HTC Desire og SMS genvej
Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-09-10 16:55

Hej.

Jeg har en 1 måned gammel HTC Desire.

På "forsiden" af vinduet lige over menuens knep lå som standard 4
genveje : SMS, Email, Internet og Kamera.

Nu er min SMS-genvej forsvundet.

Hvor findes den, så jeg kan få den sat frem igen.

Jeg har forsøgt under +'et og derefter under både Widgets, genvej osv.
men den eneste SMS-genvej jeg kan få frem (widget) er den, der fylder
hele skærmen, som allerede som standard er sat ind på en af de øvrige
skriveborde på telefonen.

Jeg ønsker blot den lille firkantede genvej.

På forhånd tak.

Fra : David Mc Nally

Dato : 27-09-10 10:30

On Sep 27, 5:54 pm, Michael Sørensen <m...@skindbeni.dk> wrote:
> [...]
> men den eneste SMS-genvej jeg kan få frem (widget) er den, der fylder
> hele skærmen, som allerede som standard er sat ind på en af de øvrige

Tryk på +'et, vælg App, vælg Messages. Det er den du søger.
(Min Desire kører på engelsk - oversættelse kan være nødvendig. :))

Fra : Michael Sørensen

Dato : 27-09-10 17:36

Den 27-09-2010 18:29, David Mc Nally skrev:

> Tryk på +'et, vælg App, vælg Messages. Det er den du søger.
> (Min Desire kører på engelsk - oversættelse kan være nødvendig. :))

Tak, der var den.