Skærmydsler i Voldsmosen
Fra : Martin Larsen

Dato : 10-10-10 12:37

TV2 interview med samarbejdsrådsformand Ra Ranunkel fra Vollsmose
http://www.uriasposten.net/

[råb i baggrunden]

TV2 Fyn: Hvad sker der lige nu?

Ra Ranunkel: Der står to palæstinensere og råber, at jeg skal skride
herfra. ‘Skide danskere’, råber de.

TV2 Fyn: Men er det her omvendt racisme? Hvad mener du?

Ra Ranunkel: Altså, nu ved jeg ikke hvad de mener med ’skide danskere’,
men der er vel et eller andet i det.

Ra Ranunkel: - og nu kaster de med sten! Er det dét samarbejde de
snakker om? Hvis det er samarbejde, så ved jeg ikke hvad det er.

TV2 Fyn: Hvad mener du der skal gøres?

Ra Ranunkel: Jeg mener at grupperne må til at tage sig af sine
landsmænd, og forklare at samarbejdet bør være reelt, at det bør være i
respekt for hinanden.

TV2 Fyn: Hvad vil du sige til integrationsrådet.

Ra Ranunkel: - de fortsætter med at kaste med sten.

TV2 Fyn: – Jeg tror vi skal til at stoppe.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-10 22:09

On Sun, 10 Oct 2010 13:36:51 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>TV2 Fyn: Hvad vil du sige til integrationsrådet.
>
>Ra Ranunkel: - de fortsætter med at kaste med sten.
>
>TV2 Fyn: – Jeg tror vi skal til at stoppe.

Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet for
en sten, var civilisationens grundlægger. Sigmund Freud
(1856-1939)

Mon ikke totalafbrændingen af 1/4 af et flot nyt plankeværk hos mig
er imam-dikteret muslim-indsats og ikke autonom-fuldemands-værk som
jeg først troede fordi manuelt småhærværk er taget til her i efteråret