Malene P?!?
Fra : Peter Bang

Dato : 28-09-10 08:30

Det er frygteligt. Som alle andre regner jeg med Malene P's daglige
samlinger af henvisninger til muhamedaaaaaaaaaaaaanernes hærgen i
landet. Dk.politik er bare ikke det samme uden hendes talenter :(

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-10 05:02

On 28 Sep., 16:29, Peter Bang <bang.pe...@gmail.com> wrote:
> Det er frygteligt. Som alle andre regner jeg med Malene P's daglige
> samlinger af henvisninger til muhamedaaaaaaaaaaaaanernes hærgen i
> landet. Dk.politik er bare ikke det samme uden hendes talenter :(

Malene P forsvandt sammen med en vis Hr.skolelærer, da de pludselig
blev kendte og tilgængelige personer.
Kan det egentlig undre så mange ?

Fra : TL

Dato : 29-09-10 14:39

On Wed, 29 Sep 2010 04:01:44 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Malene P forsvandt sammen med en vis Hr.skolelærer, da de pludselig
>blev kendte og tilgængelige personer.
>Kan det egentlig undre så mange ?

Du må være meget stolt over dig selv og den webside, du står bag.
Nu er spørgsmålet bare, hvorfor vil DU ikke stå ved dine skriverier
med navn? Hvorfor gemmer du dig bag anonymitet?

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-10 21:37

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i meddelelsen

> Du må være meget stolt over dig selv og den webside, du står bag.
> Nu er spørgsmålet bare, hvorfor vil DU ikke stå ved dine skriverier
> med navn? Hvorfor gemmer du dig bag anonymitet?

Har du et link til den webside?

Fra : Vidal

Dato : 29-09-10 12:28

Den 28-09-2010 16:29, Peter Bang skrev:
> Det er frygteligt. Som alle andre regner jeg med Malene P's daglige
> samlinger af henvisninger til muhamedaaaaaaaaaaaaanernes hærgen i
> landet. Dk.politik er bare ikke det samme uden hendes talenter :(

Keep looking back over your shoulder
You don't know who might be there
Hiding under your bed or right behind your chair
Watching every move now and hearing every word
Be careful what you say now, you might be overheard

Don't talk of the devil
Don't talk of the devil
Don't talk of the devil
She might be near

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-10 12:12

On 29 Sep., 15:38, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Du må være meget stolt over dig selv og den webside, du står bag.
> Nu er spørgsmålet bare, hvorfor vil DU ikke stå ved dine skriverier
> med navn? Hvorfor gemmer du dig bag anonymitet?

Nå, nå. Du har afgjort tingene, også selvom du ikke har skyggen af et
bevis?
almindeligvis er det sådan i et retssamfund, at man er uskyldig intil
det modsatte er bevist. Nu er der ganske vist ikke foretaget en
ulovlighed - her - som fordrer en retsafgørelse. Men ikke desto
mindre. Fortæl mig lige: hvordan kan du være så sikker i den
domsfældelse?

Fra : TL

Dato : 29-09-10 23:06

Hvorfor optræder du anonymt?

Fra : #2066

Dato : 30-09-10 16:58

On Wed, 29 Sep 2010 15:06:21 -0700, TL wrote:

> Hvorfor optræder du anonymt?

Hvorledes er "Patruljen" mere anonymt end "TL"?

Fra : TL

Dato : 30-09-10 21:41

On Thu, 30 Sep 2010 11:57:59 -0400, in dk.politik #2066
<neslein@hotmail.com> wrote:

>Hvorledes er "Patruljen" mere anonymt end "TL"?

Mange i dette forum, dig selv inklusive, ved udmærket hvem jeg er.

Patrulje-fyren har gentagne haft travt med at håne folk, der i hans
udlægning ikke vil stå ved det som de skriver, baseret på indlægs
arkiverings- og udløbssettings. I nærværende tråd henviste han til
skribenter, der forsvandt da deres anonymitet blev kompromitteret.
I den sammenhæng er det da både interessant og relevant at høre,
hvorfor han selv vælger at optræde som en anonym kryster.

Hvem er du forresten, "Neslein #2066"? Og hvorfor tør du ikke stå ved
dine indlæg?

--
T.Liljeberg
Los Angeles, CA

Fra : #2066

Dato : 30-09-10 23:00

On Thu, 30 Sep 2010 13:40:56 -0700, TL wrote:

> Mange i dette forum, dig selv inklusive, ved udmærket hvem jeg er.

Hvorfor må nytilkomne ikke vide hvem du er?

Fra : #2066

Dato : 30-09-10 23:04

On Thu, 30 Sep 2010 18:00:07 -0400, #2066 wrote:

> Hvorfor må nytilkomne ikke vide hvem du er?

Det skulle have været "måtte". Det har været en lang dag...

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-10-10 11:23

On Thu, 30 Sep 2010 18:04:01 -0400, #2066 <neslein@hotmail.com> wrote:

> Det skulle have vret "mtte". Det har vret en lang dag...

De faar knald i laaget hvis de bruger deres eget navn,
og ikke er pro DF?

--
Sane
Peter

Fra : Vidal

Dato : 30-09-10 23:10

Den 01-10-2010 00:00, #2066 skrev:

> Hvorfor må nytilkomne ikke vide hvem du er?

Er der nogen, der ved, hvem du er, Nielsen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : #2066

Dato : 01-10-10 14:28

On Fri, 01 Oct 2010 00:09:52 +0200, Vidal wrote:

> Er der nogen, der ved, hvem du er, Nielsen?

Ja da. Alle dem der har behov for den viden.

Fra : TL

Dato : 30-09-10 23:46

On Thu, 30 Sep 2010 18:00:07 -0400, in dk.politik #2066
<neslein@hotmail.com> wrote:

>Hvorfor må nytilkomne ikke vide hvem du er?

Jeg skrev navn under det forrige indlæg. Ellers kan folk bare spørge,
hvis det har nogen relevans for sammenhængen.
Personligt er jeg som udgangspunkt ligeglad med navne og anonymitet,
medmindre folk bringer min person og personlige forhold ind i
diskussionen - hvis det sker, så er det kun rimeligt, at jeg ved hvem
jeg diskuterer med.

Vil du svare nu: Hvem er du, subsidiært, hvorfor vil du ikke sætte
navn på dine meninger og udgydelser?

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 07:50

On 1 Okt., 09:44, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Nå, du har også svært ved at holde styr på, hvem, der har skrevet
> hvad. Er den intellektuelle formåen ikke helt svarende til de
> urealistisk optimistiske ideer du har om dig selv.

Jeg var netop stået ud af sengen, drak en kop kaffe og svarede mindre
end et kvarter senere. Og det er da rigtigt at jeg forvekslede dig med
et andet hørerabiat, tågehorns trutterier.

Måske skulle I gøre jer flere anstrengelser, sådan at det ene tågehorn
ikke trutter på nogenlunde samme måde som det andet. Hvilke ideer jeg
har om min egen intellektuelle formåen kan kun blive endnu et løst
trut i tågen fra din side. Det ak ndu ikke vide det mindste om. Og
hvis du mener noget andet, så må du mægtigt gerne forklare dine
metoder til at vide, hvad jeg tænker om migselv. Kan du det?

> Du passer så perfekt i gruppen, der er ikke mange, der overgår dig i
> svineri.

Man taler ikke rigsdansk til et vildsvin og forventer, at det forstår
hvad der bliver fortalt, gør man -

> Ja, på den baggrund kan jeg godt forstå, at du vil være anonym. Med de
> formuleringer, som du regelmæssigt rabler af dig.-

På den baggrund har jeg ikke det mindste at frygte. Det er ikke mig,
som er ude i at tilsvine og defamere indvandrere. Jeg nærer ingen
skrupler overhovedet når jeg tager til genmæle mod den type mennesker,
der gerne tilsviner og defamerer andre - ikke tilstedeværende -
etniske grupper.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 15:20

On Fri, 1 Oct 2010 06:49:39 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Måske skulle I gøre jer flere anstrengelser, sådan at det ene tågehorn
>ikke trutter på nogenlunde samme måde som det andet.

Ikke overraskende er du ikke mand nok til bare at erkende og beklage
din fejltagelse, det skal gøres til andres fejl.

>Man taler ikke rigsdansk til et vildsvin og forventer, at det forstår
>hvad der bliver fortalt, gør man -

Nå, selvfølgelig, den gode gamle tredjeklasses-skolegårdsundskyldning,
"det var de andre, der startede".

> [...]
>skrupler overhovedet når jeg tager til genmæle mod den type mennesker,
>der gerne tilsviner og defamerer andre - ikke tilstedeværende -

Hvad er det så du frygter, hvis det ikke er konsekvenserne af dine
egne rablerier her?

Fra : .

Dato : 01-10-10 23:47

On 2 Okt., 06:44, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> klynk-klynk, Moar, det var de andre der startede!!

> Overhovedet ikke; læs nu, havd du svarer på.

"Dine bortforklaringer overbeviser ingen"
Du har måske rundsendt et spørgeskema til samtlige læsere -

Eller kan du bare ikke rigtigt huske hvad du skriver? Problemer med
korttidshukommelsen?

> Hvorfor svarer du forresten to gange? Problemer med
> korttidshukommelsen?-

Har jeg nu også svaret to gange - eller ?

Fra : Volger Garfield

Dato : 02-10-10 13:59

On Fri, 1 Oct 2010 22:47:25 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>"Dine bortforklaringer overbeviser ingen"
>Du har måske rundsendt et spørgeskema til samtlige læsere -

Nå - Er du nu på den igen?
Er der nogen (andre end dig) som har kommenteret det?
(Og hvad er det nu man siger om dem der tier??)

>Eller kan du bare ikke rigtigt huske hvad du skriver? Problemer med
>korttidshukommelsen?

Læsningen, lille ven, læsningen.. Har du slet ikke, blandt dine
uendelige meritter, et kursus i kommunikation?

>Har jeg nu også svaret to gange - eller ?

Ja - Du har svaret 2 gange.. Korttidshukommelsen?

Volger

Fra : .

Dato : 01-10-10 17:17

On 1 Okt., 22:19, J. Nielsen <mor...@post8.tele.dk> wrote:

> Ja, det gør du vel. Stikker-Niels.

I sviner og I sviner. Men der skulle også gerne være lidt substans i
jeres tilsvinninger :)

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 23:42

> [...]

Det er overhovedet ikke det som tingene handler om. Jeg er eksempelvis
ikke Holocaustbenægter. Den sætning, som du bygger hele din anklage på
lyder: Holocaust er et spørgsmål om tro. Dertil var der vist en mere:
"Der er ingen beviser for gaskamrene." Begge dele er fuldstændigt
korrekte. Der er en lang række indicier på gaskamre. Men ingen
beviser.

Hvis du mener noget andet, må du meget gerne komme frem med
bevismaterialet?

Dertil må må udelukke en halv kilometer med formuleringer om, hvad jeg
rent faktisk mener om Holocaust ved samme lejlighed. Naturligvis er
jeg ikke Holocaust-benægter. Så havde jeg formuleret mig anderledes
skarpt.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 08:45

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-10-10 21:19

Fra : .

Dato : 01-10-10 17:17

> [...]
> være anonym, så er det da fint. Men du kan ikke samtidig angribe andre
> for ikke at lade deres indlæg stå, eller forsvinde når anonymitetn

Jeg kan gøre præcist hvad der passer mig - Fister :D

Fra : TL

Dato : 02-10-10 05:47

On Fri, 1 Oct 2010 16:16:34 -0700 (PDT), in dk.politik "."
<Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote:

>Jeg kan gøre præcist hvad der passer mig - Fister :D

Og takket være din museforsigtige anonymitet kan du gøre det uden
konsekvenser, eller hvad, Pinocchio?

Fra : Volger Garfield

Dato : 02-10-10 13:59

On Fri, 1 Oct 2010 16:16:34 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg kan gøre præcist hvad der passer mig - Fister :D

Det ved "vi" - Din troværdighed er nemlig ikke eksisterende.

Volger

Fra : .

Dato : 01-10-10 17:23

> [...]

> være anonym, så er det da fint. Men du kan ikke samtidig angribe andre
> for ikke at lade deres indlæg stå, eller forsvinde når anonymitetn

Du kan tale på alles vegne. Inten mindre Hvordan bærer du dig dog ad -
Fister?
Mon ikke du ville have godt af en lille men alvorlig samtale med en
læge om deder imaginære meningsmålinger?

Fra : TL

Dato : 02-10-10 05:44

Fra : Volger Garfield

Dato : 02-10-10 13:59

On Fri, 01 Oct 2010 21:44:24 -0700, TL <tl_dp@roadrunner.com> wrote:

>klynk-klynk, Moar, det var de andre der startede!!

>Overhovedet ikke; læs nu, havd du svarer på.

Jeg kan ikke helt finde ud af, om han er ynkelig eller lattervækkende.

>Hvorfor svarer du forresten to gange? Problemer med
>korttidshukommelsen?

Noget kunne tyde på det. Det er ihvertfald set før, at han besvarer
det samme to gange - Måske for at opveje alt det han så ikke svarer
på?

Volger

Fra : Peter Bang

Dato : 29-09-10 23:22

On 29 Sep., 13:01, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Malene P forsvandt sammen med en vis Hr.skolelærer, da de pludselig
> blev kendte og tilgængelige personer.
> Kan det egentlig undre så mange ?

Kendt? For hvad dog?? Altså, udover flæberiet på dk.politik ???

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 00:57

On 30 Sep., 00:06, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Hvorfor optræder du anonymt?

Det ville klæde dig at svare på det du bliver spurgt om, inden du bare
spørger om noget andet - Fister.

Fra : TL

Dato : 30-09-10 08:06

On Wed, 29 Sep 2010 23:57:02 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Det ville klæde dig at svare på det du bliver spurgt om, inden du bare
>spørger om noget andet - Fister.

Er det en joke, Pinocchio? Prøv lige at læse det ovenfor citerede. Jeg
startede med at spørge hvorfor du gemmer dig bag anonymitet. Enten er
et småtbegavet fjols, eller også er du... nej, du er bare et
småtbegavet fjols.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 01:11

On 30 Sep., 09:06, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> [...]
> startede med at spørge hvorfor du gemmer dig bag anonymitet. Enten er
> et småtbegavet fjols, eller også er du... nej, du er bare et

Nå. Du skrev måske slet ikke dette: " Du må være meget stolt over dig
selv og den webside, du står bag"
Du bedes svare først på det jeg spørger dig om. Så skal du få et svar
bagefter -

Fra : TL

Dato : 30-09-10 09:14

On Thu, 30 Sep 2010 00:11:18 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå. Du skrev måske slet ikke dette: " Du må være meget stolt over dig
>selv og den webside, du står bag"
>Du bedes svare først på det jeg spørger dig om. Så skal du få et svar
>bagefter -

Som sagt, et småtbegavet fjols. Jeg spurgte dig om noget helt enkelt,
"hvorfor er du anonym". Istedet for at svare stiller du et
modspørgsmål, for derefter at kaste dig ud i tåbeligheder om, at jeg
skal svare på dit spørgsmål istedet for at stille modspørgsmål.

Kan du selv se komikken, Pinocchio?

Fra : Peter J

Dato : 30-09-10 13:14

http://www.youtube.com/watch?v=GpXfP10xufY

> Nå. Du skrev måske slet ikke dette: " Du må være meget stolt over dig
> selv og den webside, du står bag"

> Du bedes svare først på det jeg spørger dig om. Så skal du få et svar
> bagefter -

Hvis det er dine regler, så må du jo hoste op med et svar først eller
forblive i tilstanden med hul i din fod.

Du vælger sikkert det sidste...

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 01:20

http://indvandrerhaderne.wordpress.com/

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 06:20

On 30 Sep., 10:13, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> [...]
> modspørgsmål, for derefter at kaste dig ud i tåbeligheder om, at jeg
> skal svare på dit spørgsmål istedet for at stille modspørgsmål.

Jeg kan læse, at du indleder på baggrund af en forkert og ubegrundet
antagelse. Kan du se komikken - Fister?
Så. Jeg starter med at realitetskorrigere dig.

Svar på mit spørgsmål - Fister.

Sålanæge du formulere dine sære betragtninger somom de var rene
naturlove, så kan jag og skal jeg ikke tage dig alvorligt.

Fra : TL

Dato : 30-09-10 15:23

On Thu, 30 Sep 2010 05:20:22 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Svar på mit spørgsmål - Fister.

Iflg din egen regel, så venter jeg lige på, at du først svarer på mit
spørgsmål.

>Sålanæge du formulere dine sære betragtninger somom de var rene
>naturlove, så kan jag og skal jeg ikke tage dig alvorligt.

Sålænge du opstiller et sæt debatregler for dine med- og moddebatører,
og et andet for dig selv, så kan jeg ikke tage dig alvorligt.
Dine hykleriske bortforklaringer scorer 7 på den åbne Wilstrupskala.
Ikke dårligt, ikke dårligt, men 7 Wilstrup er stadig langt fra
mesteren på en god dag.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 06:23

On 30 Sep., 14:13, Peter J <peterjuse...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> forblive i tilstanden med hul i din fod.
>
> Du vælger sikkert det sidste...- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg bestemmer naturligvis selv, hvad jeg vil svare på. Når fyren
indleder med en besynderlig betragtning og formulerer den somom det
var sandheden, så behøver jeg ikke gå videre før den sag er bragt på
plads. Og der er ingen huller i min fod. Tilgengæld ser der heller
ikke ud til at være huller i din mangel på viden -

Fra : Peter J

Dato : 30-09-10 13:37

Patruljen skrev:

> Jeg bestemmer naturligvis selv, hvad jeg vil svare på.

Som forventet. Du valgte det sidste, selv om du selv havde sat en anden
regel op. Flot fodskud, som du nu på bedste Wilstrup-maner forsøger at
tåge dig ud af.

> Når fyren
> indleder med en besynderlig betragtning og formulerer den somom det
> var sandheden, så behøver jeg ikke gå videre før den sag er bragt på
> plads.

Irrelevant. DU satte en regel op, som du ikke engang selv evner at
følge. Indrøm dog at du dummede dig og kom videre i livet. Det andet
Wilstrup-bavl slidder dig op i længden.

> Og der er ingen huller i min fod.

Jo. Og man skal være ganske pro-Patruljen for ikke at kunne se det
gigantiske hul.

> Tilgengæld ser der heller
> ikke ud til at være huller i din mangel på viden -

Jeg har faktisk udelukkende forholdt mig til din regel om, at man ikke
fremsætter nye spørgsmål, før man har svaret på det forrige. Jeg ser
ingen mangler i min viden som gør, at jeg ikke skulle være i stand til
at observere hullet i din fod.

Du kan ikke rigtig slette det allerede skrevne i denne tråd, så dit
forsøg på at rette fokus den anden vej vil til hver en tid være spildte.

Kom videre, "Patruljen". Denne kamp tabte du for en del indlæg siden..

Fra : Peter J

Dato : 30-09-10 13:46

Peter Bang skrev:
> Det er frygteligt. Som alle andre regner jeg med Malene P's daglige
> samlinger af henvisninger til muhamedaaaaaaaaaaaaanernes hærgen i
> landet. Dk.politik er bare ikke det samme uden hendes talenter :(

Selv om du prøver på at få dit indlæg til at fremstå ironisk, så er det
tydeligt, at du savner hendes indlæg så dit liv får lidt mening.

Man kan så tænke over hvad der er mest sørgeligt:

En kvinde som dagligt støvsuger nettet for avisartikler om kriminalitet
begået af fremmede og bringer dem i dk.politik

eller

en mand som dagligt støvsuger dk.politik for ovenstående indlæg, for at
kunne fortælle om hvor stor en sæk trådstarteren er.

Linksene i første tilfælde er i det mindste forskellige fra gang til
gang, mens kommentarende i andet tilfælde er enerværende og pænt
trættende i længden.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 09:08

On 30 Sep., 14:36, Peter J <peterjuse...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> forsøg på at rette fokus den anden vej vil til hver en tid være spildte.
>
> Kom videre, "Patruljen". Denne kamp tabte du for en del indlæg siden..

Jeg har heller ingen problemer med at se, at der ingen huller er i din
mangel på viden.
Fyren hoster op med en absurd anklage. Når den er sat på plads så kan
vi bevæge os videre. Resten er blot e`en stor undskyldning for ikke at
redegøre for, hvordan fyren kan finde en forklaring på sin
beskyldning.

Så kan I rende op hoppe som I vil for resten :)

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 11:55

On 30 Sep., 17:57, #2066 <nesl...@hotmail.com> wrote:

> Hvorledes er "Patruljen" mere anonymt end "TL"?

Tja -

Stil nu ikke dumme spørgsmål. Du ender med at blive erklæret for en
"klinisk idiot."

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:33

Fra : TL

Dato : 01-10-10 00:46

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 08:31

On 1 Okt., 16:20, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Ikke overraskende er du ikke mand nok til bare at erkende og beklage
> din fejltagelse, det skal gøres til andres fejl.

Du kan ikke læse?

Hvad syntes du egentlig, at der er formuleret her: "Og det er da
> [...]

til behøver du ikke tale pænt til -

> Hvad er det så du frygter, hvis det ikke er konsekvenserne af dine

Jeg frygter faktisk ingenting. Jeg kan blive nødt til at
uskadeliggøre eksempelvis en Jens Bruun, der gentagne gange har truet
mig. Det ville da være synd for ham, at finde sigselv i alvorlige
vanskeligheder, syntes du ikke?
Og jeg må tage hensyn til de børn som eventuelt bliver nødt til at
overvære begivenheden. Men jeg frygter hverken ham eller øvrige
højrerabitate tågehorn overhovedet.

Fra : TL

Dato : 01-10-10 16:23

On Fri, 1 Oct 2010 07:31:12 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du kan ikke læse?

Jo tak, det går fint.

>Hvad syntes du egentlig, at der er formuleret her: "Og det er da
>rigtigt at jeg forvekslede dig med
>et andet hørerabiat, tågehorns trutterier."

Hvorefter du fortsatte med en tåbelig bortforklaring. "Ja, du må
undskylde, at jeg XXX, men det var ikke mind skyld, det var din egen
skyld".

> [...]

>Og jeg må tage hensyn til de børn som eventuelt bliver nødt til at
>overvære begivenheden. Men jeg frygter hverken ham eller øvrige

Kan du overbevise dig selv om den løgn, så du ikke behøver at se dig
selv som en lille bange mus?

Fra : Volger Garfield

Dato : 01-10-10 23:07

On Fri, 1 Oct 2010 07:31:12 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du kan ikke læse?

Nåja, hvis manden lige er stået ud af sengen og har drukket en kop te
efterfulgt af et hurtigt svar - Giv dog manden en chance...

Eller er det mon bare fordi du ikke kan erkende en fejl.

>Hvad syntes du egentlig, at der er formuleret her: "Og det er da
>rigtigt at jeg forvekslede dig med
>et andet hørerabiat, tågehorns trutterier."

Det vil hjælpe på din formidling, hvis du lader være at blande datid
og nutid, samt skriver det du tror, du skriver - ISÆR når du klandrer
folk for ikke at kunne læse...

>Næe. Det var et ærligt svar. Et vildsvin der grynter og gerne sviner
>til behøver du ikke tale pænt til -

Du er altså inde på, at det ER dig der startede. Javel ja.

Ja, du er en rigtig helt...

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 08:33

On 1 Okt., 16:20, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:
> On Fri, 1 Oct 2010 06:49:39 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen

Du blev nødt til at ignorere denne, så jeg gentager lige en gang mere:

Fra : TL

Dato : 01-10-10 16:24

On Fri, 1 Oct 2010 07:33:29 -0700 (PDT), in dk.politik Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>mindste om. Og hvis du mener noget andet, så må du mægtigt gerne
>forklare dine metoder til at vide, hvad jeg tænker om migselv. Kan du

Dine indlæg løber jævnligt over med kvalmende selvglæde, der ikke er
baseret på noget i virkeligheden.

Fra : Volger Garfield

Dato : 01-10-10 23:07

On Thu, 30 Sep 2010 16:33:17 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Ærlig talt - Fister. Dit fnidder gider jeg ikke rode rundt i
>overhovedet.

Så er det jo godt, at det ikke er dig der blev tiltalt.
(Men lidt bekymrende at du gad kommentere det - Lidt ligesom en
ildspåsætter der ikke skyr ilden, eller noget)

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 17:47

On 1 Okt., 01:46, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Herligt. Så kan du istedet bare fortælle, hvorfor du optræder anonymt.

Hvorfor skulle jeg dog fortælle dig noget som helst?
Du har ikke krav på hverken det ene eller det andet. Du skulle hellere
forsøge at koncentrere dig om at fremstå blot en anelse mere begavet -

Fra : TL

Dato : 01-10-10 00:54

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-10-10 18:45

"TL" <tl_dp@roadrunner.com> skrev i en meddelelse

> Du burde måske have mere forståelse for, at de pågældende >ikke ønsker
> at "blive kendte og tilgængelige personer", når nu du selv ikke >har
> mod og mandshjerte nok til at stå ved dine skriverier med >navn.

Lige netop, men han kommer til at smage sin egen rævekage.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-10 00:55

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
>Du skulle hellere
> forsøge at koncentrere dig om at fremstå blot en anelse mere begavet -

Har du overvejet at prøve dine råd selv?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 10:55

On 1 Okt., 17:22, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Jo tak, det går fint.

> Hvorefter du fortsatte med en tåbelig bortforklaring. "Ja, du må
> undskylde, at jeg XXX, men det var ikke mind skyld, det var din egen
> skyld".

Og det forklarer naturligvis hvorfor du ikke opfatter den første del
af formuleringen - Ikke - Fister?

Læser du altid den del af tekster, som præsenteres for dig, som passer
bedst i din agenda og ignorer de øvrige formuleringer, sådan at du kan
kører videre i samme rille uden at blive forstyrret af realiteterne?

> [...]

før det begynder at trænge ind gennem kraniekassen ?

> Kan du overbevise dig selv om den løgn, så du ikke behøver at se dig

Du må meget gerne bevise, at det er en løgn. Kan du det?

Fra : TL

Dato : 01-10-10 18:56

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-10 10:59

On 1 Okt., 17:23, TL <tl...@roadrunner.com> wrote:

> Dine indlæg løber jævnligt over med kvalmende selvglæde, der ikke er
> baseret på noget i virkeligheden.

Med andre ord. Du aner ikke hvad du skal svare, der har relation til
de spørgsmål du modtager. Gad vide hvorfor det ikke forbavser mig :)

Hvordan ved du hvad jeg tænker om migselv? Det er et enkelt spørgsmål..
Jeg tror der er en del psykologer, psykiatere og pædagoger, som ville
være meget interesserede i dit svar. Så svar dog, du antyder at du har
fundet en helt ny og endnu ukendt metodik. Er det en
forretningshemmelighed indtil du har sikret dig patentet?

Fra : Volger Garfield

Dato : 01-10-10 23:07

On Fri, 1 Oct 2010 09:59:22 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Øhhh - Det fremgår da tydeligt i praktisk taget hvert eneste af dine
indlæg. Så jow, det er ganske åbenlyst hvilke ideer du har om din egen
formåen.
(Et kort resume: Du kan alt og ved alt og ingen andre (på nogle
enkelte nær) kan noget og er nogle kvalmende højrerabiate tågehorn som
kun har som mål at blamere sig i dk.politik)

>Med andre ord. Du aner ikke hvad du skal svare, der har relation til
>de spørgsmål du modtager. Gad vide hvorfor det ikke forbavser mig :)

Du kan ikke læse dansk?

>Hvordan ved du hvad jeg tænker om migselv? Det er et enkelt spørgsmål.
>Jeg tror der er en del psykologer, psykiatere og pædagoger, som ville
>være meget interesserede i dit svar.

Hvorfor i alverden ville de dog det? Han gør jo det samme som de selv
gør.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-10 23:43

On 1 Okt., 01:54, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message

> Har du overvejet at prøve dine råd selv?

Husk dine brækposer NB :)
Og skynd dig nu at befri Danmark for dine kvalmede opstød.

Fra : Volger Garfield

Dato : 01-10-10 23:07

On Thu, 30 Sep 2010 22:43:28 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Husk dine brækposer NB :)
>Og skynd dig nu at befri Danmark for dine kvalmede opstød.

Var det virkelig alt hvad dit intellekt kunne præstere - Herre Gud
da..

Volger