Konkurence på dk.politik.
Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 02:23

Mine mails er blevet hacket og der er rundsendt fjollede kommentarer
til mine chefer, samarbejdspartnere - til min fagforening osv.

Ved samme lejlighed blev mine indstillinger på min google konto her
ændret, sådan, at jeg ikke kunne svare. De gik ganske enkelt ikke
igennem -

Sjovt nok lige efter at min mail via Facebook har været lagt ud på
dk.politik. Bryder man ind i den, rundsender tumbede mails. Sådan at
min ene chef ringer mig op og fortæller mig, at jeg nok bør kikke
nærmere på min mail
da hun mener at den er blevet hacket. Hun vidste, at jeg var på
udflugt på samme tidspunkt med en flok drenge, og at det utvivlsomt
derfor ikke var mig, som sendte mails, fordi jeg befandt mig i en
kajak.

Samtidig er min konto på dk.politik forsøgt sat ud af drift. Det er
næsten for sære sammentræf til at jeg ikke kan regne ud, at
vedkommende hacker skal findes her på dk.politik.

Den næste tid vil jeg, når jeg har tid, arbejde på en blog udelukkende
omhandlendende Jens Bruuns
perfiditeter. Også sådan at Jens Erik Bruuns kunder bliver klar over:
Hvem og hvad er Jens Erik Bruun.

Udgangspunktet bliver denne kollektion af Jens Erik Bruuns
formuleringer:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_frm/thread/88c3d83d360c5e18/e9446cae9a1e75b6?lnk=gst&q=Jens+Erik+Bruun+OSS#e9446cae9a1e75b6

Ligesom der vil komme tilføjelser. Hvis nogle debatører har nogle gode
eksempler som kan bidrage, er det vældigt velkomment at gøre mig
opmærksom på tingene. Man kan eventuelt sende den anonymt. Ingen
oplysninger om afsender vil slippe videre. Citaterne og tolkninger vil
blive bragt på dette medie: https://en.wordpress.com/signup/

Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
beskrivende titel til bloggen?

Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 10:01

Den 09-10-2010 10:22, Patruljen skrev:

> Mine mails er blevet hacket og der er rundsendt fjollede kommentarer
> til mine chefer, samarbejdspartnere - til min fagforening osv.

Jeg synes da nok dine seneste svar i diskussionen om rockerne
var usædvanligt tumbede. Men alt har en forklaring så?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-10-10 10:11

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4cb02f60$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg synes da nok dine seneste svar i diskussionen om rockerne
> var usædvanligt tumbede. Men alt har en forklaring så?

Det har alt vel sædvanligvis. Niels Jørgen Bruun Pedersen ved tydeligvis
ikke, at man skal stoppe, mens legen er god. Jeg skal ikke forholde mig
specifikt til, at nogen åbenbart har hacket holocaustbenægterens email men
blot konstatere, at jeg er mere gammeldags. Jeg tror på, at personlige
konflikter bedst løses ansigt-til-ansigt, og jeg er 110% sikker på, Niels
Jørgen Bruun Pedersen meget snart får muligheden for at løse sine med mig på
den af mig foretrukne måde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-10 06:51

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jørgen Bruun Pedersen meget snart får muligheden for at løse sine med mig

Man ville nok have foretrukket at lave en politianmeldelse for lang tid
siden; Den hjemmeside kan ikke være lovlig.

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 10:03

Den 09-10-2010 10:22, Patruljen skrev:

> Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
> beskrivende titel til bloggen?

En holocaustbenægters dagbog?

Hvad vinder man? Du har jo min adresse.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-10 10:18

On Sat, 9 Oct 2010 01:22:50 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>beskrivende titel til bloggen?
>
>Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Vi bør alle oplyse telefonnumre. og de, der kan. bør hjælpe
når censur ondskab rammer som her fx Patruljen

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:22

On 9 Okt., 11:00, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Jeg synes da nok dine seneste svar i diskussionen om rockerne
> var usædvanligt tumbede. Men alt har en forklaring så?

Hvorfor er det fjollet, at spørge dem om de er enige med dig?

Jeg ved godt, at det ikke generer dig det fjerneste, at anklage andre
for ting, du ikke kan bevise. Og at du ikke har en nedre grænse
overhovedet. Føj du -

http://www.youtube.com/watch?v=rfSLWU0CZX4

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:23

On 9 Okt., 11:11, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Jørgen Bruun Pedersen meget snart får muligheden for at løse sine med mig på
e.>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.s.

:)

Flot Jens Bruun.

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:24

On 9 Okt., 11:02, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> En holocaustbenægters dagbog?
>
> Hvad vinder man? Du har jo min adresse.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Du beviser lige dine anklager ?
Du er blevet opfordret gennem 140 indæg. Så kom dog igang - Fister,

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 10:30

Den 09-10-2010 11:23, Patruljen skrev:

> Du beviser lige dine anklager ?
> Du er blevet opfordret gennem 140 indæg. Så kom dog igang - Fister,

Hvilke anklager? Jeg giver dig en vindertitel. Og vil
du ikke give præmien, får du den såmænd helt gratis.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:30

On 9 Okt., 11:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Vi bør alle oplyse telefonnumre. og de, der kan. bør hjælpe
>  når censur ondskab rammer  som her fx Patruljen

Det er helt absurd at begynde at hacke mine mails - sætte min google-
profil ud af funktion.Sende mails til mine arbejdspladser, til mine
samarnejdspartnere, til min fagforening og til mine direkte
forestatte.

Der er ingen nedre grænser for visse personer som er tilstede her. At
begynde ta kalde andre for pædofile, afgive løfter om at ødelægge
deres jobmuligheder med den type perfide anklager og så sandelig også
bryde ind i mine mails.

Der er folk her, som allerede har tilkendegivet, at de finder det helt
iorden. Det fortæller jo en del om deres karakter og ikke om så meget
andet -

Jeg har egentlig ikke mere at tilføje til denher ting.

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:33

On 9 Okt., 11:29, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hvilke anklager? Jeg giver dig en vindertitel. Og vil
> du ikke give præmien, får du den såmænd helt gratis.

Tja. Jens Bruun kan citeres for nogenlunde de samme konklusioner
vedrørende beviser for gaskamrenes eksistens.
Er Jens Erik Bruun også en Holocaustbenægter ifølge din optik?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 10:40

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Mine mails er blevet hacket og der er rundsendt fjollede kommentarer
> til mine chefer, samarbejdspartnere - til min fagforening osv.

Jeg har svært ved at have ondt af dig, du ligger som du har redt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:43

On 9 Okt., 11:40, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg har svært ved at have ondt af dig, du ligger som du har redt.

Hvorfor ialverden bilder du dig ind, at jeg har et behov for en debil
pesons medlidenhed?

Fra : _Kim Frederiksen_

Dato : 09-10-10 10:44

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Hvorfor ialverden bilder du dig ind, at jeg har et behov for en debil
> pesons medlidenhed?

Hvorfor piver du så på usenet?

/Kim

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 03:48

On 9 Okt., 11:43, "_Kim Frederiksen_" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Hvorfor piver du så på usenet?

Jeg piver heller ikke-
Kan du ikke læse ?

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 04:06

> Jeg synes da nok dine seneste svar i diskussionen om rockerne
> var usædvanligt tumbede. Men alt har en forklaring så?

Du kan iøvrigt læse svaret fra HA her:

Jeg er pt involveret i en diskussion i et offfentligt debatforum om HA
hvor visse personer hævder at HA er en forbryderorganisation =
organiseret kriminalitet. Min påstand er at sådan er facts ikke og at
HA ikke er blevet tiltalt for at udøve organiseret kriminalitet. Jeg
mener at erindre, at spørgsmålet har været oppe med henblik på at
kunne forbyde Hels Angels. Og at der ingen beviser var for -
organiseret kriminalitet. Husker jeg forkert ?

Hej Niels,

Du har langt hen ad vejen ret. Der har været rejst tiltale i flere
lande, herunder i Tyskland, men der er aldrig faldet dom for at HAMC
World skulle være en kriminel organisation, heller ikke i Tyskland
hvor der faktisk ligger et forbud mod en enkelt afdeling. Det er alene
politiets organisationer/pressetjenester, samt følgeagtige medier som
med jævne mellemrum fremsætter disse urigtige påstande. Det kan få
andre - uden kendskab til sagerne - til at tro, at sådan er det.

Med venlig hilsen

Webmaster

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 11:42

Den 09-10-2010 12:05, Patruljen skrev:

> [...]
> kunne forbyde Hels Angels. Og at der ingen beviser var for -
> organiseret kriminalitet. Husker jeg forkert ?

Tror paven på Gud? Bruger cykelryttere doping. Første svar vil
sikkert blive et ja, det andet sikkert nej, hvis du spørger dem
selv.

> Du har langt hen ad vejen ret.

Men altså ikke hele vejen! Det var alligevel mere ærligt svaret,
end jeg havde troet.

> [...]
> med jævne mellemrum fremsætter disse urigtige påstande. Det kan få
> andre - uden kendskab til sagerne - til at tro, at sådan er det.

Hehe, jo det er da bare politiet, der finder på sådan noget snak.

Jeg har ikke omtalt HAMC World. Jeg har talt om HA i Danmark.
Jeg aner intet om deres internationale inkarnationer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 05:22

On 9 Okt., 12:42, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Tror paven på Gud? Bruger cykelryttere doping. Første svar vil
> sikkert blive et ja, det andet sikkert nej, hvis du spørger dem
> selv.

Og hvad har det med tingene at gøre?

Vi diskuterer din tvivlsomme respekt for bevarelsen af en retstat,
hvor et menneske er uskyldig indtil det modsatte er bevist. Og at du
meget sjældent lever op til den forventning, men gerne deler rundt med
alvorlige anklager og labels, som der ikke findes bevis for. Og som du
derfor heller ikke kan bevise overhovedet -

Prøv at fortæl hvilken tilfredsstillelse du egentlig opnår, når du gør
sådan ?

> Men altså ikke hele vejen! Det var alligevel mere ærligt svaret,
> end jeg havde troet.

Jeg har naturligvis undersøgt hvad formuleringen betyder. Det drejer
sig om, at jeg skriver, at der ikke er rejst tiltale. Det er der så -
i andre lande. Og det er præcist der jeg går fejl. Men det er stadig
ikke bevist at der er tale om organiseret kriminalitet.

Du skulle læse denne og forsøge at sætte dig ind i situationen. Og
helst inden du begynder at fortælle om, hvad andre gør og har gjort.
Det er altid en svæt god ting, at vide hvad man taler om - inden - man
åbnr munden,

Integration eller udstødelse.
http://dk.hells-angels.dk/default.php?id=15240

Du skulle i det hele taget anstrenge dig lidt mere for at forstå andre
mennesker - fremfor blot at svine dem til. Bare et godt råd, som din
præst sikkert ville være enig med mig i -

> Hehe, jo det er da bare politiet, der finder på sådan noget snak.

Husk nu - Lille ven. At i en retsstat er det ikke politiet der afgør,
hvem der er skyldige. Det er de retslige myndigheder.

> Jeg har ikke omtalt HAMC World. Jeg har talt om HA i Danmark.
> Jeg aner intet om deres internationale inkarnationer.

Du aner i det hele taget ikke det fjerneste om, hvad du udtaler dig om
her. Udover hvad du læser i Ekstrabladet, Billedbladet og Alt for
Damerne. Men sådan er det jo med dig. Det er en af dine
spidskompetencr - ikke Villy Dalsgaard.

I Danmark er der end ikke forsøgt at rejse tiltale for organiseret
kriminalitet. Det ligger næsten i sagens natur, at det derfor heller
ikke er bevist. DIsse informationer kan du finde meget let på google.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 12:44

> [...]
> alvorlige anklager og labels, som der ikke findes bevis for. Og som du
> derfor heller ikke kan bevise overhovedet -

præcis som mange af dine egne påstande, og fjerndiagnoser du udfører via din
krystal kugle, så drop du bare dine hellige idéer om dig selv.

> Prøv at fortæl hvilken tilfredsstillelse du egentlig opnår, når du gør
> sådan ?

Det burde du da af alle vide.

Snip en masse sludder.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-10-10 18:32

On Sat, 9 Oct 2010 04:22:06 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Og hvad har det med tingene at gøre?

?? Du laver sjov, ik' Bister?

>Prøv at fortæl hvilken tilfredsstillelse du egentlig opnår, når du gør
>sådan ?

Endnu en fjerndiagnosticering??

Volger

Fra : J. Nielsen

Dato : 09-10-10 12:28

wrote:

>Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
>beskrivende titel til bloggen?

"Stikker-Niels"
--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 07:11

________Snip en masse sludder.________________________________

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 17:35

> ________Snip en masse sludder.________________________________

LOL flot du selv synes det er sludder det du skriver,

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 07:12

On 9 Okt., 13:28, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> "Stikker-Niels"

Jeg kan ikke kaldes stikker fordi jeg gengiver, hvad jens Bruun selv
fortæller, kan jeg ?

Hvem mener du, at jeg stikker ham til ? Mossad, måske ?

Fra : Volger Garfield

Dato : 09-10-10 15:20

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
>beskrivende titel til bloggen?

"Patruljens Fodskud"

>Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Tak..

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 08:46

On 9 Okt., 16:20, Volger Garfield  <Vol...@nowhere.invalid> wrote:

> "Patruljens Fodskud"

Det er vist ikke mig, som har skudt migselv i foden her.

> Tak..

Bloggen kommer til at omhandle Jens Eriks Bruuns sociale status, hans
strategier, holdninger om en vurdering af hans mentale tilstand. Så
titlen passer ikke så godt :)

Du kan eventuelt gennemlæse hans indlæg begyndende med: OSS - jens
Erik Bruun, hvis du mangler inspiration.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 18:53

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Bloggen kommer til at omhandle Jens Eriks Bruuns sociale >status, hans
>strategier, holdninger om en vurdering af hans mentale tilstand. >Så
>titlen passer ikke så godt :)

Åhh jeg ved ikke rigtig!

IMHO har du på det nærmeste skudt hele benet væk.

DIN mentale tilstand er tilgendgæld velkendt på usenet, og din strategi
minder meste af alt om noget fnidder i en sandkasse.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-10-10 18:32

On Sat, 9 Oct 2010 07:45:59 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det er vist ikke mig, som har skudt migselv i foden her.

Kan du / har du lyst til, at præcisere nærmere?

>Bloggen kommer til at omhandle Jens Eriks Bruuns sociale status, hans
>strategier, holdninger om en vurdering af hans mentale tilstand. Så
>titlen passer ikke så godt :)

Men på dine præmisser, hvilket er grunden til "mit bud".
Du kan sikkert ikke selv se det, men jeg er sikker på, at der er andre
der er mere kyndige i dansk sprog end du.

>Du kan eventuelt gennemlæse hans indlæg begyndende med: OSS - jens
>Erik Bruun, hvis du mangler inspiration.

Sikkert.
Det er dog meget sjovere med dem, som har noget der hedder "patruljen"
som afsender.

Volger

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-10-10 17:58

> [...]
> beskrivende titel til bloggen?
>
> Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Jeg synes at du skal gå til politiet med sagen. Hvad du har været udsat for
er IT-kriminalitet og strafbart, så du bør få politiet til at finde frem til
det kriminelle røvhul, så sådan en aberøv kan få en ny bopæl med tremmer for
vinduerne.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-10-10 18:52

On 2010-10-09 18:58, Kim Larsen wrote:

> [...]
> det kriminelle røvhul, så sådan en aberøv kan få en ny bopæl med tremmer for

Er det på Hans Ø, Kimsebasse?

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-10-10 18:58

> Er det på Hans Ø, Kimsebasse?
>
> Mvh
> Martin

Ikke noget helt dårligt bud. Der skal bare lige bygges et fængsel først. Man
kunne måske også sætte Grønland i spil. Nu har vi passet grønlændernes
kriminelle stjernepsykopater i vores danske fængsler i mange år. Nu må det
være på tide at bygge et topsikret fængsel i Grønland som dels skal passe på
deres egne psykopater og dels kan de tage nogle af vores for gammelt
venskabs skyld. Ikke sandt ?

Fra : Jens G

Dato : 09-10-10 21:29

On Sat, 9 Oct 2010 18:58:27 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>det kriminelle røvhul, så sådan en aberøv kan få en ny bopæl med tremmer for

Jeg ville også anmelde til politiet hvis det var sket for mig.
Patruljen må jo have sine grunde, hvis han ikke anmelder det.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 21:46

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
> Jeg ville også anmelde til politiet hvis det var sket for mig.
> Patruljen må jo have sine grunde, hvis han ikke anmelder det.

Det ville være falsk anmeldelse, der er ganske enkelt ikke sket noget, det
er som med palierne iscenesat for at opnå medlidenhed.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 18:14

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Mine mails er blevet hacket og der er rundsendt fjollede >kommentarer
>til mine chefer, samarbejdspartnere - til min fagforening osv.

Jeg tror jeg dør af grin!

Nu mangler vi så bare at høre fra den eller disse "hacker" om det var dig
der stod bag fremmedehader bloggen.
Men ro på, det er nok kun et spørgsmål om tid.

>Ved samme lejlighed blev mine indstillinger på min google >konto her
>ændret, sådan, at jeg ikke kunne svare. De gik ganske enkelt >ikke
>igennem -

Surt show hva!

>Sjovt nok lige efter at min mail via Facebook har været lagt ud >på
>dk.politik. Bryder man ind i den, rundsender tumbede >mails.

Tja lev med det det gør Kim2000!
Normalt er jeg ikke den der fryder mig over andres ulykke, men der er da
undtagelser.

>Samtidig er min konto på dk.politik forsøgt sat ud af drift. Det >er næsten
>for sære sammentræf til at jeg ikke kan regne ud, at
>vedkommende hacker skal findes her på dk.politik.

Og øhh det ved du lige så meget om som jeg ved om menustrationsbind, get
real mand.

>Den næste tid vil jeg, når jeg har tid, arbejde på en blog >udelukkende
>omhandlendende Jens Bruuns
>perfiditeter. Også sådan at Jens Erik Bruuns kunder bliver klar >over:
>Hvem og hvad er Jens Erik Bruun.

Sådan en blog har du jo allerede lavet, jeg skrev til dig at du skulle
slette den blog, du ville ikke høre, og så vil du nu lave en blog om Jens
Bruun, sig mig er du fuldstændig gal mand?

>Udgangspunktet bliver denne kollektion af Jens Erik Bruuns
>formuleringer:

Du har ikke brændt nallerne nok første gang?

>Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste >og mest
>beskrivende titel til bloggen?

Lad det nu ligge! bare et godt råd.

>Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Og en orm på vej til dig, hvordan syntes du selv det går?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 11:55

On 9 Okt., 18:58, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det kriminelle røvhul, så sådan en aberøv kan få en ny bopæl med tremmer for

Ja. Jeg tænker faktisk at du har ret. Det er ulovligheder, som har
fundet sted her. Der må være en afsender IP på de mails, som er
belevet afsendt?

Det kan vel næppe forbavse at de hørjrerabiate tågehorn trutter deres
tilfredshed ud i tykke stråler -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 19:04

> Ja. Jeg tænker faktisk at du har ret. Det er ulovligheder, som har
> fundet sted her. Der må være en afsender IP på de mails, som er
> belevet afsendt?

Ja selvfølgelig, men den vil være yahos ip, så du vil helt sikkert mene det
er yahoo der har hacket din konto.

> Det kan vel næppe forbavse at de hørjrerabiate tågehorn trutter deres
> tilfredshed ud i tykke stråler -

Det er svært ikke at fryde sig over, du ligger som du har redt, og jeg har
ikke ondt af dig, du er ganske enkelt et modbydeligt kryb.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 19:38

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Ja selvfølgelig, men den vil være yahos ip, så du vil helt >sikkert mene
> det er yahoo der har hacket din konto.

Lige som da han mente at alle i dk.politik havde sat deres newsreader
forkert op da hans svar ikke stod "rigtig" i google-groups. LOL

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-10-10 19:06

> [...]
> belevet afsendt?
>
> Det kan vel næppe forbavse at de hørjrerabiate tågehorn trutter deres

Jeg synes bare at du har dummet dig lidt ved at lave denne her tråd. Du
burde være gået til politiet med en anmeldelse i stedet for og holdt
tavshed. Derefter vente indtil vedkommende var fundet og senere domfældt. Du
kunne så have fortalt hvem som har lavet ulovlighederne og hvad dommen for
den kriminelle handling var blevet. Det havde været god stil efter min
mening.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 19:38

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Jeg synes bare at du har dummet dig lidt ved at lave denne her tråd.

Også ved at lave den her tråd ja.

> [...]
> domfældt. Du kunne så have fortalt hvem som har lavet ulovlighederne
> og hvad dommen for den kriminelle handling var blevet. Det havde

Han har ikke været udsat for noget som helst, han er som altid fuld af løgn.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 20:06

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Det kan vel næppe forbavse at de hørjrerabiate tågehorn >trutter deres
>tilfredshed ud i tykke stråler -

Og nogen her fra dk.politik har støbt nogler kugler i form af en blog der
udstiller skribenter fra dk.politik som racister, anonymt får de så dig til
at skyde kuglerne af , jef din egen påstand.

Og ikke en af de angivelige "forfattere" af bloggen løfter en finger for at
støtte dig nu hvor jorden brænder under dine fødder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Vidal

Dato : 09-10-10 20:43

Den 09-10-2010 19:54, Patruljen skrev:

> Ja. Jeg tænker faktisk at du har ret. Det er ulovligheder, som har
> fundet sted her. Der må være en afsender IP på de mails, som er
> belevet afsendt?

Det er der og det er din IP-adresse på indlæggene, så du
kommer nok ikke langt ad den vej. Jeg ved ikke hvordan du
reagerer på det? Det er måske din ministerielle, juridiske
medarbejder, der står bag?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 12:05

On 9 Okt., 19:13, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg tror jeg dør af grin!

Jamen det vil da ikke vække min moodvilje, hvis du døde. Om det var af
grin eller fordi du blev kørt ihjel er somend helt iorden med mig -

> Nu mangler vi så bare at høre fra den eller disse "hacker" om det var dig
> der stod bag fremmedehader bloggen.
> Men ro på, det er nok kun et spørgsmål om tid.

Du kan være ganske rolig. Der var intet at hente om den blog - præcist
som jeg har gentaget for dig nu indtil flere gange. Er du altid så
tungt opfattende?

> Surt show hva!

Næe - det viser blot hvilke interesser vedkommende har haft.

> Tja lev med det det gør Kim2000!
> Normalt er jeg ikke den der fryder mig over andres ulykke, men der er da
> undtagelser.

Jeg hackede ikke Kim 2000`S mails. Jeg skrev et indlæg om en
skolelærers bevægelser i en mødding. Hans løgne og om hans
misinformationer. Og om hvilke naturlige bekymronger det må vække på
hans elevers vegne og på den skoles rygte, hvor han er ansat.

Du kan sikkert selv finde det frem -

> Og øhh det ved du lige så meget om som jeg ved om menustrationsbind, get
> real mand.

Jeg tror faktisk at du ved en hel del om menustrationsbind.
Og sikkert også om voksenbleer -

> Sådan en blog har du jo allerede lavet, jeg skrev til dig at du skulle
> slette den blog, du ville ikke høre, og så vil du nu lave en blog om Jens
> Bruun, sig mig er du fuldstændig gal mand?

Jeg kan ikke slette en blog jeg ikke administrerer. Og ja. Der kommer
naturligvis nu en blog om Jens Erik Bruun. Så kan du ved selvsyn
opleve forskellen på stilen -

> Du har ikke brændt nallerne nok første gang?

Det er ikke mine naller som bliver brændt her - Fister.

> Lad det nu ligge! bare et godt råd.

DIne råd er værdiløse. TOTALT OG HELT OG ALDELES -

> Og en orm på vej til dig, hvordan syntes du selv det går

Udmærket tak. Jeg tror tilgengæld ikke det går så godt for sig -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 19:41

> [...]
> misinformationer. Og om hvilke naturlige bekymronger det må vække på
> hans elevers vegne og på den skoles rygte, hvor han er ansat.

Aha så DU skrev, hvordan kan du skrive på den side, når du nu slet ikke har
nogen tilknytning til siden?

> Jeg kan ikke slette en blog jeg ikke administrerer. Og ja. Der kommer
> naturligvis nu en blog om Jens Erik Bruun. Så kan du ved selvsyn
> opleve forskellen på stilen -

Ja du skifter vel farve, og så er det noget helt andet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 19:59

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen det vil da ikke vække min moodvilje, hvis du døde. >Om det var af
>grin eller fordi du blev kørt ihjel er somend helt iorden med >mig -

Sikkert, men det ville nu ikke hjælpe dig stort, du ville stadig stå i lort
til halsen.

>Du kan være ganske rolig. Der var intet at hente om den blog >- præcist
>som jeg har gentaget for dig nu indtil flere gange. Er du altid så
>tungt opfattende?

En eller anden har skrevet til dig anonymt og gjort dig opmærksom på
bloggen?
Og nu er det så dig der skal stå for skud som ansvarlig,

Mærkeligt nok har den eller de personer du siger står bag bloggen ikke rørt
en finger for at hjælpe dig, eller i det mindste støttet dig.

Og en hver kan vel se at den eller de der står bag bloggen kommer fra
dk.politik, der er ikke indlæg om andre personer fra andre fora, slev om
flere andre fora vrimler med stærkt racistiske indlæg, meget grover end vi
ser det i dk.politik.

Logisk ræsonnement Hr Patrulje logisk ræsonnement.

> [...]
>misinformationer. Og om hvilke naturlige bekymronger det må >vække på
>hans elevers vegne og på den skoles rygte, hvor han er ansat.

Nææ du gjorde ej!

Du blev grøn i hovedet da du fandt ud af at Kim2000 var meget andet end det
du mente han var, han har skrevet bøger og selv udgivet dem, redigeret et
blad o.s.v o.s.v Han var også skolelære selv om du hårdnakket påstod noget
andet.

Med andre ord dine forstillinger om Kim2000 som en ultra højrenationalist og
racist holdt ikke vand, du blev forsmået og dine illusioner brast, du søgte
hævn.

Nu sidder du så i muddergrøften og snøfter FISTER.

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 12:25

On 9 Okt., 20:05, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kunne så have fortalt hvem som har lavet ulovlighederne og hvad dommen for
> den kriminelle handling var blevet. Det havde været god stil efter min

Egentlig undgår jeg helst at anmelde nogen til politiet.

Jens Erik Bruun stod helt reelt til at smak på hørerøret efter habs
anklager om pædofili. Jeg tror at manden har alvorlige problemer.
Eller har man ikke den type behov. Så han blev skånet for yderligere
tiltale og krav om erstatning. Han mistede enhver rest af troværdirhed
- det er nok for mig.

Nu får han istedet pillet alvorligt ved sin situation uden politiets
indblanding.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 19:39

> Nu får han istedet pillet alvorligt ved sin situation uden politiets
> indblanding.

Ja og du kan tiltales for injurier, endnu engang har du skudt dig i foden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 12:53

> [...]
> kunne så have fortalt hvem som har lavet ulovlighederne og hvad dommen for
> den kriminelle handling var blevet. Det havde været god stil efter min

Tja - rent faktisk syntes jeg, der var en ret god ting, at få syn for
sagen på, hvordan højrerabiate rent faktisk forholder sig til og
hvorvidt de respekterer lovgivningen. Den ting er sandelig opnået.

Men jeg har også ventet på, hvad du og Wilstrup mener om denher ting.
Så:

Jeg har netop talt med politiet. Jeg skal møde op på
efterforskningsafdelingen imorgen. De er ikke sikre på, at de kan
afsætte store ressourcer til at spore på vedkommende. Men de øvrige
ting, som jeg har haft modtaget - trusler og offfentlig udhængning som
pædofil pædagog tager de ganske alvorligt. Så de vil gøre et forsøg.

Så det gør jeg så.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 20:28

>Jeg har netop talt med politiet. Jeg skal møde op på
>efterforskningsafdelingen imorgen.

På en Søndag?

>De er ikke sikre på, at de kan
>afsætte store ressourcer til at spore på vedkommende.

En enkelt mail her til mailto:dk-abuse-feedback@cc.yahoo-inc.com og sagen er
klar i løbet af no time.

http://dk.docs.yahoo.com/fakealias.html

>Men de øvrige
>ting, som jeg har haft modtaget - trusler og offfentlig >udhængning som
>pædofil pædagog tager de ganske alvorligt. Så de vil gøre et >forsøg.

Ser man det...., kunne være at politiet også tager offentlig udhængning som
racist og højreekstrimist alvorligt..

Og den sag du hentyder til om pædofil anklager er fra 2008!!
Sært du først nu går til politiet.

>Så det gør jeg så.

Slet nu bare den blog, og sagen ender der.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens G

Dato : 10-10-10 19:37

On Sat, 9 Oct 2010 11:53:08 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>ting, som jeg har haft modtaget - trusler og offfentlig udhængning som
>pædofil pædagog tager de ganske alvorligt. Så de vil gøre et forsøg.

Hvordan gik det så hos politiet i dag?

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-10-10 19:42

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
4cb2077e.40214906@dtext.news.tele.dk:

> Hvordan gik det så hos politiet i dag?

Mit gæt er, at politiet gav Niels Jørgen Bruun Pedersen et ultimatum: Hold
dig fra os, eller du får et tilhold.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 13:49

On 9 Okt., 21:28, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> På en Søndag?

Ja. På en Søndag.

> En enkelt mail her til mailto:dk-abuse-feedb...@cc.yahoo-inc.com og sagen er
> klar i løbet af no time.
>
> http://dk.docs.yahoo.com/fakealias.html

Det er en politisag.

> Ser man det...., kunne være at politiet også tager offentlig udhængning som
> racist og højreekstrimist alvorligt..

Formuleringerne taler for sigselv - og det er ikke mig som har skrevet
dem :)

> Og den sag du hentyder til om pædofil anklager er fra 2008!!
> Sært du først nu går til politiet.

Nej. Den er fra 2010. Du er som sædvanlig dårligt orienteret.

> Slet nu bare den blog, og sagen ender der.

Hvis det endelig var min blog, slettede jeg den ikke. Og slet ikke
fordi et par fjolser forsøger at lægge pres på mig. Tværtimod blev den
stille udbygget. Den strider ikke mod lovgivningen overhovedet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 21:51

>Nej. Den er fra 2010. Du er som sædvanlig dårligt >orienteret.

Ja hvor du henviser til en tråd fra 2008!

>Hvis det endelig var min blog, slettede jeg den ikke. Og slet >ikke
>fordi et par fjolser forsøger at lægge pres på mig. >Tværtimod blev den
>stille udbygget. Den strider ikke mod lovgivningen >overhovedet.

Ja nu vi er ved "stille udbygget" , er det ikke mærkeligt at der slet ingen
aktivitet er på den blog? kun de indlæg du har lavet.

Kunne du foresten ikke poste teskten her i gruppe fra nogle af de mails som
disse hacker af din mail konto har sendt ud i dit navn.

Måske kunne man af den vej finde ud af hvem denne eller de personer er,
sproget syntaksen stavefejl o.s.v de kunne måske kaste lidt lys over "sagen"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 13:54

On 9 Okt., 21:06, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> udstiller skribenter fra dk.politik som racister, anonymt får de så dig til
> at skyde kuglerne af , jef din egen påstand.

Det er ikke folk, der skriver på dk.politik. Du er som altid dårligt
orienteret. men den slags generer dig ikke, det er jo sket adskillige
gange tidligere, at du har påvist din uvidenhed :)

> Og ikke en af de angivelige "forfattere" af bloggen løfter en finger for at
> støtte dig nu hvor jorden brænder under dine fødder.

Det ved du ikke det fjerneste om - Fister. Som sædvanlig aner du ikke
hvad du taler om. Det er 45 løse trut i tågehornet ligegyldigt hvad du
ytrer dig om :) Du er jo en omvandrende joke -
Du aner ikke hvad der er sket eller hvad jeg har modtaget af
tilkendegivelser om støtte af både den ene og den anden type -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 21:25

>Det er ikke folk, der skriver på dk.politik. Du er som altid >dårligt
>orienteret. men den slags generer dig ikke, det er jo sket >adskillige
>gange tidligere, at du har påvist din uvidenhed :)

Altså nogle anonyme mennesker der ikke skriver på dk.politik
har lavet en blog der kun omhandler skribenter på dk.politik.

Disse anonyme mennesker læser med i dk.politik og har gjort sig den umage
(og arbejde) med at finde gamle indlæg fra skribenter frem via Google, og
bringer dem på deres blog.

Disse anonyme mennesker har så af en eller anden grund valgt dig til at
bekendtgøre her i dk.politik at denne blog eksisterer.

Og der er alt hvad du kender til bloggen, afsender af den mail du har
modtaget kender du ikke, og vil ikke offentligør den her i dk.politik.

Har jeg forstået det rigtig så langt så?

The night of the red herrings.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 14:01

On 9 Okt., 20:59, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Sikkert, men det ville nu ikke hjælpe dig stort, du ville stadig stå i lort
> til halsen.

Jeg står heller ikke i lort til halsen -

> En eller anden har skrevet til dig anonymt og gjort dig opmærksom på
> bloggen?
> Og nu er det så dig der skal stå for skud som ansvarlig,

Tja. Der generer ikke højrerabiate tågehorn at trutte løs om ting, de
intet ander om. Det er påvist igen, igen og igen.

> Mærkeligt nok har den eller de personer du siger står bag bloggen ikke rørt
> en finger for at hjælpe dig, eller i det mindste støttet dig.

Jeg har mere støtte end du forestiller dig muligt :)

> [...]
> flere andre fora vrimler med stærkt racistiske indlæg, meget grover end vi

"Enhver kan se -"
Praler du nu igen med dine telepatiske evner ?

> Logisk ræsonnement Hr Patrulje logisk ræsonnement.

Din private "logik" er ikke nødvendigvis specielt logisk :D

> Nææ du gjorde ej!

Jo. Det var præcist hvad jeg gjorde. Skal jeg finde teksten frem til
dig ?

> [...]
> blad o.s.v o.s.v Han var også skolelære selv om du hårdnakket påstod noget

Det skulle gøre mig grøn i hovedet ?

He -

> Med andre ord dine forstillinger om Kim2000 som en ultra højrenationalist og
> racist holdt ikke vand, du blev forsmået og dine illusioner brast, du søgte
> hævn.

Manden er racist, en løgner. Hvad enten han er skolelærer eller ej, så
er det sådan. Det er svart for mig at forestille mig at en uddannet
mand kan optræde så misinformerende som tilfældet var. Enten bevidst
misinformerende eller bare vældigt ubegavet.

> Nu sidder du så i muddergrøften og snøfter FISTER.

Jeg snøfter ikke det fjerneste. Og jeg siddder heller ikke i en
muddergrøft. Fakisk er jeg på arbejde :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-10-10 21:39

>Jeg står heller ikke i lort til halsen -

Øhh nogen har gjort sig den ulejlighed og hacket din mail konto??

I min optik noget rigtig lort, sorry.

>Jeg har mere støtte end du forestiller dig muligt :)

OG dem har du så modtaget på mail?

>"Enhver kan se -"
>Praler du nu igen med dine telepatiske evner ?

næææ men da jeg ikke selv er den skarpeste kniv i skuffen, og selv jeg kan
se "det", ja så er det vel en logisk følgeslutning.

>Din private "logik" er ikke nødvendigvis specielt logisk :D

Måske ikke, men det forkommer mig nu aligevel at du har mere end svært ved
at tilbagevise den.

>Det skulle gøre mig grøn i hovedet ?

Alle andre bevægegrunde jeg kan komme i tanke om forkommer mig absurde, set
i lyset af "sagens" udvikling.

>Jeg snøfter ikke det fjerneste. Og jeg siddder heller ikke i en
>muddergrøft. Fakisk er jeg på arbejde :)

Du sidder på arbejde og skriver på usenet, sandsynligvis fra en pc der
tilhøre arbejdsgiver, din mail boks er blevet hacket, du har modtaget flere
støttemails fra anonyme i "sagen".

Og "sagen" er nu en Politisag.....

Hvad bliver det næste mon, at du står under beskyttelse af højre magter.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 14:04

On 9 Okt., 21:42, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er der og det er din IP-adresse på indlæggene, så du
> kommer nok ikke langt ad den vej. Jeg ved ikke hvordan du
> reagerer på det? Det er måske din ministerielle, juridiske
> medarbejder, der står bag?

Nope. Det er efter en samtale med politiet, at jeg videreformidler,
hvad der er blevet sagt.
Min kæreste er holdt helt udenfor denher sag -

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 15:17

On 9 Okt., 22:29, Jens G <nospam061...@kabelmail.dk> wrote:

> Jeg ville også anmelde til politiet hvis det var sket for mig.
> Patruljen må jo have sine grunde, hvis han ikke anmelder det

Rene principper. Jeps.
Men nu er der rettet henvendelse til politiet om at min mails og
andre konti er blevet hacket. Dether er godtnok for meget -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 22:43

> Men nu er der rettet henvendelse til politiet om at min mails og
> andre konti er blevet hacket. Dether er godtnok for meget -

Du ligger som du har redt, så stop dit tuderi.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 15:18

On 9 Okt., 22:46, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Jens G" <nospam061...@kabelmail.dk> wrote in message

> Det ville være falsk anmeldelse, der er ganske enkelt ikke sket noget, det
> er som med palierne iscenesat for at opnå medlidenhed.

Det kan bevises meget let - Fister ;)

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 22:43

> Det kan bevises meget let - Fister ;)

Dig og beviser hænger ikke ret godt sammen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 15:22

On 9 Okt., 22:50, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> sproget syntaksen stavefejl o.s.v de kunne måske kaste lidt lys over "sagen"

Prøv nu lige at hør efter. En gang for alle. Der er intet - gentager
intet her, som rager dig det mindste. Du er en ubegavet bondeknold der
formentlig er formand for OBs fanklub. Du har fået det afvide der
tilkommer dig. Og mere endog end du har krav på. Du skulle hellere
koncentrere dig om at finde nogle hårplejeprodukter - og se så at få
talt med din læge om dine telepatiske egenskaber...

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 22:42

> Prøv nu lige at hør efter. En gang for alle. Der er intet - gentager
> intet her, som rager dig det mindste.

Hvorfor postede du så dit sludder?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-10-10 15:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Du er en ubegavet bondeknold der
>formentlig er formand for OBs fanklub.

I also cook.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-10-10 18:32

On Sat, 9 Oct 2010 14:21:38 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>koncentrere dig om at finde nogle hårplejeprodukter - og se så at få
>talt med din læge om dine telepatiske egenskaber...

Der ER altså ikke nogen der har hacket dine konti etc.?
Det er altså bare noget du har fundet på, fordi du var kommet for
langt ud i hampen? Javel ja...

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 16:02

On 9 Okt., 23:43, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Du ligger som du har redt, så stop dit tuderi.

Jeg tuder ikke det mindste. Det er egentig en skæg associay´tion du
får der. At det er nærliggende at man tuder på dk.politik. Gad vide
hvorfor det er en nærligggende tanke for lige netop dig -

Du mener, at når jeg tillader mig at modsige de faktarestsiente
tågehorns trutterier, så er det da helt naturligt, at mine mails og
konti skal hackes?

Det var også dig, som kækt proklamerede at jeg skulle pålægges en
straf, selvom jeg ikke har brudt lovgivningen. Tja -
Dine ord taler for sigselv -

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-10 23:32

> Jeg tuder ikke det mindste.

Du laver ikke andet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-10 16:29

On 9 Okt., 11:22, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> e.>

> :)
>
> Flot Jens Bruun.-

Du fortæller kækt, at du foretrækker de mere gammeldags
konfliktløsningsmodeller. Uden dog at turde præcisere hvad de
indebærer. Men hvad er det så egentlig du foretager dig i praksis -
Jens Bruun?

Du lover at ødelægge dine modparters karrieremuligheder - over webben.
Du anklager lærere og pædagoger for at være pædofile - over webben. Du
beretter kækt, at jeg er blevet dømt og borvist fra arbejdspladser pga
pædofili, samidig med at du forsøger at opgive min adresse og mit navn
- på webben. Du truer med at komme på hjemmmebesøg - over webben. Du
truer med tæsk - over webben. Du fortæller dine modparter, at deres
hustru er en luder - over webben. Du truer dine modparter med at sende
muslimske tæskehold til deres bopæl - over webben. Du truer med at
klage til dine modparters arbejdsgivere - over webben.

Er det hvad du forstår ved at foretrække de gode gammeldags
konfliktlæsningsmetoder - sådan - ansigt til ansigt?

Ved du hvad Jens Bruun. Nu skal jeg gøre mit yderste for at ødelægge
dine karriere muligheder ved offensiv reklamevirksomhed og oplysning
om hvem og hvad du er. Du er en bums af en uformlig øltønde, der tror
at din størrelse er tilstrækkeligt til at skræmme andr mennesker drhen
hvor du vil have dem. Denne gang har du tage fjel og det helt og
aldeles. Jeg er ikke skræmt af dit øltønde udseende. og jeg er ikke
skræmt af at du godt kan lide dit Brina - kemo-klip look.
I det hele taget getragter jeg dig som en ubegavet social taber, der
sidder på et lejet værelse med offentlig støtte til forsørgelse af
dine unger og med boligtilskud til dit usle lejede værelse. Alt mens
du jamrr dig over, at andre for tilskud fra dine surt indtjente
skattepenge - med andre ord. Du er en joke, som ikke engang formår at
gennemskue at du er et stort minus på den danske betalingsbalance. Det
tyder unægtelig ikke på en stor begavelse, at du end ikke formår at
regne så simple regnestykker ud om din egen person.

Du kan somend bare komme an. Der er intet nu, som vil kunne hindre mig
i at oplyse borgerne i samfundet om hvilken bums du er -

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-10-10 19:00

> Du kan somend bare komme an. Der er intet nu, som vil kunne hindre mig
> i at oplyse borgerne i samfundet om hvilken bums du er -

Altså udover et par på snotkassen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-10-10 19:27

On Sat, 9 Oct 2010 15:28:39 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> [...]
> tyder unægtelig ikke på en stor begavelse, at du end ikke formår at
> regne så simple regnestykker ud om din egen person.

Du har da vist glemt at tage dine piller.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 03:09

On 9 Okt., 23:42, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Dig og beviser hænger ikke ret godt sammen.

De hænger sådan set ganske fint sammen. Det er ikke min skyld at du er
faktaresistent. I den forbindelse skulle du nok hellere være lidt
gnaven over, hvilke gener du har fået med fra dine forældre.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 03:14

On 9 Okt., 23:42, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Hvorfor postede du så dit sludder?

Sandelig ikke for at skulle redegøre for alt muligt fjol fodi en eller
anden bondeknold fra Odense gerne vil sidde og lege en småt begavet
politibetjent, der bare gentager de samme uigennemtænkte spørgsmål den
ene gang efter den anden, Michael Meidahl Jensen har fået svar på alt,
hvad han har spurgt om. Han har bare fåret svarene på et andet
tidspunkt, i en anden sammenhæng og i Andre tråde.

Jeg skal ikke beruge tid på at kompensere for hans manglende begavelse
ved at skulle gentage migselv 356 gange.

Han kan stille sig op på OB`s stadions lægter med en megafon og råbe
videre der.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-10-10 12:27

> Sandelig ikke for at

Godt nu ved vi hvorfor du ihvertfald ikke gjorde det, nu mangler du bare at
fortælle hvorfor du så gjorde det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-10-10 15:16

> [...]

>ved at skulle gentage migselv 356 gange.

>Han kan stille sig op på OB`s stadions lægter med en >megafon og råbe

Nææ jeg skal ikke på stadion, jeg er heller ikke fodboldfan i OB, ej heller
er jeg småt begavet, svar har jeg heller ikke fået fra dig. Så de
telepatiske evner du beskylder andre for , de øhhhh.

Nææ jeg venter på en anonym mail om hvem der står for den famøse blog , du
ved den blog du ikke vil indrømme er dit værk.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 10-10-10 15:22

On Sun, 10 Oct 2010 16:15:37 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> Nææ jeg venter på en anonym mail om hvem der står for den famøse blog , du
> ved den blog du ikke vil indrømme er dit værk.

LOL. Der er kommet noget tekst under mit navn på bloggen. Det er bare en
skam at det er Vidal der er citeret. ))))))

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-10-10 15:27

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> LOL. Der er kommet noget tekst under mit navn på >bloggen. Det er bare en
> skam at det er Vidal der er citeret. ))))))

Han har godt nok en skrue løs Niels der.

Han er også den eneste jeg kender der poster næsten det hele fra en
message-id her i gruppen, nøjagtig som det er sket på bloggen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 03:21

On 9 Okt., 23:43, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Du ligger som du har redt, så stop dit tuderi.

Nu har du fortalt i omkring 5 - 6 mdr.at du er på vej til at emigrere.
Hvor lang tid varer det egentlig før vi kan forvente, at være kommet
af med dig?

Eller er det begyndt at gå op for Australien, hvilken hjerneskadet
fætter de risikerer at få ind i landet?

Fra : N_B_DK

Dato : 10-10-10 12:28

> Nu har du fortalt i omkring 5 - 6 mdr.

Nå nu lyver du igen igen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 04:18

On 9 Okt., 11:17, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Vi bør alle oplyse telefonnumre. og de, der kan. bør hjælpe
>  når censur ondskab rammer  som her fx Patruljen-

Hej - Bo.

Jeg kørte rent faktisk galt på min Mc - endnu engang. og jeg kunne
derfor ikke aflevere den lovede udflugt i solskinnet, da maskinen er
alvorligt ødelagt. Du må have den tilgode til næste sommer - ok?

Og så har jeg iøvrigt heller ikke glemt, at jeg skylder dig 4 grønne
efter Danmarks nederlag til det bedre spillende japanske landshold ved
VM. De er på vej - jeg bryder ikke mine løfter.

Ses -

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 11:27

On Sun, 10 Oct 2010 03:18:14 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Jeg kørte rent faktisk galt på min Mc - endnu engang. og jeg kunne
>derfor ikke aflevere den lovede udflugt i solskinnet, da maskinen er
>alvorligt ødelagt. Du må have den tilgode til næste sommer - ok?

jeg har da en XT600E (offroader) du kan låne, indtil din er lavet

skal dog lige have monteret nye bremseklodser i bag

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-10 22:17

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>efter Danmarks nederlag til det bedre spillende japanske landshold ved
>VM. De er på vej - jeg bryder ikke mine løfter.

Du er velkommen. Lær at køre forsigtigt inden vi skal til Landskrona

Jeg er sikker på at motorcykling giver prestige blandt dine
ADHD-elever, men den er jo farligere end en bil - også hvis vi bliver
angrebet af Skånes mange helligkrigere. Sku vi ikke leje en bil,?

Fra : Vidal

Dato : 10-10-10 11:35

Den 09-10-2010 10:22, Patruljen skrev:

> Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
> beskrivende titel til bloggen?
>
> Der er en lille anerkendelse på vej til vinderen.

Er det mig, der vinder?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 05:08

On 10 Okt., 12:27, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> jeg har da en XT600E (offroader) du kan låne, indtil din er lavet
>
> skal dog lige have monteret nye bremseklodser i bag

Det er pænt af dig @ :)
Men jeg har en ide om at du bor i Jylland?

Og nu er det godtnok ved at være en kold fornøjelse. Bo skulle have en
rundtur, hvor han kunne dingle rundt bagpå og hænge op af rygbøjlen og
nyde solen skinne :)

Jeg har en også en lille Route 66 Yamaha, som jeg bruger. Men den er
sgu ikke stor nok til at Bo kan sidde bagpå og også sidde behageligt.

Fra : \"@'

Dato : 10-10-10 12:38

On Sun, 10 Oct 2010 04:07:32 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det er pænt af dig @ :)
>Men jeg har en ide om at du bor i Jylland?

og?

3-4 timer og man er på østsjælland, og det helt uden fartbøder

>Og nu er det godtnok ved at være en kold fornøjelse.

varmt og vandtæt tøj ER opfundet, dog uden EL-varme i handsker og
støvler bliver det koldt efter ca. ½ time med landevejsfart i
frostvejr

>Bo skulle have en
>rundtur, hvor han kunne dingle rundt bagpå og hænge op af rygbøjlen og
>nyde solen skinne :)

Bo Warming?

Han kan da sikkert finde et passende citat som godtgør at fænomener
som at fryse er en psykisk tilstand som kloge folk blot kan sætte sig
ud over

>Jeg har en også en lille Route 66 Yamaha, som jeg bruger.

http://www.faramarzazar.com/photo/faramarz_route_66.jpg
??

overstyrer den ikke vel rigeligt ved lav hastighed?

og

hvor længe kan man køre på sådan en før man skal af for at få strykket
både røv og ben?

>Men den er
>sgu ikke stor nok til at Bo kan sidde bagpå og også sidde behageligt.

sikkert ikke

konen havde en "Viagra" 750, 100 KM. og jeg var kvæstet i både ryg ben
og røv

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 05:11

On 10 Okt., 12:34, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Er det mig, der vinder?

Altså Det er dig som mener, at hvis man er så formastelig at nævne
facts - at der ingen beviser findes på gaskamres eksistens - så er man
holocaustbenægter. Jeg vil ikke kalde Jens Bruun for en
Holocaustbenægter fordi han mener det samme, som jeg i denher sag. Og
jeg er slet ikke tæt nok på ham til at kunne skrive hans dagbøger.

Så selvom det vistnok er det eneste indkomnde forslag, så er det
absolut ikke et vinderforslag. Beklager -

Jeg finder selv på en titel til bloggen -

Fra : Vidal

Dato : 10-10-10 13:39

Den 10-10-2010 13:11, Patruljen skrev:

> [...]
> absolut ikke et vinderforslag. Beklager -
>
> Jeg finder selv på en titel til bloggen -

Det er da en skam, der kom jo flere gode forslag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 07:44

On 10 Okt., 14:38, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er da en skam, der kom jo flere gode forslag.

Ja. Det er dig, som gerne vil kalde jens Bruun for en holocaust-
benægter. Og det er mig, som ved, at det er der ikke belæg for. Så
skrev NB vist også et forslag: Patruljens forskud. Hvis det nu havde
heddet - "Et headshot til Jens Erik Bruun" havde det utvivlsomt været
mere passende. :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-10-10 15:20

>"Et headshot til Jens Erik Bruun" havde det utvivlsomt været
>mere passende. :)

Når du ikke er personlig i din tilsvining så har du voldelige fantasier om
hvordan du bedst stopper dine mod debatører.

Du er barnelig, fyldt med løgn og har seriøst brug for hjælp.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 07:51

On 10 Okt., 13:38, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og?
>
> 3-4 timer og man er på østsjælland, og det helt uden fartbøder

Sært nok - jeg har aldrig fået en fartbøde. Mon ikke det skyldes, at
der ingen nummerplade er på - foran :)

> varmt og vandtæt tøj ER opfundet, dog uden EL-varme i handsker og
> støvler bliver det koldt efter ca. ½ time med landevejsfart i
> frostvejr

Det er jo slet ikke det samme -

> Bo Warming?

Ja. Bo Warming. han ville gerne på Ven, på rundtur over broen op
gennem Sverige og over Helsingør. Det var aftalen -

> Han kan da sikkert finde et passende citat som godtgør at fænomener
> som at fryse er en psykisk tilstand som kloge folk blot kan sætte sig
> ud over

Nja - mon dog.

> http://www.faramarzazar.com/photo/faramarz_route_66.jpg
> ??
>
> overstyrer den ikke vel rigeligt ved lav hastighed?

Jo. Den er bedst når den galloperer for fuld hammer .

> og
>
> hvor længe kan man køre på sådan en før man skal af for at få strykket
> både røv og ben?

Den er udmærket i hovedstadsområdet. Men jeg ville ikke køre over Fyn
mv på den -

> sikkert ikke
>
> konen havde en "Viagra" 750, 100 KM. og jeg var kvæstet i både ryg ben
> og røv

Er du 210 cm høj, da?

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 13:49

On 10 Okt., 20:42, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> 4cb2077e.40214...@dtext.news.tele.dk:

> Mit gæt er, at politiet gav Niels Jørgen Bruun Pedersen et ultimatum: Hold

Næe. Der tager du godtnok fejl :)

Fra : Jens G

Dato : 11-10-10 16:47

Så fortæl dog.

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 13:55

On 10 Okt., 19:59, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Altså udover et par på snotkassen

Er det så en trussel?
Eller er det en invitation fordi du er masochist?

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 13:57

On 10 Okt., 16:20, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Når du ikke er personlig i din tilsvining så har du voldelige fantasier om
> hvordan du bedst stopper dine mod debatører.

Et headshot er en mere voldelig statement end - et headshot?

> Du er barnelig, fyldt med løgn og har seriøst brug for hjælp.

Jeg orker dig ikke -

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 16:29

On 10 Okt., 23:16, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Du er velkommen. Lær at køre forsigtigt inden vi skal til Landskrona

:)

Det som jo er lidt morsomt, er at det er når jeg kører langsomt, at
jeg ender op i uheld. Fordi jeg så begynder at blive fraværende og
tænke på alt muligt andet - problemstillinger på jobbet og sådan
noget. Jeg kan have en fornemmelse af at jeg kan hoppe af og gå ved
siden af maskinen, når jeg kører med 60 - 70 km/t.

Denne gang var det omtrent samme situation. En lang kø. hvor de 4
hjulede kører så langsomt, at jeg begynder at tænke på andre ting - og
når så pludselig bilen foran bremser op og holder stille, så må jeg ud
i alvorlige speedway teknikker for ikke at hamre direkte op i bagenden
på den forankørende bil. Jeg er nemlig igang med at studere på
bevoksningen i vejkanten, pigerne der cykler på cykelstien og på
hvordan jeg skal deale med den fyr, jeg er på vej ind for at arbejde
på -

Hvis jeg nu havde haft travlt og kørt for fuld skrue ned gennem midten
af køen, havde jeg været 100% nærværende og der var aldrig sket det
fjerneste.

Så måske skal vi bare tage den tur i strakt galop - så kan du være
helt rolig .)

> Jeg er sikker på at motorcykling giver prestige blandt dine
> ADHD-elever, men den er jo farligere end en bil - også hvis vi bliver
> angrebet af Skånes mange helligkrigere. Sku vi ikke leje en bil,?-

Jeg har megen morskab ud af at køre på veje, hvor der færdes
"helligkrigere" i Audier og BMWèr mv. Det er samme scenarie hver
eneste gang.. Du skal køre i en Porche eller tilsvarende for at kunne
følge min acceleration. Det betyder ikke nødvendigvis at jeg bryder
hastighedsbegrænsningen - blot at jeg når til den øvre grænse lang tid
før de 4 hjulede. Inden de overhovedet er startet op er jeg allerede
ude af lyskrydset og kører så flere hundrede meter foran eksempelvis
med de tilladte 70 km/t. Der kommer så et kobbel 4 hjullede halsende
for fulde drøn med speederen trampet ud gennem bunden på bilen for at
komme op til mig og de passerer gerne med små 120 km/t. Der sker
omtrent hver eneste gang jeg kører over Bispebuen :) Nede ved næste
lyskrids, som er ved Hillerødgade holder de så for rødt lys. Og det er
jo vildt vigtigt at hamre afsted for at komme til at holde for rødt
lys - ved næste lyskryds, fordi man så bilder sig ind at man holder
foran i køen. Ærgelsen lyser ud gennem sideruderne, når jeg så suser
ned gennen midten af køen og laver præcist samme stunt en gang mere.
Accelererer et par hundrede meter foran hele flokken og så derfra
holder hastighedsbegrænsningen. De kommer så hamrende igen - speederen
hænger omtrent ud gennem bunden på bilen for at komme forbi - og de
holder så foran ved næste røde lyskryds, som er ved Borups Alle.
Hvorefter jeg laver præcist samme nummer. Kører ned gennem midten af
køen og accelererer fra hele rækken endnu en gang. Og kan så betragte
dem komme susende som et kobbel gale hunde endnu engang i mit bakspejl
for at komme forbi. Når det er sket tilstrækkeligt mange gange kan de
ende op i hastigheder på omkring 150 - 160 km/t for at komme til at
kikke let hoverende på mig når de overhaler - indtil næste røde lys..
Hvorefter de så får endnu en gang bagrøg - når jeg så når ud på
motorvejen, så skrues der for alvor på håndtaget og de forsvinder
ganske enkelt i tågerne bagi -

Det sker stort set hver gang jeg kører hjemad efter en sen aftenvagt.
23 - 23.30. Det er også sket netop nu. Og jeg morer mig storslået hver
eneste gang over den forudsigelighed, der ligges for dagen.

Du behøver virkelig ikke frygte deder drenge i den forbindelse. Du
kommer til at sidde med på Øresundsregionens hurtigste transport :)

Fra : N_B_DK

Dato : 11-10-10 06:55

> [...]
> bevoksningen i vejkanten, pigerne der cykler på cykelstien og på
> hvordan jeg skal deale med den fyr, jeg er på vej ind for at arbejde

Der tegner sig et tydeligt billede af en person der er dybt uansvarlig.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-10 23:07

On Mon, 11 Oct 2010 07:55:27 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>>

>Der tegner sig et tydeligt billede af en person der er dybt uansvarlig.

Selvom Niels Bruun er kørt galt med sin motorcykel, så overholder han
da sikkert færdselsloven, så hvorfor antyde uansvarlighed?

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 16:46

On 10 Okt., 16:20, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Når du ikke er personlig i din tilsvining så har du voldelige fantasier om
> hvordan du bedst stopper dine mod debatører.

Du mener at et headshot er mere voldeligt end et fodskud?
Jeg vil nu nok mene at en hurtig aflivning ved et velplaceret headshot
er mere humant end at skyde folk i fødderne.

Er Counter strike ikke nået til Odense endnu? Derfra stammer udtrykket
headshot - og det kan være vældigt underholdende at iagttage CS
spillere. Se blot på disse fyre :)

http://www.youtube.com/watch?v=Buygtfq5CFo

Hamher er også ganske morsom - http://www.youtube.com/watch?v=9wIDze-1ubY

> Du er barnelig, fyldt med løgn og har seriøst brug for hjælp.

Tiltider tillader jeg mig at slippe barndommens glæder og morsomheder
ud. Det har du somend ret i - det holder mennesker levende. Du skulle
forsøge noget tilsvarende. Et godt grin kan være sundt -

Men jeg er ikke fyldt med løgn. Og jeg har heller ikke et behov for
hjælp.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-10 21:09

On Sun, 10 Oct 2010 15:46:28 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>forsøge noget tilsvarende. Et godt grin kan være sundt -
>
>Men jeg er ikke fyldt med løgn. Og jeg har heller ikke et behov for

Atter 2 svar på det samme - Det er jo sådan det ofte går, når man ikke
tænker sig om, hva' Buster?

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 10-10-10 23:55

On 11 Okt., 07:50, "Thomas Merrick" <!wasd!> wrote:

> Man ville nok have foretrukket at lave en politianmeldelse for lang tid
> siden; Den hjemmeside kan ikke være lovlig.

Du mener, at det er ulovligt at citere andres ord - direkte?
Eller at det er injurerende at blive citeret for, hvad man selv har
formuleret?

Fra : N_B_DK

Dato : 11-10-10 07:02

> Du mener, at det er ulovligt at citere andres ord - direkte?
> Eller at det er injurerende at blive citeret for, hvad man selv har
> formuleret?

Næ men der er ulovligt at offenliggøre folks navn, addresser, billede osv
uden folks accept.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-10 07:16

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Du mener, at det er ulovligt at citere andres ord - direkte?
> Eller at det er injurerende at blive citeret for, hvad man selv har
> formuleret?

Du offentliggør navne og privatadresser.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-10 21:09

On Sun, 10 Oct 2010 22:55:27 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du mener, at det er ulovligt at citere andres ord - direkte?
>Eller at det er injurerende at blive citeret for, hvad man selv har
>formuleret?

Det kommer skam helt an på, hverledes man bliver citeret.
(herunder hvor og hvornår)

Volger

Fra : DADK

Dato : 11-10-10 20:01

Patruljen wrote:

> Der er hermed udskrevet en konkurence: Hvad er den bedste og mest
> beskrivende titel til bloggen?

Patrulje - i krig med debile

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-10-10 20:09

On Mon, 11 Oct 2010 21:01:06 +0200, DADK wrote:

> Patrulje - i krig med debile

Eller: Patrulje - en debil i krig.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-10-10 20:15

On Mon, 11 Oct 2010 21:08:35 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Eller: Patrulje - en debil i krig.

Du slog mig med 5 minutter og med et bedre forslag.

--
MVH
Bruno

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-10 20:13

DADK <dadk@websoeed.dk> skrev i meddelelsen
4cb35ef2$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Patrulje - i krig med debile

Så du mener, jeg er debil? Det var sgu' da nyt. Meget er jeg blevet kaldt,
men endnu ikke debil. Well...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 11-10-10 20:23

Jens Bruun wrote:
> DADK <dadk@websoeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4cb35ef2$0$36560$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Så du mener, jeg er debil? Det var sgu' da nyt. Meget er jeg blevet kaldt,
> men endnu ikke debil. Well...

10-ørerne falder lidt langsomt. Men du er naturligvis undskyldt hvis du
aldrig i dit liv har hørt om jægerbogen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-10 20:56

DADK <dadk@websoeed.dk> skrev i meddelelsen
4cb36421$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> 10-ørerne falder lidt langsomt. Men du er naturligvis undskyldt hvis
> du aldrig i dit liv har hørt om jægerbogen.

Jeg har både hørt om og læst jægerbogen. Måske du kan forklare, hvad det
egentlig er, du prøver at fortælle?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 11-10-10 21:49

Jens Bruun wrote:
> DADK <dadk@websoeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4cb36421$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg har både hørt om og læst jægerbogen. Måske du kan forklare, hvad det
> egentlig er, du prøver at fortælle?

Du er vist alligevel lidt debil, hvis du tror "Eliten" i JIKME henviser
til Taleban. Mon ikke du var lidt for hurtig i aftrækket? Anyway, det er
dit problem.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-10-10 20:14

> Patrulje - i krig med debile

Ordene er vel gode nok, blot anbragt lidt forkert.

Som debil i krig - Patruljen.

--
MVH
Bruno

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:33

On 11 Okt., 21:01, DADK <d...@websoeed.dk> wrote:

> Patrulje - i krig med debile

Mon ikke bare de højrerabiate, faktaresistente tågehorn skal være
rigtigt glade for, at der ikke er erklæret krig?

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:34

On 11 Okt., 08:15, "Thomas Merrick" <!wasd!> wrote:

> Du offentliggør navne og privatadresser.

Jeg ?
Gør _jeg_ det -

Beviser - Fister. Kom op med dem -

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:37

On 13 Okt., 00:06, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Selvom Niels Bruun er kørt galt med sin motorcykel, så overholder han
> da sikkert færdselsloven, så hvorfor antyde uansvarlighed?

Fordi - Manden er desperat efter at kunne svine mig til -
Hvad der iøvrigt kunne læses i indlægget passerer ikke gennem
kraniekassen.

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:39

On 11 Okt., 17:46, Jens G <nospam061...@kabelmail.dk> wrote:

> Så fortæl dog.

Der er ting, som skal holdes mellem de voksne mennesker og som de små
børn ikke har godt af at lytte med på -

Fra : Patruljen

Dato : 14-10-10 02:40

On 11 Okt., 21:55, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> DADK <d...@websoeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4cb36421$0$36573$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg har både hørt om og læst jægerbogen. Måske du kan forklare, hvad det
> egentlig er, du prøver at fortælle?

At du er dummere end en dørkarm.