Kina truer Nobel-komite
Fra : /John

Dato : 28-09-10 01:29

Ikke kun rockere og muhammedanere gebærder sig med trusler om alverdens
ulykker.

Nu er også det mægtige Kina med på vognen, med forsøg på afpresning af
selveste Nobel-komitéen.

"Formanden for den norske Nobel-komité siger, at en højtstående kinesisk
embedsmand har fortalt ham, at det vil gå ud over det norsk-kinesiske
forhold, hvis en kinesisk dissident får Nobels fredspris":

http://www.information.dk/telegram/246002

Visse befolkninger fatter altså bare ikke demokratiet og dets frie og
uafhængige institutioner.

En holdning man også møder hos muhammedanere, der fremdeles tror, at Vestens
medier styres af magthaverne. Ja! Det tror de s'gu'!

Kineserne burde da for f.. vide bedre!

John

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-10 18:33

/John <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
4ca136dd$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Visse befolkninger fatter altså bare ikke demokratiet og dets frie og
> uafhængige institutioner.

Men det gør du?

> En holdning man også møder hos muhammedanere, der fremdeles tror, at
> Vestens medier styres af magthaverne. Ja! Det tror de s'gu'!
>
> Kineserne burde da for f.. vide bedre!

Skal vi gætte på, at den kinesiske dissident ikke får Nobelprisen? Og fred
med det. Jeg giver ikke en bøjet femøre for den norske nobelpriskomite.
Eller for den svenske, for den sags skyld.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.