Større memorykort i X10 ?
Fra : JS

Dato : 21-09-10 00:10

Hejsa

Jeg overvejer at smide et større memorykort i min SE X10.
Men er der nogen der ved om jeg bare kan bytte det gamle kort ud,
eller om jeg først skal kopiere det "indhold" fra det gamle over på
det nye før telefonen virker osv....

Håber mit spørgsmål er forståeligt

JS

Fra : jk

Dato : 21-09-10 14:11

On Mon, 20 Sep 2010 23:09:58 -0700 (PDT), JS <dalvang@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Men er der nogen der ved om jeg bare kan bytte det gamle kort ud,
>eller om jeg først skal kopiere det "indhold" fra det gamle over på

For min Hero (Android) foregik udskiftning ved at kopiere alt fra det
gamle sd-kort (2 Gb) over på det nye m. 16 Gb. Der følger normalt en
usb-adapter med et mico-sdhc kort, så det er ganske ligetil og hurtigt
at gøre dette.
Der var på mit gamle sd-kort en folder m. mp3, kamera folder, m.m. som
telefonen linker til. Endvidere en manual i pdf format.

mvh

John