien blev spillet i uge 39 på P4.
>
> Jeg kan ikke hitte melodien på nettet, så jeg håber, at I kan hjælpe.

'Me and My'

Dub I Dub song

http://www.youtube.com/watch?v=clJmnACy6oM

Her i et klubmix

http://www.youtube.com/watch?v=qDSJnLrW-UE&feature=related

Den findes i forskellige udgaver, bøssesangeren må du selv
lokalisere.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kert Rats

Dato : 11-10-10 14:13

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qDSJnLrW-UE&feature=related
>
> Den findes i forskellige udgaver, bøssesangeren må du selv

Det er ikke den sang. Sangeren er mandlig, og anden linje i omkvædet slutter
med et markant YES.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 11-10-10 21:31

Den 11-10-2010 15:12, Kert Rats skrev:
> "Vidal"<vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke den sang. Sangeren er mandlig, og anden linje i omkvædet slutter
> med et markant YES.

Sangen er den samme, udførelsen er blot væsentligt anderledes
end originalen. Axel Boisen er kendt for sine specialudgaver
af diverse sange. Han er næppe bøsse.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kert Rats

Dato : 12-10-10 22:36

> Sangen er den samme, udførelsen er blot væsentligt anderledes
> end originalen. Axel Boisen er kendt for sine specialudgaver
> af diverse sange. Han er næppe bøsse.

Ligheden med Me and My-udgaven havde jeg ikke lige fanget, og ligheden er
ikke så slående, som du også selv er inde på.

Axel Boisen er nok ikke bøsse, men det er også lige meget - jeg refererede
blot til hans vokal mhp. at give info om sangen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Vidal

Dato : 13-10-10 09:41

Den 12-10-2010 23:36, Kert Rats skrev:
> [...]
>
> Axel Boisen er nok ikke bøsse, men det er også lige meget - jeg refererede
> blot til hans vokal mhp. at give info om sangen.

Axel kørte en ironisk stil, som crooner bl.a., om det lyder bøsset
er nok en smagssag. Men en af hans store beundrere i 90'erne var
Uffe Buchard, så du har måske ret. De medvirkede sammen i et eller
andet ungdomsTVprogram og UB fik vand i munden, når han kommenterede
AB.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : .Kody

Dato : 11-10-10 14:40

Kert Rats formulerede mandag:
> [...]
>
> Melodien blev spillet i uge 39 på P4.
>
> Jeg kan ikke hitte melodien på nettet, så jeg håber, at I kan hjælpe.

axel boys quartet
http://www.youtube.com/watch?v=Jt23so7XoQE

..Kody

Fra : Kert Rats