Dele til køleskab
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-10-10 18:55

ja jeg ved ikke om det er gruppen - men jeg tænkte hvis nogen ved det
... så er det her
sagen er at mit køleskab lågerne er faldet ud 2 af 3 og jeg kan dårligt
undvære dem
(ja plastikken er brækket)

det er et goronja - nogen bud ?

Mv.
BMM

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-10-10 20:27

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
4cb1fddc$0$23762$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> .. så er det her
> sagen er at mit køleskab lågerne er faldet ud 2 af 3 og jeg kan

En nyt køleskab. Når man vælger at købe et køleskab, det med sit navn
forsøger at foregive at være et lavkvalitetsprodukt fra det tidligere
Jugoslavien (Gorenje), får man lige nøjagtig, hvad man betaler for. Altså
brug og smid væk. Du kan selvfølgelig også forsøge at gøre dine to års
reklamationsret gældende, hvis det er relevant.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-10-10 15:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> brug og smid væk. Du kan selvfølgelig også forsøge at gøre dine to års
> reklamationsret gældende, hvis det er relevant.

Er det noget, du har forstand på eller er det bare gamle fordomme?
Foranlediget af dine udgydelser prøvede jeg at lede lidt på nettet - og det
er interessant hvor svært det er at finde noget der underbygger dine
påstande. Jeg har ingen interesser i noget, der har med Gorenje at gøre, men
min erfaring er at der er store tilfældigheder i kvaliteten på hvidevarer.
Det ringeste stykke hvidevare vi har haft er en tørretumbler fra Miele - men
den var betalt, var den. Den suverænt stærkeste dims en halvbillig Zanuzzi
Vaskemaskine. Og hvad kan man så lære af det? Næppe ret meget. Min kone vil
heller ikke eje en Skoda - uanset at hendes Passat ligner en skrabet Skoda
Superb til forhøjet pris. Fordomsfuldhed er dumt.

vh
Jan