Terrorcelle havde JP som mål
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-10 12:47

Den terrorcelle bestående af 3 ta-da /muhammedanere/ som holdt til i
Norge og Tyskland, havde ligesom krammedyret Lors Dukaiev Jyllandsposten
som mål.
http://www.bt.dk/node/8337572

Hvad skal DK dog gøre for at blive et normalt lille Morten Korch land igen?

Mvh
Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 29-09-10 23:40

Martin Larsen wrote:

> Hvad skal DK dog gøre for at blive et normalt lille Morten Korch land
> igen?

I Morten Korchs tid førte Danmark ikke angrebskrige mod andre lande.

--
Jesper Lund

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-10 00:21

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> wrote in message

> I Morten Korchs tid førte Danmark ikke angrebskrige mod andre lande.

Det gør vi heller ikke nu, men du burde nok læse lidt op om danmarks
historie.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-10 00:26

On 2010-09-30 00:40, Jesper Lund wrote:

> I Morten Korchs tid førte Danmark ikke angrebskrige mod andre lande.

Tjo, "angrebskrige" må vist være et landsforræderudtryk - Der var
faktisk også en del bøvl med saracenerne for ca 1000 år siden som DK
forsøgte at hjælpe med.

Mvh
Martin

Fra : TBC

Dato : 29-09-10 18:34

On 30 Sep., 01:25, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Jeg tror ikke vi kommer, eller for den sags skyld skal til bage til at
være et Morten Korch land, da det jo primært afspejler småproducents
vilkår i et landligt miljø. Vi har i dag brug for mere end det.

Men noget kan vi nu alligevel opøve os i, nemlig den flid der skildres
i hans materiale, samt indstillingen til modstand mod grådigt
eksproprierende kreditforeninger.

> Tjo, "angrebskrige" må vist være et landsforræderudtryk

Mage til indskrænket og had parat indstilling skal man da heldigvis
lede længe efter. Et sådan usminket flash af en grim semifacistisk
indstilling formår virkelig at vække både forfærde mig og vække min
medlidenhed over dig og din aktuelle mentale status!

Kære bortkomne og forvildede Martin, kom nu tilbage til de
demokratiske værdier og forstå i et demokrati, ikke mindst et der
hylder ytringsfrihed, har man slet ikke noget ord eller nogen udtryk
overhovedet man kan kalde for- eller forstå som "landsforræderudtryk".
I et sandt Demokrati har man HANDLINGER der kan være
landsforræderiske, så som f.eks omfattende sabotage. Det er også
derfor lovteksterne omtaler det som landsskadelig VIRKSOMHED. Noget
sådant som et "landsforædderudtryk" eksisterer ganske simpelt ikke,
andre steder end i dit hoved.

Udtrykket angrebskrig, er der imod et præciserende udtryk der betegner
krigsførelsens karakter hos den ene part, og modsvares af udtrykket
forsvarskrig. Og så længe Danmark og dets soldater angriber en anden
part, så fører landet naturligvis angrebskrig. Det er der intet
landforræderisk ved at udtale, det er der til gengæld noget
præciserende i at udtale, frem for f.eks et mindre specifikt udsagn om
at "Danmark har soldater er i krig". For Danmark HAR soldater i krig,
soldater der både angribes af andre og angriber andre. Derved bliver
det korrekt at tale om både forsvarskrig og angrebskrig i den
forbindelse uden at der på nogen måde kan være noget landsforræderisk
over det!

Kom nu, er en tilbagkomst til demokratiske dyder, med det demokratiske
storsind og dets tolerante indstillinger slet ikke noget der tiltaler
dig?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-10 11:35

On 2010-09-30 02:33, TBC wrote:

> [...]
>
> Men noget kan vi nu alligevel opøve os i, nemlig den flid der skildres
> i hans materiale, samt indstillingen til modstand mod grådigt

Din indskrænkede, selvglade, selvhøjtidelige og uoplyste
autopilot-snik-snak burde du, som det yderst taktfulde og humane væsen
du sikkert er et sted, spare os for.

Mvh
Martin