De røde lejesvende
Fra : P.N.

Dato : 29-09-10 16:14

Citat fra Rune´s
http://blog.politiken.dk/engelbreth/2010/09/26/lejesvende/

»Hvis ingen af os nogen sinde læste en bog, som var 'farlig', havde en
ven, som var 'anderledes,' eller tilsluttede sig en organisation, som
ønskede 'forandring', ville vi alle være den slags mennesker, som Joe
McCarthy ønsker.« (Edward R. Murrow, 1954).

»Jagten på de røde lejesvende« er titlen på en ny dokumentarserie på DR2,
som ikke handler om, men derimod er en DEL af klapjagten på den håndfuld
røde DR-journalister, der for et lille halvt århundrede siden havde læst
'farlige' bøger. Og ganske vist er det vanskeligt at overse, at den
venstreorienterede slagside i visse medarbejderes programpolitik sine steder
var lige så ufrivilligt komisk, som den enkelte steder var direkte
propagandistisk i sin blindhed over for totalitære regimer i Østblokken -
men myten om den indoktrinerende effekt overgår virkeligheden med adskillige
længder.

Efter minutiøst at have scannet 1970'erne - et helt tiår - er
dokumentarseriens høst af rød propaganda jo forbløffende mager.

Første udsendelse måtte sågar bruge en hel del tid på artikler og forhold,
der ikke havde spor med DR at gøre, ligesom der blev dvælet ved et indslag,
hvor Cirkeline solidariserer sig med Black Panther, skønt dette ikke engang
blev sendt - selvcensuren var for effektiv.

Men det fylder naturligvis alt sammen.

Avisudklip og fotografier af flere af datidens venstreorienterede
DR-medarbejdere er hængt op (og hængt ud) på væggen i et omhyggeligt
designet studie, så kameraet ikke kan undgå at fange den formastelige bande
af »lejesvende« igen og igen.

Helt grotesk bliver det, når Jens Nauntofte grilles uden at vide, på hvilke
præmisser han deltager. Og bedre bliver det ikke af, at det ikke er hans
virke som DR-medarbejder, han skal stå til regnskab for (der var åbenbart
intet som helst at grave frem) - derimod hænges han ud for det, han havde
ment og skrevet som studerende og som freelance-journalist for Information.
Forklaringen fra chefen for DR's kulturredaktion, Søren Mikael Rasmussen, er
lige så selvafslørende, som den er modbydelig: Nauntofte »har ligesom
indgået i den suppe . eller i den her emnekreds, hvor folk har set røde
lejesvende,« og »det er lige så interessant at se, hvilken bagage han kom
ind i det her med.« (Politiken, 20.9.2010).

Hvem fanden taler han om - en terrorist?

Dokumentarserien bliver en bekræftelse af den ensidige jagt, som Erhard
Jakobsen og hans aktive lyttere og tv-mccarthyister forestod, da de så rødt
overalt. Hvad det var for en tid, er der ikke gjort noget for at forklare
eller perspektivere - at Erhard Jakobsen f.eks. betragtede den amerikanske
tv-soap 'Dallas' som »venstreorienterede personers ondsindede tilsvining af
amerikanske familier«, kunne ellers nok sætte tiden og tingene lidt i
perspektiv, ikke sandt?

Det kunne vel også have givet seerne en bredere indsigt i datiden, at selv
Per Stig Møller i 1970 kunne skrive i Berlingske, at »konservatismen bør
lære af de dårlige erfaringer med liberalismen og vende sig mod Mao og
kollektivismen efter ny inspiration«, idet Adam Smith burde »bringes til
overensstemmelse med Maos lille røde«.

Seriens tredje og sidste del vender så kanonen om og skyder på
regeringspolitikere, der pressede DR under Irak-krigen, og her bliver det
Per Stig Møllers tur til at komme op i det røde felt. Det er selvfølgelig
vigtigt, at en public service-kanal kigger kritisk i alle retninger - men
lanceringen, vægtningen og prioriteringen er udelukkende blæst op omkring
nutidens politiske sejrherrers frydefulde tilsværtning af de røde.

Generalsekretær Kenneth Plummer har sandelig ret, når han i forbindelse med
dokumentarserien bedyrer, at DR »arbejder på en helt anden måde nu«.

Ja, vi erindrer os Plummers pinagtige personlige undskyldning til Pia
Kjærsgaard og programcensur, da en radiogæst i april 2009 havde tilskrevet
hende udsagnet: »De fremmede formerer sig som rotter.« DR skulle ikke blot
præcisere, at Kjærsgaard i virkeligheden havde sagt, at de
fremmede »formerer sig som kaniner«, nej, hele udsagnet skulle udraderes for
tid og evighed, og Plummer gik personligt bodsgang til den forurettede
partileder. Jo, DR »arbejder på en helt anden måde nu«.

Vi får næppe heller historien om de »blå lejesvende« - de rutinemæssige
mikrofonholderinterview med visse ex-politikere og ex-spindoktorer fra
Venstre og Konservative, der adskillige gange dagligt fungerer som DR's og
TV2s 'neutrale' politiske kommentatorer. Det afgørende her er lige så lidt
deres som de rødes partipolitiske forhistorie, men hvorfor skal f.eks.
Henrik Qvortrup og Hans Engell ikke interviewes kritisk i stedet for at
agere neutrale orakler, der docerer dagens politiske tekst?

Lad os få et kritisk historisk og journalistisk indblik i public
service-kanalerne og den politiske tidsånd fra tiår til tiår, frem for denne
selvtilfredse lystjagt på en lille håndfuld bekvemme mistænkte fra
1970'erne.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-10 17:15

On 2010-09-29 17:13, P.N. wrote:
> [...]
> ønskede 'forandring', ville vi alle være den slags mennesker, som Joe
> McCarthy ønsker.« (Edward R. Murrow, 1954).

En verden uden Englebræk og P.N. - det lyder smukt.
Har DU fået læst Das Kapital på originalsproget eller noget "farligt" af
guru Neutzsky-Wulff siden du er blevet så underlig P.N. eller er
"Arbejderen" rigeligt?

Hvorfor er I rødfascister så glade for DR? Er det mon fordi jeres venner
stadig bliver tykke og fede der.

*Luk/privatiser DR NU!*

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-10 17:45

P.N. <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen i7vl39$54o$1@speranza.aioe.org:

> Citat fra Rune´s
> http://blog.politiken.dk/engelbreth/2010/09/26/lejesvende/

Du har stadig ikke helt fattet lov om ophavsret - vel? Lad os ikke håbe,
nogen fortæller din "ven" Rune, at du kopierer hele indlæg fra hans blog.
Det kunne jo hurtigt blive dyrt for dig, Flemse...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-10 12:18

On 29 Sep., 18:45, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Du har stadig ikke helt fattet lov om ophavsret - vel? Lad os ikke håbe,
> nogen fortæller din "ven" Rune, at du kopierer hele indlæg fra hans blog.
> Det kunne jo hurtigt blive dyrt for dig, Flemse...

Du er nok den sidste af dk.politiks slæng af højrerabiate, der er i en
position, hvor du kan true nogen med brud på love og regler - Jens
Bruun.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-10 21:00

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Du er nok den sidste af dk.politiks slæng af højrerabiate, der >er i en
>position, hvor du kan true nogen med brud på love og regler - >Jens
>Bruun.

Den lille skabs antisemit og nazipropagandist har talt, får vi en lille
historie om dit nick "patruljen"?

Er du helt sikke på at du selv er i en position til at komme med trusler?

Intet under at du vogter over din anonymitet som du gør!

Hvis jeg var dig ville jeg se mig meget meget over skulderen her på nettet,
et lille fejl trin fra dig af og du er history, og tag du bare det som en
trussel, for det er lige hvad det er!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-10 14:14

On Wed, 29 Sep 2010 21:59:46 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Den lille skabs antisemit og nazipropagandist har talt, fr vi en
lille
> historie om dit nick "patruljen"?

> Er du helt sikke p at du selv er i en position til at komme med
trusler?

> [...]

nettet,
> et lille fejl trin fra dig af og du er history, og tag du bare det

Har han gjort ting med grisen igen?

--
Sane
Peter

Fra : ahw

Dato : 30-09-10 18:30

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> nettet, et lille fejl trin fra dig af og du er history, og tag du bare det
> som en trussel, for det er lige hvad det er!

Du er sgu syg i hovedet - men det er typisk for højrefjolser at I mangler
argumenter, men er gode til trusler, og at føre dem ud i livet. Sådan er I
bare - intet nyt under solen her.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 18:45

"ahw" <nixen@bixen.dk> wrote in message
> Du er sgu syg i hovedet - men det er typisk for højrefjolser at I
> mangler argumenter, men er gode til trusler, og at føre dem ud i
> livet. Sådan er I bare - intet nyt under solen her.

LOL, men det er ingen trussel at ville skyde folk i hovedet med bue og pil?
nå nej det har du sikkert ikke læst..

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 19:35

"ahw" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er sgu syg i hovedet - men det er typisk for højrefjolser at >I mangler
> argumenter, men er gode til trusler, og at føre dem ud i livet. >Sådan er
> I bare - intet nyt under solen her.

Jeg har ikke et øjeblik tænkt mig at krumme et hår på den idiotiske
patrulje's hovede!
"over skulderen her på nettet" fik du så ikke lige med?

Jeg har tænkt mig at afslører ham som den han er, en hykler og en antisemit
af værste skuffe.

Har du læst hans egen trusler mod alt og alle der ikke deler han udsyn?

Men det kunne være at jeg skulle oprette en blok hvor dine skriverier bliver
slået stort op og videre bragt totalt ude af kontekst, for derefter at kalde
dig "Stalinist" , men det syntes du måske er okay?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 20:00

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4ca4d83d$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Men det kunne være at jeg skulle oprette en blok hvor dine skriverier
> bliver slået stort op og videre bragt totalt ude af kontekst, for
> derefter at kalde dig "Stalinist" , men det syntes du måske er okay?

Ja og tage billeder af ham og hans familie med navn, bopæl, arbejdsplads
osv. det er nok rimeligt nok i Wilstrups øjne.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 20:12

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og tage billeder af ham og hans familie med navn, bopæl, >arbejdsplads
> osv. det er nok rimeligt nok i Wilstrups øjne.

Vi så jo hvordan Wilstrup røg i flint da der blev refereret til en tråd hvor
han forsvarede DDR's behandling af deres borger.

Ude af kontekst, fejl citeret o.s.v var Wilstrups argument, men sjovt nok er
det ikke lige helt det samme med Patruljens svineri på hans (patruljens)
fremmedehader blog.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 05:51

On 2 Okt., 11:58, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Fakta er at mange psykologer og psykiaterer lider af en eller anden mental
> sygdom (og vælger deres erhverv for at kunne behandle siog selv, det hjælper
> sjældent er mit gæt), det kan du også sagtens lide af.

Jamen det er du da utvivlsomt også den helt rigtige at fortælle om :)

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 14:37

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> Jamen det er du da utvivlsomt også den helt rigtige at fortælle om :)

Jeg er ret overbevist om at fakta i din verden KUN kan komme fra
mellemøsten, alt andet er løgn.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 15:40

On 2 Okt., 21:51, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Nå kan de det?
> Sært du så spilder en masse tid med mig.

> Det skal nok komme , du skal nok dumme dig, du kan dårligt huske hvad du
> skrev igår jo.

> Det kunne du lide hva!

Jeg er fuldstændigt ligeglad med Kim2000. Jeg er mere bekymret for de
børn og unge, som er i hans varetægt. Manden misinformerer på det
skammeligste.

> Du smykker dig med fine titler, men er i virkeligheden et modbydeligt
> menneske, som ingen gider ret længe.

Nå. Nu ved du endnu engang hvad _ingen_ gider ret længe. Jeg kan
sikkert ikke forvente, at du kan redegøre for, vhorfra du har dine
informationer. Dine imaginære meningsanalyser er hvad de er. Indbildte
forestillinger.

Fordi jeg er gået i hovedet på et slæng af faktaresistente,
højrerabiate tågehorn der trutter de samme båtlyde ud omtrent dagligt
og unden hensyn til facts, er det nok lige lovligt "optimistisk af dig
at proklamere, at _ingen_gider mig ret længe. Rent faktisk er det et
tværtimod. jeg har mere støtte end du forestiller dig, ihvertfald når
du formulerer dig sådan som du gør. I princippet kunne jeg, hvis jeg
ville det, sende en mindre hær til Odense og få hængt en vis Michael
Meidahl Jensen op i den nærmeste lygtepæl med hovedet nedad´og en
engangsgrill placeret under sin skaldede isse.

Jeg er her ikke for jeres skyld men for at gå direkte i hovedet på jer
og jeres fremmedhad og racisme.

Og mht mine titler: Jeg vil nu ikke kalde dem fine. men de er hvad de
er -

Fra : Patruljen

Dato : 04-10-10 17:48

On 4 Okt., 08:50, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:
> On Sun, 3 Oct 2010 22:50:00 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:
>
> <snip en hel masse>

> Det er da utroligt så interessant jeg åbenbart er for Wilstrup, selvom han
> påstår det modsatte.
>
> Han føler det tydeligvis nødvendigt at lyve om mig gang på gang, hvilket
> muligvis skyldes hans mindreværdskompleks.

Hvilke mindreværdsfølelser skulle han dog have mod dig?

Dont make me laugh -

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 03:52

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 10:58

Fra : TL

Dato : 02-10-10 16:27

On Sat, 2 Oct 2010 11:58:07 +0200, in dk.politik "N_B_DK"
<admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

>Fakta er at mange psykologer og psykiaterer lider af en eller anden mental
>sygdom (og vælger deres erhverv for at kunne behandle siog selv, det hjælper
>sjældent er mit gæt),

Der er vist gået hele tre dage uden indlæg om jøder, så måske har han
det bedre..

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 01:46

On 3 Okt., 08:57, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Billedet er meget klart.

Ja - lige nøjagtigt: Du ved ikke hvad de begreber, som du bruger
betyder.

Man er optaget af et eller andet i sådan et omfang, at man ikke magter
at tænke på andet. Eller -

"Besættelsesoplevelse Oplevelse af at være besat af en ånd, engel,
djævel Guddom etc."
http://www.netpsych.dk/Dictionary.aspx?show=B

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

Det må være et rungende "ja"...

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 13:06

On 2 Okt., 18:54, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Jeg skal nok finde ud af hvilken skole du arbejder på , de får så lige et
> linke til citater fra dig om dit infame jødehad holocaust benægtelse o.s.v.

Dine forestillinger kan tilbagevises som det de er. Løgn og latin fra
en skaldet dumrian fra Odense :)

> Bare rolig det skal nok komme.
> Undervuderer mig ikke, det er dumt.

Forvent ikke, at jeg holder vejret imens :)

_____________

> Jeg er ikke anonym! hverken på facebook eller på usenet.

Nej. Det er sandelig godt set :)

> Du kan skrive min add så mange gange du vil. Du kan også komme forbi, jeg
> krummer ikke et hår på dit hovede?

Du er meget optaget af at krumme hår. Skyldes det mon at du ikke selv
har hår, der kan krummes ?

> Jeg giver dig igen af samme skuffe som du gav Kim2000.

Du mangler endnu liiige den lille detalje som hedder beviser.
Er fyren blevet fyret imellemtiden?

> Og hvis jeg var dig så ville jeg slette din blog snarest muligt, og et
> eneste ord mere fra dig af om dine forholdsregler , så ryger der en
> anmeldelse afsted.

Min blog?

Du bliver aldrig træt af at gentage digselv?
Det gør jeg tilgengæld -

Og: En anmeldelse om hvad dog?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-10-10 20:51

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 12:41

On 3 Okt., 11:39, <vi...@mail.dk> wrote:

> Ja, og du siger også, jeg er løgner, ikke? En ubehagelig sandhed
> bliver ikke tiil løgn, bare fordi du ikke kan lide den.

Der er ingen anden sandhed end at du gerne vil anklage mig for noget
som er forkert. Du må meget gerne citere mig for at benægte Holocaust.
Det har du fået afvide 137 gange og du har endnu ikke kunne citere mig
for noget der ligner. Trods dette fortsætter du din evindelige
smædesang.

Gad vide hvorfor du har sådan et behov -

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:23

On 29 Sep., 21:59, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Den lille skabs antisemit og nazipropagandist har talt, får vi en lille
> historie om dit nick "patruljen"?

Åj ja. Disse evigt tilbagevendende ubegrunde skældsord. Selvfølgelig,
Hvad skulle du dog ellers hoste op med -

> Er du helt sikke på at du selv er i en position til at komme med trusler?

Jeg kommer ikke med trusler.

> Intet under at du vogter over din anonymitet som du gør!

Jeg kender mine lus på gangen :)

> [...]
> et lille fejl trin fra dig af og du er history, og tag du bare det som en

Jamen det lyder da sørme også vældigt venligt :)
En trussel om hvad - Fister?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 20:48

>Åj ja. Disse evigt tilbagevendende ubegrunde skældsord. >Selvfølgelig,
>Hvad skulle du dog ellers hoste op med -

Ubegrundet !

Citat:
"Holocaust er et spørgsmål om tro"
Kilde :
http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/1deb00442cfdf682/fc3c651bf1e73e39?q=patruljen+triblinka+group:dk.politik

Citat:
"Nu du skriver om at benægte kendsgerninger - så er det en
kendsgerning, at det ikke kan bevises, der har eksisteret gaskamre - Eller
vil du benægte den kendsgerning ? "

Kilde:
http://groups.google.com/group/dk.videnskab.historie/browse_thread/thread/beb81cd7f3bd7811/339b3d42b4c0265f?q=patruljen+holocaust+group:dk.politik

>Jeg kommer ikke med trusler.

Jo du gør, skal jeg google efter beviserne?

>Jeg kender mine lus på gangen :)

Næ du gør ej, du har bare ikke røv i bukserne til at stå ved hvad du
skriver.

>Jamen det lyder da sørme også vældigt venligt :)
>En trussel om hvad - Fister?

En trussel om at afsløre dig som den du er , antisemit jødehader
holocausbenægter løgnhals o.s.v-

Det er kun et spørgsmål om tid.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 20:52

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg kommer ikke med trusler.

Nej nej, at fortælle andre at de pludselig kan have en pil i øjet er bestemt
ikke trusler.

> Jeg kender mine lus på gangen :)

Ja I stammer jo fra samme kuld.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:24

On 30 Sep., 19:29, "ahw" <ni...@bixen.dk> wrote:

> Du er sgu syg i hovedet - men det er typisk for højrefjolser at I mangler
> argumenter, men er gode til trusler, og at føre dem ud i livet. Sådan er I
> bare - intet nyt under solen her.-

Han kan da bare komme an - Du vil ikke kunne se hans fede nummer for
skosåler :)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 20:51

> Han kan da bare komme an - Du vil ikke kunne se hans fede nummer for
> skosåler :)

Fortsæt endelig med det der, og du opdager pludselig der er konsekvenser.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:28

On 30 Sep., 19:44, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "ahw" <ni...@bixen.dk> wrote in message

> LOL, men det er ingen trussel at ville skyde folk i hovedet med bue og pil?
> nå nej det har du sikkert ikke læst..

Du læser tingene som du selv vil. Politiet skreg af grin over
formuleringen: Tilladelse til at dyrke ekstremsporten: Grib pilen med
øjet :) At du ikke kan se komikken viser en del om dine
vanskeligheder..

Se nu at daf af med dig. Hvor lang tid skal vi dog vente -
Og husk dine brækposer, så du ikke også sviner flyet til mens I endnu
kan se Danmark -

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:33

On 30 Sep., 20:34, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> "over skulderen her på nettet" fik du så ikke lige med?
>
> Jeg har tænkt mig at afslører ham som den han er, en hykler og en antisemit

En antisemit, der gerne henviser til jøder, som deler hans synspunkter
om den nuværende israelske regering?
Du er en dårlig joke -

> Har du læst hans egen trusler mod alt og alle der ikke deler han udsyn?

Citer venligst -

> Men det kunne være at jeg skulle oprette en blok hvor dine skriverier bliver
> slået stort op og videre bragt totalt ude af kontekst, for derefter at kalde
> dig "Stalinist" , men det syntes du måske er okay?

http://www.degulesider.dk/navne/-/Michael%20Meidahl%20Jensen%20/1/

Michael Meidahl Jensen
Lisesmindevej 7

5230 Odense M
Mob. 27 33 88 32

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:07

http://www.degulesider.dk/navne/-/Michael%20Meidahl%20Jensen%20/1/

Michael Meidahl Jensen
Lisesmindevej 7

5230 Odense M
Mob. 27 33 88 32

Jeps det er mig , jeg er hverken anonym eller en lille kryster som dig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 04-10-10 17:54

On 4 Okt., 21:36, "Arne H. Wilstrup" <-> wrote:
> [...]
> gjorde også noget forkert". Ren bortforklaring.

> Næ, hvorfor? Det er dig der udsteder trusler - og det er dem jeg forholder
> mig til. Hvad Patruljen har gjort eller ikke har gjort tidligere, kommer
> ikke det smør ved. At en person gør noget forkert, frikender sgu ikke dig
> for at gøre akkurat det samme. Tag dog selv ansvaret for hvad du gør - ikke
> for hvad andre gør.

> Jeg  kan ikke se at Patruljen har sagt: Udstil mig som antisemit og
> holocaustbenægter! - Hvis du mener han har sagt det, så henvis til et sted

Det er han blevet bedt om sådan ca.135 gange. Men det bliver ikke
rigtigt til så meget. Gad vide hvorfor -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-10-10 18:06

>Det er han blevet bedt om sådan ca.135 gange. Men det >bliver >ikke
>rigtigt til så meget. Gad vide hvorfor -

Nu står jeg jo ikke ligefrem alene med min holdning, du er en infam løgner
og idiot.

Vi to er ikke færdige, stol på det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : .

Dato : 02-10-10 02:56

On 2 Okt., 09:59, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> næh,
>
> Brander Patruljen og AFAIR også Vidal har påstået at jeg opfordrer til
> massemord på 1,5 MIA muhamedanere
>
> en påstand uden hold i noget som helst

Du er citeret direkte indtil flere gange. Men nu er det jo ikke
faktabenægtelse der generer dig alle mest. Du er et præmieksempel på,
hvor galt det kan gå når man bla. lider af: Den Stooore muhamedaner
besættelse -

Jeg tror du kunne komme på dyrskue og blive trukket rundt med en ring
i næsen, alt mens du holdt lange og bange foredrag om de invaderende
muhamedaner-horder.

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 09:57

On Sat, 2 Oct 2010 01:56:20 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Du er citeret direkte indtil flere gange.

nej, ikke en eneste gang

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 00:50

On 3 Okt., 04:44, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> !!!!!
___________ Det almindelige vås____________________

Du er: Som sagt - ikke - et menneske, som nogen behøver tage seriøst.

Fra : \"@'

Dato : 03-10-10 10:58

On Sat, 2 Oct 2010 23:49:40 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du er:

dine tåbelige afledningsmanøvrer slører stadigvæk ikke at du
fremsætter påstande som du af gode grunde ikke kan bakke op,

ordet utorværdig meldser sig efterhånden altid når man ser dit "navn"

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 04-10-10 17:50

On 4 Okt., 19:38, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
>
> Det er ikke ligegyldigt hvad du mener, jeg svar jo også på dine indlæg
> hendvendt til mig, gør jeg ikke.
>
> Men jeg gider ikke dine undvigelser.

> Jeg skriver et elendigt dansk, indrømmet.
> Men det er dog ikke værre end at man skal være utrolig ubegavet for ikke at
> kunne regne ud hvad i helvede det er jeg lige taler om.

> Øhh det er lige som ham denne "sub" tråd handler om.

> Nej naturligvis kan du ikke det, du vil heller fremstå som en hykler der
> ikke kender noget til noget.
>
> Nej Wilstrup du er nu ikke så smart som du bilder dig selv ind, og i denne

Du er dum som en dørkarm. Der er ikke meget andet at sige -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-10-10 18:08

>Du er dum som en dørkarm. Der er ikke meget andet at sige -

Og det er jeg fordi Wilstrup og du mener det?

For mig ser det ud som om at du bliver merer og mere isoleret.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-10 18:26

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
4cab5b5f$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Og det er jeg fordi Wilstrup og du mener det?
>
> For mig ser det ud som om at du bliver merer og mere isoleret.

Niels Jørgen Bruun Pedersen er ved at samle sine frænder tæt omkring sig.
Der er tale om stalinisten, jubelidioten og Flemse. En kvartet skabt i
usenet-helvede.

Men når man nu ser lidt nærmere på Niels Jørgen Bruun Pedersen, så kan man
jo et eller andet sted godt forstå, han er dybt frustreret. Tænk at være
udstyret med et SÅ uheldigt udseende fra naturens side. Det kan da gøre
enhver trist. Og vi andre kan bare ignorere jødehaderen. Tænk engang - han
skal se på sig selv i spejlet hver evigt eneste dag. En i sandhed skræmmende
tanke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-10-10 19:00

>Og vi andre kan bare ignorere jødehaderen. Tænk engang - >han skal se på
>sig selv i spejlet hver evigt eneste dag. En i >sandhed skræmmende tanke.

Ja du har sku nok ret , det er sikkert bedst bare at ignorer folk som ham og
Wilstrup, bare sært de ikke selv kan se at der er noget alvorligt galt med
deres attitude, for det er jo ikke bare dig og mig og nogle stykker andre
der mener dette, men snart sagt alle de støder på.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Volger Garfield

Dato : 05-10-10 20:47

On Mon, 4 Oct 2010 16:49:50 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du er dum som en dørkarm. Der er ikke meget andet at sige -

Og alligevel er der mere indhold i hans udtalelser end dine...
Tankevækkende.

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:36

On 30 Sep., 21:12, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> det ikke lige helt det samme med Patruljens svineri på hans (patruljens)

Hvordan ved du egentlig a det er min blog?
Når det nu rent faktisk ikke er det -

Fortæl - hvilket særligt udstyr benytter du ?
http://webecoist.com/wp-content/uploads/2009/11/telepathy-helmet.jpg

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:09

http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:10

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan ved du egentlig a det er min blog?
Når det nu rent faktisk ikke er det -

Hvis jeg nu fortæller dig at at jeg er meget meget tæt på at kunne føre
bevis for at det ER din blog, hvad siger du så?

Vil du offentligøre hvem der skrev en mail til dig og gjorde dig opmærksom
på bloggen?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:21

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4ca4eeaa$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Vil du offentligøre hvem der skrev en mail til dig og gjorde dig
> opmærksom på bloggen?

Bliver det ikke ret svært at fortælle hvem en ikke eksisterende person er?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 13:55

On 30 Sep., 21:47, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]

Åj - ja. Nu igen. Den gamle traver :)

> [...]
> "Nu du skriver om at benægte kendsgerninger - så er det en
> kendsgerning, at det ikke kan bevises, der har eksisteret gaskamre - Eller

Præcist samme standpunkt, som eksempelvis Jens Bruun har taget. Men
lad os så se dig aflevere beviserne?

> Jo du gør, skal jeg google efter beviserne?

Go for it -

> Næ du gør ej, du har bare ikke røv i bukserne til at stå ved hvad du
> skriver.

Selvfølgelig har jeg da det. Jeg kan så ikke rigtigt gøre for, hvad
dine fortolkninger om - implicette meddelser - fortæller dig. Det er
din private sag. Ikke min -

Jeg er historielærer. Og du er ?

En Ob fan ?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:04

>Og du er ?

Ude efter dig!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:17

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg er historielærer. Og du er ?

Nå nu er du historielærer, hvornår er du så "terapeut"? eller er du skiftet
og tager nu rundt og holder historie lektioner for tilfældige folk på gaden?

Personlighedsspaltning: Kaldes også multipel personlighed. En sygdom hvor
man har to eller flere personligheder, som veksler. Man kan f.eks. nogle
gange være en voksen kvinde, der hedder Anne, og andre gange en mand, som
hedder Finn. Det er muligt at Anne kender Finn, men at Finn ikke kender
Anne, og deres personligheder kan være vidt forskellige.
Tilstanden er en reaktion på at man har været udsat for et voldsomt psykisk
traume.

Har du mon været udsat for et voldsomt psykisk traume?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Mendoza

Dato : 02-10-10 12:24

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> psykisk traume.
>

> Har du mon været udsat for et voldsomt psykisk traume?

Ja, hvis han ved et uheld har set sig selv i spejlet.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:08

On 30 Sep., 22:06, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:c3a7f2f1-0174-4209-9e5c-8e1e4b3b3a46@a19g2000yql.googlegroups.com...
>
> http://www.degulesider.dk/navne/-/Michael%20Meidahl%20Jensen%20/1/
>
> Michael Meidahl Jensen
> Lisesmindevej 7
>
> 5230 Odense M
> Mob. 27 33 88 32
>
> Jeps det er mig , jeg er hverken anonym eller en lille kryster som dig.

Godt - og du er ude efter mig. Fint nok -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:14

> Godt - og du er ude efter mig. Fint nok -

Meget ude efter dig lille fister , og hvad vil du gøre ved det?

Det ene øjeblik er du skolelære det næste er du psyko et eller andet, for
der efter at være selvstændig teraput et eller andet.

Du er fyldt med løgn mand!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:25

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:4ca4ef9b$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> [...]
>
> Det ene øjeblik er du skolelære det næste er du psyko et eller andet,
> for der efter at være selvstændig teraput et eller andet.

Og nu også historielærer.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Vidal

Dato : 30-09-10 21:54

Den 30-09-2010 22:14, Michael Meidahl Jensen skrev:
> "Patruljen"<Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Meget ude efter dig lille fister , og hvad vil du gøre ved det?

Pas på, Patruljen er i virkeligheden en meget bange
mand, før du har set dig om, er du meldt til politiet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 22:15

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
> Pas på, Patruljen er i virkeligheden en meget bange
> mand, før du har set dig om, er du meldt til politiet.

Mon ikke det ender med hans selv bliver anholdt, og forhåbenligt
tvangsindlagt, manden trænger i den grad til psykologisk hjælp.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-09-10 23:12

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4ca4f927$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Pas på, Patruljen er i virkeligheden en meget bange
> mand, før du har set dig om, er du meldt til politiet.

Fnis. Af en mand, der angiveligt plejer omgang med "bikere" og 2g'ere, har
Niels Jørgen Bruun Pedersen er sjældent tæt forhold til ordensmagten.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-10 17:23

On 5 Okt., 19:06, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nu står jeg jo ikke ligefrem alene med min holdning, du er en infam løgner
> og idiot.

Der blev spurgt til citater og dokumentation. Var formuleringe for
vanskelig til at du kunne forstå den ?

> Vi to er ikke færdige, stol på det.

Jeg er ærligt talt færdig med dig. Host op med noget dokumentation
eller luk arret -

Fra : Patruljen

Dato : 05-10-10 17:25

On 5 Okt., 19:25, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> skal se på sig selv i spejlet hver evigt eneste dag. En i sandhed skræmmende

Præcst så belbegavede formuleringer som man kunne forvente fra en
halvfuld øltønde :)

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:25

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Godt - og du er ude efter mig. Fint nok -

Næppe mere end du er efter så mange andre, har du overvejet at dine egne
handlinger ligger til grund for, at vi er mange der gerne ser du oplever
konsekvenserne ved dine handlinger.

--
MVH. N_B_DK

Fra : .

Dato : 02-10-10 03:05

On 2 Okt., 10:56, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> nej, ikke en eneste gang

Som sagt. DET HAR ADRIG GENERET DIG AT BENÆGTE FAKTA.

http://indvandrerhaderne.wordpress.com/stop-racism-4/

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 10:20

On Sat, 2 Oct 2010 02:04:47 -0700 (PDT), . wrote:

> Som sagt. DET HAR ADRIG GENERET DIG AT BENÆGTE FAKTA.
>
> http://indvandrerhaderne.wordpress.com/stop-racism-4/

Heyyyy... ))

Jeg er tildelt den ære, at komme på rødfascisternes blog.

Godt nok står der "No comments yet". ))))))))

Fra : TL

Dato : 02-10-10 16:23

On Sat, 2 Oct 2010 11:20:02 +0200, in dk.politik "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Jeg er tildelt den ære, at komme på rødfascisternes blog.

Ja, du har jo haft nogen sammenstød med patrujle-fyren (som aldeles
ikke noget noget at gøre med den famøse blog!), så det var kun et
spørgsmål om tid, før du også skulle hænges ud.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-10-10 18:20

On Sat, 02 Oct 2010 08:22:35 -0700, TL wrote:

> Ja, du har jo haft nogen sammenstød med patrujle-fyren (som aldeles
> ikke noget noget at gøre med den famøse blog!), så det var kun et
> spørgsmål om tid, før du også skulle hænges ud.

Det sjove er at der kun står mit navn. Mon ikke grunden til at der ikke
står mere er, at patrulje-drengen ikke kan finde noget racistisk eller
udtryk for fremmedhad i et eneste af mine indlæg.? ))

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 12:00

On Sat, 2 Oct 2010 02:04:47 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Som sagt. DET HAR ADRIG GENERET DIG AT BENÆGTE FAKTA.
>
>http://indvandrerhaderne.wordpress.com/stop-racism-4/

fra linket:

"Det eneste den historie viser er at eneste måde at bekæmpe hyæner
rotter muhamedanere og andre der ønsker at ødelægge i stedet for at
bygge op er ved bruge magt

Mit syn på løsning af problemet med de muhammedanske
verdensforbrydere har
været postet flere gange – ud af landet eller dræbes – hvis vi selv
ønsker at leve i et frit demokratisk land

Muhammedanere kan måske med meget god vilje og det ene øje lukket
kaldes mennesker jeg ser faktisk hellere at de alle til hobe forlader
Europa, men alternativet må være at aflive dem hvis de ikke kan finde
ud af at forsvinde.

Den slags har Libyens leder svaret på, uanset om man kan li Gadaffi
eller ej så har han ret. Der er kun en ting at gøre med gale køtere og
det er at skyde dem ned.

Jeg har ofte skrevet at den eneste holdbare løsning på klodens
muhamedanerproblem er at udrydde dem alle."

og det skulle være dokumentation for HVAD?

hvor ser du en opfordring til noget som helst i ovenstående?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 19:23

On Sat, 02 Oct 2010 13:00:00 +0200, "\"@'" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

> [...]
>

>og det skulle være dokumentation for HVAD?
>
>hvor ser du en opfordring til noget som helst i ovenstående?

og så blev der helt stille -

altså endnu en gang en person som fremfører tåbelige påstande og
selvfølgelig ikke på nogen måde kan bakke dem op

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 04:11

_____SNAP______ det sædvanlige udenomsvås________

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

On Sun, 3 Oct 2010 03:10:49 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>_____SNAP______ det sædvanlige udenomsvås________

Du er måske inde på, at din idioti kan ties væk?

Volger

Fra : \"@'

Dato : 03-10-10 16:02

On Sun, 03 Oct 2010 16:34:29 +0200, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Du er måske inde på, at din idioti kan ties væk?

det er patruljetossen som vanligt,

han fremsætter en af sine mange idiotiske og forkerte påstande,som han
selvfølgelig ikke kan bakke op med noget der bare minder om fakta,

og så køreer han ellers løs med vås og tomgangsævl,

han er efterhånden mere utroværdig end samtlige socialister tilsammen

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 17:58

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> det er patruljetossen som vanligt,

Han er en nar der er fyldt med løgn.

http://www.facebook.com/search/?init=quick&q=niels%20bruun&ref=ts#!/profile.php?id=1247989213&ref=search

Hvad fanden er Teachers university college of Copenhagen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : \"@'

Dato : 03-10-10 15:56

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>_____SNAP______ det sædvanlige udenomsvås________

DU våser udenom,

men det skjuler stadigvæk ikke at du fremsætter påstande uden hold i
andet en dine egen syge fantasier

hvad bliver det til med dokumentation på at jeg skulle have fremkommet
med ønsker eller trusler om at dræbe nogen,

når du ikke kan bakke dine påstande op må du jo blot anses for værende
en komplet useriøst tåbelig fantast meget lig AHW

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 03:12

Du skriver det legefrem selv @. "Jeg har ofte sagt."

Sådan noget skidt, hvad @?

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 03:26

On 2 Okt., 11:20, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Heyyyy... ))
>
> Jeg er tildelt den ære, at komme på rødfascisternes blog.
>
> Godt nok står der "No comments yet". ))))))))-

Kald dem hvad du vil. Men mon ikke teksten allerede er bragt i hus :)

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:19

On 30 Sep., 22:14, "Michael Meidahl Jensen"

Og du er - OB fan ?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:30

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Nope. Jeg er rent faktisk pædagog, psykodynamisk terapeut og nu også
> skolelærer.

Og lystløgner.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:41

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 13:00

On 2 Okt., 20:23, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og så blev der helt stille -
>
> altså endnu en gang en person som fremfører tåbelige påstande og
> selvfølgelig ikke på nogen måde kan bakke dem op.

Der er ingen grund til at tilføje yderligere - dine ord taler sit helt
eget sprog.

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 20:50

On Sat, 2 Oct 2010 12:00:23 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Der er ingen grund til at tilføje yderligere - dine ord taler sit helt
>eget sprog.

altså stadigvæk blot igen en gang løse påstande og tom snak fra din
side

du kan af gode grunde ikke dokumentere at jeg nogen sinde skulle have
opfordret til hverken mord eller nogen anden form for voldsudøvelse

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 12:45

On 3 Okt., 18:58, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Han er en nar der er fyldt med løgn.

Næe - det er jeg ikke.

> http://www.facebook.com/search/?init=quick&q=niels%20bruun&ref=ts#!/p...

jamen dog. Fandt du ud af noget spændende?

> Hvad fanden er Teachers university college of Copenhagen

Prøv google :

http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4SUNC_daDK392DK392&q=Teachers+university+college+of+Copenhagen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 19:50

>Prøv google :

>http://www.google.dk/search?>sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF->8&rlz=1T4SUNC_daDK392DK392&q=Teachers+university+college+of+Copenhagen

Nå... det er der du er historielærer?

Hvorfor har du slettet oplysningerne om dig selv på din profil efter jeg
skrev mit indlæg?

Du er til grin mand..

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-10-10 17:36

On Sun, 3 Oct 2010 11:44:57 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Næe - det er jeg ikke.

>jamen dog. Fandt du ud af noget spændende?

> [...]

Skulle det hjælpe?? HOld da op...
Det er ren Jean de France, det her - LOL

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 12:57

On 3 Okt., 20:49, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Nå... det er der du er historielærer?

Hvor lang tid tager det at læse til historielærer - Fister?

> Hvorfor har du slettet oplysningerne om dig selv på din profil efter jeg
> skrev mit indlæg?
>
> Du er til grin mand..

Så nu ved du også at de er slettet -
Hvordan bærer du dig dog ad med alle dine indsigter?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 20:19

>Hvor lang tid tager det at læse til historielærer - Fister?

Aner det ikke! Du skrev at du var historielærer, men du mente måske at du
studerede til historielære på UCC.
Eller du er måske historielære på UCC. Og kan man i det hele taget studerer
historie på UCC?

Du praler gerne om dig selv og dine fine uddanelser, men det ser ud som om
at det hele er omgæret med en hel del mystik.

>Så nu ved du også at de er slettet -
>Hvordan bærer du dig dog ad med alle dine indsigter?

Tja det var faktisk let nok!

Første gang jeg så din profil på facebook var de på siden, nu er de på
mystisk vi forsvundet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 13:33

On 3 Okt., 21:18, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> studerede til historielære på UCC.
> Eller du er måske historielære på UCC. Og kan man i det hele taget studerer

Det er ikke så svæt at undersøge om man kan og hvor lang tid det
tager, at blive liniefagslærer i historie. Dte kan sikkert selv du
finde ud af. Jeg behøver ikke proppe alting ned i halsen på dig -

> Du praler gerne om dig selv og dine fine uddanelser, men det ser ud som om
> at det hele er omgæret med en hel del mystik.

Ihh ja. Det er næsten ligesom Da Vinci mysteriet :)

> Tja det var faktisk let nok!

Åbenbart ikke -

> Første gang jeg så din profil på facebook var de på siden, nu er de på
> mystisk vi forsvundet.

Og det betyder så at teksten er slettet?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 20:52

>Det er ikke så svæt at undersøge om man kan og hvor lang tid >det tager, at
>blive liniefagslærer i historie. Dte kan sikkert selv >du finde ud af. Jeg
>behøver ikke proppe alting ned i halsen på >dig -

Er du historielære som du har påstået eller læser du til at blive
liniefagslærer i historie..

Eller har du slettet oplysningerne på facebook fordi de var forældede?

>Ihh ja. Det er næsten ligesom Da Vinci mysteriet :)

Næ det var da i det mindste til at finde ud af, værre er det med dig, først
er du det ene så det andet.

>Og det betyder så at teksten er slettet?

Mere mystik, teksten er der ikke, hvorfra ved jeg så at du tilknyttet UCC?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 14:00

On 3 Okt., 21:52, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Er du historielære som du har påstået eller læser du til at blive
> liniefagslærer i historie..

Ærlig talt. Hvad jeg laver og hvor jeg laver hvad -
Det kommer sådan set ikke dig ved.

Din opgave består i at bevise dine anklager. Så kom du nu hellere
igang med den del -

> Eller har du slettet oplysningerne på facebook fordi de var forældede?

De er faktisk ikke slettet.

> Næ det var da i det mindste til at finde ud af, værre er det med dig, først
> er du det ene så det andet.

Nej. Sådan er det nu ikke. Jeg er det jeg er. Præcist som jeg har sagt
hele tiden :)

> Mere mystik, teksten er der ikke, hvorfra ved jeg så at du tilknyttet UCC?

Du svarede ikke på spørgsmålet -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 21:14

>De er faktisk ikke slettet.

Hvordan kan jeg vide at du har en eller anden tilknyttning til UCC, når nu
det ikke står på din facebook profil og åbenbart aldrig har stået der?

Eller prøver du med at det ikke er slettet, men blot flyttet til ikke
offentlige profiloplysninger.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1247989213&ref=search

Så må jeg jo bare spørge hvorfor har du flyttet disse oplysninger til ikke

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-10-10 17:36

On Sun, 3 Oct 2010 12:59:33 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ærlig talt. Hvad jeg laver og hvor jeg laver hvad -
>Det kommer sådan set ikke dig ved.
>
>Din opgave består i at bevise dine anklager. Så kom du nu hellere
>igang med den del -

Hvilke anklager? At du er en idiot?

>De er faktisk ikke slettet.

Uhada - Betyder det, at du har været inde omkring de avancerede
settings...

>Nej. Sådan er det nu ikke. Jeg er det jeg er. Præcist som jeg har sagt
>hele tiden :)

Det skal man jo ikke lade sig narre af - Din troværdighed kan jo ligge
på et meget lille sted.

>Du svarede ikke på spørgsmålet -

Nu er du farlig, hva' Buster.

Volger

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:50

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Nope. Jeg er rent faktisk pædagog, psykodynamisk terapeut >og nu også
>skolelærer.
>Og du er - OB fan ?

Åhh ja det glemte jeg lige
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30020634

Nu mangler jeg så bare at finde ud af hvilken skole du er historielære på,
de arme poder skulle jo nødig undervises af en der mener at holocaust rent
historisk ikke har fundet sted.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 13:09

On 2 Okt., 17:26, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Der er vist gået hele tre dage uden indlæg om jøder, så måske har han
> det bedre..

I er ganske selektive om, hvilke ting, jeg skriver om jøder, det må
jeg sandelig nok sige :)

En højrerabiat spidskompetence: Selektiv læsning.

Fra : TL

Dato : 02-10-10 20:28

On Sat, 2 Oct 2010 12:08:42 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>I er ganske selektive om, hvilke ting, jeg skriver om jøder, det må
>jeg sandelig nok sige :)

Der er ikke et ord i ovenstående om, hvilke ting du skriver om jøder

>En højrerabiat spidskompetence: Selektiv læsning.

Endnu et patrulje-fodskud i den uendelige række.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-10-10 20:54

>I er ganske selektive om, hvilke ting, jeg skriver om jøder, det >må jeg
>sandelig nok sige :)

Det bliver vi jo nød til at være, du lyver hele tiden.

Først benægter du at du er

Niels Jørgen Bruun Pedersen
Egegade 18 A 3 tv
2200 København N

og så let som at klø sig i røven kan dokumentationen findes frem at du
faktisk er Niels Jørgen Bruun Pedersen.

Du indrømmer det faktisk selv! her i denne her tråd!
Men det kan du vel ikke huske?

Du bliver spurgt
Citat: "Så dette er slet ikke dig, når det kommer til stykket?
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=...
citat slut:

og her svare du så
Citat: "Jo. Det er mig. Og mit firma. Men der er oplysninger som er
forkerte. "

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/9b3a3d991348ee11/0cc2e18265e38215?q=patruljen&lnk=nl&

Hvordan syntes du selv det går?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 15:44

On 2 Okt., 21:53, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> faktisk er Niels Jørgen Bruun Pedersen.
>
> Du indrømmer det faktisk selv! her i denne her tråd!

Jo. Det kan jeg sagtens huske. Enten det eller jeg har taget jer i
nummeren fra begyndelsen. Gæt selv på hvad der egentlig er foregået :)

> [...]
> citat slut:
>
> og her svare du så
> Citat: "Jo. Det er mig. Og mit firma. Men der er oplysninger som er

Ja. der er sandelig oplysninger som er forkerte :D

> http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/9b3a3d...
>
> Hvordan syntes du selv det går?

Ganske udmærket -

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:21

On 30 Sep., 22:10, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
>
> Hvis jeg nu fortæller dig at at jeg er meget meget tæt på at kunne føre
> bevis for at det ER din blog, hvad siger du så?

Jeg siger: Tæt på og næsten. Slår ingen mand af hesten :)
Kender du det ordsprog?

> Vil du offentligøre hvem der skrev en mail til dig og gjorde dig opmærksom
> på bloggen?

Jeg kender ikke afsenderen -

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:29

> Jeg kender ikke afsenderen -

Nej selvfølgelig gør du ikke det, det er nemlig helt normalt at man sender
links rundt til folk man ikke kender, og det er endnu mindre normalt at man
i den grad viser interesse i en side, man absolut intet har med at gøre.

Du kan sikkert overbevise en eller tosse om du slet ikke har noget med siden
at gøre, men enhver med en IQ på over 20 vil mene du er fuld af løgn.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 30-09-10 21:33

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg kender ikke afsenderen -

Men afsenderen kender dig, og ingen andre fra dk.politik har fået en sådan
mail, kunne ellers godt forestille mig at afsender kunne have sendt den
samme mail til eks vis Wilstrup Weber PN o.s.v, men nej kun til dig ,
mystisk ikke.

Det ser heller ikke ud som om andre uden for dk.politik har bemærket
bloggen, endsige skrevet på den.

Meget mystisk ikke?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:24

On 30 Sep., 22:14, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Meget ude efter dig lille fister , og hvad vil du gøre ved det?

Jeg venter tålmodigt. Du går bare igang - det er dit eget valg. Ikke
mit -

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 14:28

On 30 Sep., 22:25, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Michael Meidahl Jensen" <m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
> messagenews:4ca4ef9b$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Og nu også historielærer.

Tja - jeg kan ikke ændre på kendsgerningerne, kan jeg.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 21:39

> Tja - jeg kan ikke ændre på kendsgerningerne, kan jeg.

Og i næste uge er du sikkert raket forsker, du er ganske enkelt mere
utroværdig end den samlede venstrefløj tilsammen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:18

Fra : Vidal

Dato : 01-10-10 01:38

Fra : \"@'

Dato : 02-10-10 09:00

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 15:41

On 2 Okt., 21:49, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
>
> du kan af gode grunde ikke dokumentere at jeg nogen sinde skulle have
> opfordret til hverken mord eller nogen anden form for voldsudøvelse

Som sagt. Det har aldrig generet dig at benægte fakta. Du er ikke et
menneske, der skal tages alvorligt.

Fra : \"@'

Dato : 03-10-10 03:45

<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Som sagt. Det har aldrig generet dig at benægte fakta.

!!!!!
og det er du da den næstsidste efter AHW til at påstå.

og fakta er at du fremsætter tåbelige og forkerte påstande,
det har jeg da aldrig benægtet.

Du har intet der bare ligner belæg for at jeg skulle have fremkommet
med trulser eller ønsker om at slå nogen ihjel.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:22

On 30 Sep., 22:50, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> de arme poder skulle jo nødig undervises af en der mener at holocaust rent

Rent fatisk så hedder jeg ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen :)
Dine undersøgelser bærer unægtelig præg af at du er en bondeknold fra
Odense.

Tag dig dog sammen. Jens Bruuun faldt også i dender gryde. Og jeg
måtte opfordre ham til at passe på, at han ikke forsøgte at tæske den
forkerte person :D

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-10-10 18:38

>Rent fatisk så hedder jeg ikke Niels Jørgen Bruun Pedersen :)

Du benægter altså at du hedder Niels Bruun?

>Dine undersøgelser bærer unægtelig præg af at du er en >bondeknold fra
>Odense.

Det er en farlig ting at undervuderer ens modstander!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 15:30

On 2 Okt., 21:27, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Der er ikke et ord i ovenstående om, hvilke ting du skriver om jøder

> Endnu et patrulje-fodskud i den uendelige række.

Ikke helt. jeres intention er er mane et billede frem af mig som en
antisemit. Også selov jeg citerer flittigt fra jøder, som har samme
mening som jeg har om israels nuværende regering. Hvis jeres påstand
var sand, så hadede jeg alle jøder over en kam - uanset hvilke
holdninger de havde.

I er ualmindeligt ubegavde i jeres retorik som skal fremstille mig som
antisemit. Det svarer til at hvis en eller anden kritiserer den
amrikanse regering for brud på den internationale lovgivning,
menneskerettigheder og konventioner, så at erklære at kritikken
skyldes at vedkommende er - racisistisk indstillet mod amerikanere.

Også selvom kritikken mod israels regering er solidt underbygget fra
og dokumenteret af menneskerettighedsorganisationer såsom: Amnesty
International, Human rights watch, BT`selem (som iøvrigt også er en
rendyrket jødisk organisation og som jeg citerer fra flittigt) Jews
against zionism, Røde kors og UN. I er lattervækkende og det er det.

Fra : TL

Dato : 03-10-10 00:33

On Sat, 2 Oct 2010 14:29:55 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Nå?

>Ikke helt. jeres intention er er mane et billede frem af mig som en
>antisemit. Også selov jeg citerer flittigt fra jøder,

Den ældste floskel i verden i denne sammenhæng, "der er
negre/jøder/muslimer/asiater blandt mine bedste venner, jeg kan ikke
være racist"

Når alt er sagt og gjort, uanset dine mange bortforklaringer, så
fremstår der et billede af en, der er dybt besat af jøder, ikke ulig
de småskøre debatører i nærværende gruppe, der kan få alt til at
handle om muslimer.

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-10-10 15:34

On Sat, 2 Oct 2010 14:29:55 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ikke helt. jeres intention er er mane et billede frem af mig som en
>antisemit. Også selov jeg citerer flittigt fra jøder, som har samme
>mening som jeg har om israels nuværende regering.

Du er altså inde på, at der ikke var nogen russere, som var imod det
totalitære styre? Eller østtyskere som hellere ville bo et andet sted?
Eller måske endda tyskere, som ikke var "helt enig" med Hitler?

Mao. det beviser ikke en skid.

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:23

On 30 Sep., 22:54, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Pas på, Patruljen er i virkeligheden en meget bange
> mand, før du har set dig om, er du meldt til politiet.

Hvis du vedbliver med at æreskrænke mig på et løgnagtigt grundlag, så
er der grund til at tage affære. Nemlig.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 00:53

> Hvis du vedbliver med at æreskrænke mig på et løgnagtigt grundlag, så
> er der grund til at tage affære. Nemlig.

Hvordan æreskrænker man en person der kalder sig patruljen?

Du er godt nok langt ude din syge lystløgner.

--
MVH. N_B_DK

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-10-10 11:23

Patruljen wrote:

> Hvis du vedbliver med at æreskrænke mig på et løgnagtigt grundlag, så
> er der grund til at tage affære. Nemlig.

Er det en trussel, lille Niels? Hvad er det for en affære, du vil
tage.

Og hvilken løgn? Melder du ikke folk, du føler dig truet af, til
politiet? Ringede du ikke anonymt (fra din arbejdsplads iøvrigt)
for at forsøge at intimidere mig? Det øjeblik, det bliver kendt, hvor
du arbejder, ryger der en klage afsted. Men jo ældre sagen
bliver, jo sværere bliver det nok at komme igennem med det,
så du har god grund til at holde kortene tæt på kroppen

Brug nu din egen psykologiske ekspertise. Hvilke mennesker
er nødt til at true sig gennem tilværelsen. Se f.eks på vor gode
ven @. Tror du ikke, han er en bange mand? Godt gemt bag
sin anonymitet, ligesom du i praksis er.

Han truer dog med at gøre det personligt. Her vil du mobilisere
din "hær" endnu en gang, som du også har truet mig med. Altså
du tør ikke selv? Er det noget, min far er stærkere end din far,
vi er ude i her?

Konklusionen: (her må du udtrykke dig):

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:28

On 1 Okt., 00:12, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Fnis. Af en mand, der angiveligt plejer omgang med "bikere" og 2g'ere, har
> Niels Jørgen Bruun Pedersen er sjældent tæt forhold til ordensmagten.

Der var ellers ikke megen fnis fra din side, da det gik op for dig, t
politiet rent faktisk var parat til at deale med dig for at kalde mig
for pædofil, som ovenikøbet var blevet bortvist fra institutioner
fordi jeg pillede ved ungerne. Du var ved at få fingerene i klemme i
politiets tommeskruer og jeg havde rent faktisk grundlag for også at
anlægge et civil søgsmål med et klækkeligt erstatningskrav. Du var
heldig at jeg var så venlig at trække tingene tilbage - Fister.

Er du virkelig så flov over rent faktuelt at kvaje dig igen, igen og
igen at du må sidde og opfinde fantasifulde anklager for at fjerne
fokus fra dine egne dumheder?

Vis dig dog som en mand og stå ved dine dumheder fremfor at opfinde
sære historier om dit, snart dat -

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 23:50

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-10-10 10:39

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 07:53

On 1 Okt., 01:53, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Hvordan æreskrænker man en person der kalder sig patruljen?

Det gør man fordi der er adskillige som er klar over hvem Patruljen er
-

> Du er godt nok langt ude din syge lystløgner.

Jamen det er du sandelig også den rigtige til at afgøre :)

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 17:03

> Det gør man fordi der er adskillige som er klar over hvem Patruljen er

Sludder, stiller jeg mig op og siger julemanden er "indsæt whatever", så er
alle dem der er julemænd op til jul jo heller ikke blevet æreskrænket.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 11:02

On 1 Okt., 18:03, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Sludder, stiller jeg mig op og siger julemanden er "indsæt whatever", så er
> alle dem der er julemænd op til jul jo heller ikke blevet æreskrænket.

Ærlig talt NB´. Der er intet som kunne interessere mig mindre end dig,
din kvalme og dine brækklatter.
Se dog at kom afsted -

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 18:11

> Ærlig talt NB´. Der er intet som kunne interessere mig mindre end dig,

Blah blah blah

--
MVH. N_B_DK

Fra : .

Dato : 02-10-10 02:52

On 1 Okt., 19:37, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]

Efter at komme dalrende og truer med at du er ude efter mig, så bliver
jeg naturligvis nødt til at tage mine naturlige forholdsregler.

http://da-dk.facebook.com/people/Michael-Meidahl-Jensen/1299947509

Michael Meidahl Jensen
Lisesmindevej 7
5230 Odense M

Mob. 27 33 88 32

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 10:46

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-10-10 17:54

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-10 21:50

> Jeg skal nok finde ud af hvilken skole du arbejder på , de får så lige et

Sig mig en gang: Er det komplet umuligt for jer på den yderste højrefløj at
holde en skarp debat uden at true folk fysisk med at kontakte deres
arbejdsplads med diverse trusler eller "afsløringer" eller kontakte dem
telefonisk, politianmelde dem etc.? Jeres intellektuelle formåen må vist
siges at være ganske ubetydelig, siden I ikke kan føre en eneste debat med
nogen her i gruppen uden at det fyger med trusler om vold, intimidering på
folks arbejdspladser eller i deres privatsfære. Det er yderst sølle. Og det
interessante er at det netop KUN er højrefjolserne der gør den slags - det
er KUN højrefjolserne der smider omkring sig med den slags ubegavede udfald.
Det er KUN højrefjolserne der er så ubegavede interesserede i hvad folk i
virkeligheden hedder, hvor de bor etc. Jeg er personligt ligeglad med om du
hedder Michael M. Jensen eller Karl Smart - jeg er bedøvende ligeglad med om
du er blikkenslager eller tandlæge, så længe jeg ikke skal have noget at
gøre med dig i mit privatliv. Jeg kan snildt nøjes med at udstille dig i
denne gruppe som temmelig ubegavet uden at jeg behøver at true dig med at
finde frem til din arbejdsplads (hvis du overhovedet har en) eller at krumme
hår på dit hovede (du kunne jo være skaldet), og hvordan du ser ud, om dine
private forhold i øvrigt, rager mig en høstblomst. Kun hvis du selv hulker
[...]
udtalelser, men kun her i gruppen. Det er under lavmålet at true folk på
deres levebrød uanset hvad de måtte mene.

Jeg giver gerne mit besyv med omkring Kim2000 og hans besynderlige
holdninger, men jeg ville da aldrig synke så dybt som at forsøge at finde
frem til hans arbejdsplads for at true ham med noget som helst.
Det er imidlertid sket tidligere at jeg selv er blevet udsat for den slags
ubegavede former for trusler, som imidlertid ikke bider på mig længere -
narrehoveder som dem der ikke kan klare sig i en debat uden at blive perfide
er legio her i gruppen - og det er altid højrefløjserne der kommer med den
slags bemærkninger fordi de i den grad mangler argumenter.

Jeg ved at du er et højrefjols, men hvorfor ligefrem skilte med at du også
er et almindeligt fjols?

Og nu vi er ved det: det hedder "en historielærer" og ikke en
"historielære", for det sidste er noget ganske andet.

Og til din yderligere oplysning. En skolelærer med linjefag i historie ER
historielærer, også selvom vedkommende ikke er uddannet i historie fra
universitetet. En lærer der underviser i historie i folkeskolen, selvom
vedkommende IKKE har linjefag ER hsitorielærer. Sådan er det bare.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-10-10 22:18

"Arne H. Wilstrup" <-> skrev i en meddelelse news:4ca8ec77

> [...]
> jeg er >bedøvende ligeglad med om du er blikkenslager eller tandlæge, så
> længe jeg ikke skal >have noget at gøre med dig i mit privatliv.

Men det er iorden at Patruljen gør som han har gjort?

[...]

Nu får Patruljen tilbage af samme skuffe, og hvad du ellers mener om det
rager mig langsomt.

> [...]
> ubegavet uden at jeg behøver at >true dig med at finde frem til din
> arbejdsplads (hvis du overhovedet har en) >eller at krumme hår på dit

Naturligvis Wilstrup, det er du jo så kendt for.

Bare synd at det ofte er noget du bilder dig selv ind.

> [...]

> holdninger, men jeg ville da aldrig synke så dybt som at >forsøge at finde
> frem til hans arbejdsplads for at true ham med noget som >helst.

Det ved jeg.

> Det er imidlertid sket tidligere at jeg selv er blevet udsat for >den
> slags ubegavede former for trusler, som imidlertid ikke bider på >mig
> længere -

Det ved jeg også.

> Jeg ved at du er et højrefjols, men hvorfor ligefrem skilte med >at du
> også er et almindeligt fjols?

Så længe du står alene med den holdning kan det ikke bringe noget af mit i
kog.

> Og nu vi er ved det: det hedder "en historielærer" og ikke en
> "historielære", for det sidste er noget ganske andet.

Ja ja ja , du fattede ikke hvad der stod, der manglede et e.

> [...]
> universitetet. En lærer der underviser i historie i folkeskolen, >selvom
> vedkommende IKKE har linjefag ER hsitorielærer. Sådan er >det bare.

Du var selv med på patruljens vogn da han påstod at Kim2000 ikke kunne være
skole lære, da himlede du også op for at få skovlen under Kim2000, hyklerisk
at du nu blabler som du gør.

Tråden hvor du optræder sammen med Patruljen mod kim2000
kan snildt findes frem.

Og lige til slut... har du overvejet at i denne sag kunne det gamle ord om
at misundelse er en grim ting være patruljens motiv.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-10 23:36

> [...]

> Du er en hykler, det har du altid været!

Muligvis, men jeg er ikke voldsforbryder eller kontakter folk privat hvis de
ikke ønsker det. Jeg har kun en eneste gang mødt en person der har skrevet i
denne gruppe i et privat anliggende, og det var ganske fredeligt og helt i
overensstemmelse med aftalerne. Ellers ynder jeg ikke at møde folk fra denne
gruppe overhovedet og gør det derfor ikke. Jeg har tidligere udtalt at der
er ganske få mennesker fra denne gruppe jeg kunne tænke mig at møde privat,
men jeg har ikke gjort det endnu - og forventer ikke at komme til at gøre
det i fremtiden.

> [...]

betyde at du faktisk er interesseret i mine synspunkter,så du tager helt
fejl. det rager dig faktisk, ellers har du da en besynderlig måde at reagere
på. Hvis noget ragede mig langsomt, ville jeg naturligvis ikke skænke det
mange tanker, jf.. fx din oplysning om at Kim2000 ikke skriver mere i denne
gruppe. Jeg aner ikke grunden, hvis det er sandt, og DET rager mig langsomt,
men jeg gør ikke dyd af en nødvendighed og oplyser om det eller spørger om
det, sådan som du gør - så hvem er hykleren her?

Men naturligvis kan du da svare hvem du vil og hvordan du vil. Jeg
> [...]

> Det ved jeg.

Hvad er så meningen med dit indlæg? Du kan være nok så idiotisk -og det er
du tit -og du får gerne det glatte lag verbalt, men det ville være under min
værdighed at true dig med fysisk at gøre noget ved dig - også selvom jeg
måske kunne gøre det. Jeg afskyr vold, har set for meget af det i min tid,og
> [...]
at man berøver et andet menneske førligheden eller ligefrem slår vedkommende
ihjel, så vil jeg have svært ved at forstå det.

Fint, så!

> [...]

> Du var selv med på patruljens vogn da han påstod at Kim2000 ikke kunne
> være skole lære, da himlede du også op for at få skovlen under Kim2000,

Jeg har aldrig hævdet at Kim2000 ikke /kunne/ være skolelærer (et ord), men
jeg udtrykte en tvivl om han faktisk var uddannet lærer sådan som han
hævdede, idet hans synspunkter virkede temmelig fremmede for den
undervisning man modtager på seminarierne.
Jeg har ikke nogen problemer med at skrive at jeg kan få skovlen under
Kim2000 eller dig, men jeg har aldrig truet ham med noget som helst - det er
det letteste i verden at få skovlen under sådan en som dig - verbalt -
hvilket jeg har vist flere gange, herunder i dette indlæg, men du vil ikke
kunne læse at jeg truer dig med øretæver eller at opsøge dig på din
arbejdsplads eller i dit privatliv eller at ringe til dig om natten.

> Tråden hvor du optræder sammen med Patruljen mod kim2000
> kan snildt findes frem.

Værs'go' - at jeg optræder sammen med folk der går i rette med Kim2000 og
andre fjolser, er ikke mere end når du og andre højrefjolser går sammen for
at vende sig mod mig. Men bemærk: Det er stadig kun på det verbale plan jeg
opererer - ikke i det fysiske rum.

> Og lige til slut... har du overvejet at i denne sag kunne det gamle ord om
> at misundelse er en grim ting være patruljens motiv.

Du har travlt med Patruljen - jeg kan desværre ikke hjæpe dig med det. Hvis
en person herinde skriver noget fornuftigt, så kan jeg sagtens finde på at
give ham/hende ret -også selvom det skulle vise sig at vedkommende var
medlem af Dansk Fremmedhaderparti - men den situation vil jeg aldrig komme
i, for fornuft og DF-medlemsskab er ting der aldrig kan forenes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-10-10 18:39

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-10 20:37

> [...]

> forsøgt at ødelægge Kim2000's liv, og dermed også hans levebrød. IMHO har
> han gjort det med løgn overdrivelser og infam defamering.

Jeg har som sagt ikke kendskab til at Patruljen skulle have forsøgt at
ødelægge Kim2000s liv og hans levebrød. Men jeg forholder mig eksplicit til
hvad du gør og skriver, ikke hvad Kim2000 måtte gøre eller ikke gøre, hvad
Patruljen måtte gøre eller ikke gøre. Dine ynkelige bortforklaringer er -
ja, ynkelige. Forhold dig til hvad du selv gør og lad være med at gøre det
du angriber andre for at gøre. Det er hykleri.

> Hvis du indtager den undvigende holdning du ligger for dagen her, ja så
> rager din menning mig.

Som jeg sagde
..
> Ellers svare jeg da, du henvender dig til mig i tråden, naturligvis svare
> jeg.

Svare = vanskeligheder - hænger ikke rigtig sammen, men hvis du mener
"svarer" (nutids-r), så forstår jeg hvad du mener. Husk: Vi lærere er født
med en rød kuglepen i hånden!

> Og jeg havde regnet med at du i det mindste tog afstand fra patruljens
> svinestreg, istedet for dine undvigende svar og påstande om at du intet
> kender til havd sagen drejer sig om.

Jeg skriver om hvad du gør - forhold dig til det og lad Patruljen om at
forholde sig til sine egne indlæg -evt. Kim2000 som han - siger du- har
angrebet.

> Vrøvl, du fatter udemærket hvad mine trusler bunder i, med mindre du ikke
> har læst tråden. Og jeg kende dig godt! du HAR læst tråden og fulgt med i
> hvad der sker.

Du kender mig godt? Ja, jeg hedder Arne. Ellers kender du ikke ret meget til
mig - men gætte gør du.

> Hvor fanden har jeg truet med fysisk vold? vis mig lige det.
> Jeg har truet med at udleverer patruljen som den antisemit han er!

Jeg konstaterer generelt hvad jeg er imod - jeg har ikke skrevet at /du/
truer med fysisk vold, men jeg konstaterer at du har truet, og det er nok
for mig.

> [...]
> du så ofte skriver "højrefjolser" og så mener at du har "vundet" debatten.

Jeg har ikke skrevet noget om at "vinde debatten" - det er igen dine
digterier der er på spil.

> Og Wilstrup JEG HAR IKKE TRUET NOGEN FYSISK.

Hvor har jeg skrevet det?

> Undvigelser!

Ja, dine!

> [...]
> Men du undviger fordi at du, på den ene sider fordømmer hvad han har
> gjort, men på den anden side fryder dig over at det er gået ud over et

Dine fortolkninger må stå for egen regning.Sande er de ikke!

> Du bilder dig selv noget ind Wilstrup, du er slet ikke så god til
> verbalt at give nogen det glatte lag som du selv tror.
> Du er god til grammatik, det gør dig nødvendigvis ikke særlig skarp.

Jeg er dig intellektuelt overlegen på alle punkter, men det skal ikke få mig
til at prale! - Det er nemlig ikke pral når man siger sandheden. Og mht.
mit ordforråd: aner jeg en smule misundelse her og en slags
underlegenhedsfølelse?

> [...]
> ja så viser du mig bare hvor.....

> Tænk Wilstrup jeg føler og tænker på nøjagtig samme måde.

Virkelig? Du kunne skam narre mig med den udtalelse.

> Det er ikke ligegyldigt hvad du mener, jeg svar jo også på dine indlæg
> hendvendt til mig, gør jeg ikke.

Mærkværdig sætning - ikke helt forståelig uden tegn - relevante, fx
spørgsmålstegn. Men hvorfor skriver du så at du er ligeglad med hvad jeg
mener?

> Men jeg gider ikke dine undvigelser.

Projektion.

> Jeg skriver et elendigt dansk, indrømmet.

Så gør noget ved det.

> Men det er dog ikke værre end at man skal være utrolig ubegavet for ikke
> at kunne regne ud hvad i helvede det er jeg lige taler om.

jamen, hvis du mener at jeg er ubegavet fordi jeg påviser alle dine mange
mærkværdige sætninger og stavemåder,så lever jeg nok med det - når det
kommer fra dig, må jeg anse det for at være et kompliment.

> Øhh det er lige som ham denne "sub" tråd handler om.

Næ, den handler om "De røde lejesvende" - at den knopforskyder sig til at
handle også om Patruljen, er ikke mit problem.

> Nej naturligvis kan du ikke det, du vil heller fremstå som en hykler der
> ikke kender noget til noget.

Ja,, er det ikke herligt?

> Nej Wilstrup du er nu ikke så smart som du bilder dig selv ind, og i denne
> sag virker du faktisk lidt sølle.

Jamen, når du siger det, så...!

Fra : Volger Garfield

Dato : 05-10-10 20:47

On Mon, 4 Oct 2010 21:36:39 +0200, "Arne H. Wilstrup" <-> wrote:

>"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

>Og det tolker du på hviklet grundlag?

Øhhh dine udtalelser, sgu da... Forstår du ikke dansk?

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-10 23:55

"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

> Øhhh dine udtalelser, sgu da... Forstår du ikke dansk?

Hvor i mit seneste indlæg skriver jeg noget om hvad Patruljen måtte mene
eller gøre? Intetsteds, vel?

Fra : Volger Garfield

Dato : 06-10-10 18:08

On Wed, 6 Oct 2010 00:55:23 +0200, "Arne H. Wilstrup" <-> wrote:

>"Volger Garfield " <Volger@nowhere.invalid> skrev i meddelelsen

>Hvor i mit seneste indlæg skriver jeg noget om hvad Patruljen måtte mene
>eller gøre? Intetsteds, vel?

Du forstår altså ikke hvad "mellem dine ord" betyder?
Måske forstår du "implicit" bedre?

Volger

Fra : N/A

Dato : 05-10-10 18:05

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-10-10 18:05

"Arne H. Wilstrup" <-> skrev i en meddelelse

SNIP:

Jeg begynder at forstå at der ikke er mange i grupperne der gider dig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-10 00:01

> "Arne H. Wilstrup" <-> skrev i en meddelelse
>
> SNIP:
>
> Jeg begynder at forstå at der ikke er mange i grupperne der gider dig.

Eftersom de fleste i denne gruppe og i visse andre overrendes med
højrefjolser,så forstår jeg det også godt - men ellers er jeg faktisk
temmelig ligeglad med om der er nogen der gider mig eller ej. Jeg får
tilstrækkelig respons på mine indlæg og alt er derfor såre godt. Hvis du og
andre højrefjolser ikke "gider" mig, så fred være med det.Om du har belæg
for det du skriver, kan man naturligvis kun gisne om, men lad os antage at
du har ret i at ikke mange i grupperne gider mig. Så er det jeg spørger:
Og...?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-10-10 07:50

> [...]

Han føler det tydeligvis nødvendigt at lyve om mig gang på gang, hvilket
muligvis skyldes hans mindreværdskompleks.

Jeg har ALDRIG sagt at alle andre (eller mig selv for den sags skyld) får
for meget i bistand. Arne (og Kim Larsen) mener åbenbart at fakta der
modbeviser deres løgne, bare skal ignoreres.

<snip resten>

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 00:48

On 3 Okt., 01:32, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Nå?

> Den ældste floskel i verden i denne sammenhæng, "der er
> negre/jøder/muslimer/asiater blandt mine bedste venner, jeg kan ikke
> være racist"

Den mest stupide anklage til en person, som både uddanner sig efter
teorier, citerer, beundrer og har personlige venner fra en anden race
er - " Du er racist."

Fra : TL

Dato : 03-10-10 07:57

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-10 05:57

On 2 Okt., 13:24, "Mendoza" <mik...@NOT1812.dk> wrote:
> [...]

Jeg skylder ikke dig forklaringer på hverken det ene eller det andet.
De ting, jeg beretter om her er den rene og skære sandhed. Hvad du kan
bruge det til - må guderne vide. Man kan få et indtryk at dine
tankebaner ved at læse ovenstående.

Resten skal jeg undlade at kommentere på, men bare lade stå for
sigselv. Dine formuleringer fortæller en del, men kun om digselv.

Blot vil jeg endnu engang minde dig om at huske at du skal have et
tilstrækkeligt antal brækposer med ind i flyet, sådan at du ikke
sviner hele kabinen til med dit opkast, sålænge flyet endnu befinder
sig i et luftrum hvorfra du kan se vores elskede fædreland.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-10-10 14:39

> [...]
> De ting, jeg beretter om her er den rene og skære sandhed. Hvad du kan
> bruge det til - må guderne vide. Man kan få et indtryk at dine

Ja klart det du beretter er den rene og skære sandhed....

Du er ganske enkelt en fanatiker af værste slags.

> Resten skal jeg undlade at kommentere på, men bare lade stå for
> sigselv. Dine formuleringer fortæller en del, men kun om digselv.

Ja sådan er jeg sikker på vi er mange der har det præcist mht dig.

> [...]
> sviner hele kabinen til med dit opkast, sålænge flyet endnu befinder
> sig i et luftrum hvorfra du kan se vores elskede fædreland.

Gad vide hvor mange år du har været om at overbevise dig selv om det ævl du
lukker ud.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 03-10-10 12:42

On 3 Okt., 12:23, <vi...@mail.dk> wrote:

> [...]
> din "hær" endnu en gang, som du også har truet mig med. Altså
> du tør ikke selv? Er det noget, min far er stærkere end din far,

Detder fnidder det er så dumt at jeg ikke orker kommentere på det :)

Fra : Volger Garfield

Dato : 04-10-10 17:36

Blev det for svært for dig, Buster?

Volger