AHW og Fugleskræmsel
Fra : Martin

Dato : 26-09-10 12:37

Halløjsa Arne,
Mht din udfordring af 19/9. Du bad om dokumentation.
Den er her:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_frm/thread/9387d6039c715e99/cf64f3da09d8fab8?hl=da&lnk=gst&q=nexus1+kulakker#cf64f3da09d8fab8

Omkr tråd 40

Kulakker var storbønder og ågerkarle, der udnyttede deres medmennesker

det grusommeste - både kvinder og børn, så jeg har ikke større
medlidenhed
med dem. At man så gik noget videre end foreslået af Stalin allerede
dengang
er en anden sag, og i dag ved vi godt at Stalin ikke hørte til blandt
de
bedste "børn"

B/R
Martin

Fra : ahw

Dato : 27-09-10 13:36

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> dengang
> er en anden sag, og i dag ved vi godt at Stalin ikke hørte til blandt

Hvad er det du har dokumenteret her og i hvilken anledning? Ovenstående var
noget jeg skrev med henvisning til leksikon.org -så at du nu bringer mit
citat er jo ikke nogen anden dokumentation end den jeg hele tiden har
forfægtet, så hvori består konflikten?`

I øvrigt er personhenvendte trådstartere noget skidt, så det bliver ikke
mere jeg svarer her med den pågældende overskrift og med et så tåbeligt
substantiv -blot en konstatering.