Langballe imponerer
Fra : Ukendt

Dato : 06-10-10 09:24

http://nyhederne.tv2.dk/article/id/34042093/

Langballe har simpelthen udviklet en teknik, som gør ham i stand til at ta'
notater - med lukkede øjne.

Han er jo osse DF'er; De tilhører jo den overlegne race, eller noget.

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-10 14:27

Thomas Merrick <!wasd!> wrote:

> [...]
> notater - med lukkede øjne.
>
> Han er jo osse DF'er; De tilhører jo den overlegne race, eller noget.

Man kan skam sagtens sidde og halvsove gennem dele af et møde, men
alligevel følge så meget med, at man kan reagere når der noget
fornuftigt at sige.

Det kunne vi da i hvert fald godt i min DSU-tid, når vi sad til møde i
DSU Københavnskredsen [DSU for Storkøbenhavn].
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 06-10-10 15:17

> [...]
>
> Det kunne vi da i hvert fald godt i min DSU-tid, når vi sad til møde i
> DSU Københavnskredsen [DSU for Storkøbenhavn].

www.dsu.dk

Nå, det var ikke den .
--
El Trabajador

Fra : Per Rønne

Dato : 06-10-10 16:54

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> www.dsu.dk
>
> Nå, det var ikke den .

Tæt på:

<http://www.dsu.net/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-10-10 15:30

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
1jpy4x2.1k39gn1so7l9tN%per@RQNNE.invalid:

> Man kan skam sagtens sidde og halvsove gennem dele af et møde, men
> alligevel følge så meget med, at man kan reagere når der noget
> fornuftigt at sige.

Som telegrafist kunne jeg helsove, og stadig vågne, når jeg - i søvne -
hørte mit kaldesignal i morse. Det er nok helt samme mekanisme, Langballe
udnytter

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-10 15:18

On Wed, 6 Oct 2010 10:24:09 +0200, "Thomas Merrick" <!wasd!> wrote:

> [...]
>notater - med lukkede øjne.
>
>Han er jo osse DF'er; De tilhører jo den overlegne race, eller noget.

Talen var til at falde i søvn over

Fætter Krarup besktyldes idag i Politiken af de røde lejesvende for at
gå ind for racehygiejne - det har han aldrig gjort

Hvem i folketinget når fætterparret til sokkeholderne i integritet og
intelligens - foruden Søren Espersen og måske Løkke?