Brænd mine breve - NY
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 15:29

SLET MINE E-MAIL

Har googlereret lidt efter den nye udgave af "Brænd mine breve". Det er sån
en sjov Ib-Grønbech-agtig udgave.

Der synges noget om at slette mine mail, i stedet for at brænde mine breve.

Jeg har hørt den flere gange, men kan ikke huske med hvem.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 18:18

meddelelsen news:4ca9e4c4$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg har hørt den flere gange, men kan ikke huske med hvem.
>
> Hilsen Åge

Hej Mig Selv

Til de eventuelt interesserede. Den synges af en der hedder "Daniel", fandt
jeg lige ud af.

Så detttttt.....

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-10-10 18:48

Den 04-10-2010 16:29, Åge Halldorsson skrev:
> [...]
> Der synges noget om at slette mine mail, i stedet for at brænde mine breve.
> Jeg har hørt den flere gange, men kan ikke huske med hvem.

Jeg er ikke klar over hvad du søger.
I stedet kan du få et link, til en af de nye store schlager-dronninger.
Det er en ren 10'er. Herning kongrescenter må ligge forude.....

http://www.youtube.com/watch?v=LzrBsEPlOWA&feature=related

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-10-10 19:03

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> I stedet kan du få et link, til en af de nye store schlager-dronninger.
> Det er en ren 10'er. Herning kongrescenter må ligge forude.....

Hjælpppp! - Hun (eller han) synger hits fra både Semino Rossi, D.J. Ützy og
Gud hjælpe mig Helene Fischers "Mitten in paradis". Vi skulle også høre Olaf
Hænnings "Cowboy und indianer". hehe
Og så også lidt Andrea Berg og slutteligt lidt fra det gendannede
"Randfichten". Men han virkede dog ikke til at have enorm publikumssucces.
Dine slagersanger-favoritter er ret specielle.

Lad os lige snuppe et af øjeblikket megahit i Tyskland, det er nemlig
Randfichten med deres "Grill-chefen":
http://www.youtube.com/watch?v=YFMXl-ARqrc

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald