Norge tvangsudviser 'flygtninge'
Fra : /John

Dato : 02-10-10 14:53

Norge gør kort proces.

"Mellem 70 og 80 serbere, der opholdt sig illegalt i Norge, blev lørdag
pågrebet på 40 forskellige adresser rundt om i landet. Alle skulle i løbet
af dagen blive sendt ud af landet med fly, oplyser norsk politi ... De
fleste af de pågrebne ... fik afslag på deres asylansøgninger for flere år
siden":

http://www.information.dk/telegram/246528

Sådan!

John

Fra : P.N.

Dato : 02-10-10 15:00

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
> af dagen blive sendt ud af landet med fly, oplyser norsk politi ... De
> fleste af de pågrebne ... fik afslag på deres asylansøgninger for flere år

Ja det er rigtigt John gør kort proces med dem og desuden hvad skulle de
også lave her i vores multietniske helvede, når de nu kan leve godt og trygt
i Serbiens facistiske paradis. Det må jo være et sted du gerne selv ville
leve, hvis du altså kunne.

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

On Sat, 2 Oct 2010 16:00:24 +0200, "P.N." <la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>i Serbiens facistiske paradis. Det må jo være et sted du gerne selv ville

Der er da ikke blevet gjort kort process med dem - Tværtimod har de
fået behandlet deres asylansøgninger, og har fået respits på flere år
for selv at smutte hjem.

Volger

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-10 12:24

On Sat, 2 Oct 2010 15:52:52 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>af dagen blive sendt ud af landet med fly, oplyser norsk politi ... De
>fleste af de pågrebne ... fik afslag på deres asylansøgninger for flere år

Fjeldaberne kan være latterligt fanatiske og selvhævdende, jeg var
gift med en i AFrika
Men tak til John for opløftende nyhed om at vi kan lære af vort
broderfolk