Problemer
Fra : Werner

Dato : 24-09-10 07:43

Jeg glemte at få mine kontakter, numre,etc. gemt på sim-kortet, da jeg inden
jeg flyttede sim-kortet fra min gamle Nokia 6060 til min nye HTC Desire.
Desværre er Nokiaen død nu. Kan ikke tændes. Øv.
Kan man på nogen måde hente telefonoplysningerne ud alligevel?
Med et lille program?
vh
Werner

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-09-10 08:22

Werner skrev:

> Kan man på nogen måde hente telefonoplysningerne ud alligevel?
> Med et lille program?

Hvordan vil du afvikle et program på en død computer/mobil?

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 24-09-10 11:44

Werner skrev:

>Desværre er Nokiaen død nu. Kan ikke tændes. Øv.
>Kan man på nogen måde hente telefonoplysningerne ud alligevel?

Har du prøvet at genoplade den?

Hilsen emj
--

lamaguf.dk