”Danmark er en retsstat” – og Sjov-Is
Fra : steen hjortsoe

Dato : 16-09-10 01:29

I et lidt sjovt øjeblik kom jeg en gang til at spørge en mand, der var
ansat der, hvor man laver Sjov-Is, om man selv blev det, hvis man
spiste sådan en ?

Skak og mat kom prompte: ”Nej, kun hvis du spiser rigtig mange af
dem”.

Erindringen om denne for min selvtillid rystende episode trængte sig
på, da Lars Løkke Rasmussen i går, efter råd fra sine rådgivere,
forkyndte så højlydt (og stereotypt), så det ekkoede i Christiansborgs
hårdt prøvede gange, at ”Danmark er en retsstat”.

Den danske befolkning ville ikke nødvendigvis blive til nar, hvis den
kun blev udsat for dette forbandede vås en enkelt gang – og vi
eventuelt kunne lade som om, vi ikke havde hørt det. Nu var rådet så
også, at Løkke Rasmussen skulle sige det flere gange, vist nok for at
det ligesom bedre kunne trænge ind, og det gjorde han så sgu: to
gange.

Hertugen af Wellington gjorde det også to gange, da han havde besejret
Napoleon ved Waterloo, men her drejede sig om orthodoks, ægteskabelig
sex med hertuginden – om end med støvlerne på.

Og selv om Løkke Rasmussen havde fint slips og jakkesæt på, medens han
gjorde det, så *er* det sgu ikke artig, for slet ikke at tale om
legitim sex, det han og hans rådgivere har gang i med det danske
folk.

Når den danske stat i skikkelse af FE befinder sig i mit soveværelse,
badeværelse og opholdsstue døgnet rundt i årtier mod min vilje, så er
Danmark fan’me ingen retsstat (jvfr. Grundlovens paragraf 72), og når
den samme infame, maligne stat torturerer mig fysisk, dvs.
elektromagnetisk, i alle grader af smertepåvirkning op til middelsvær
tortur, ligeledes hver dag i årtier (jvfr. Grundlovens paragraf 71),
så er det for mig, og snart for alle andre danskere, ganske
indlysende, hvad den danske stat i stedet for er: Magen til den
russiske KGB-stat, der er kommet godt i gang med 2. halvleg her de
sidste 50 år, og magen til Pentagon-greueldiktaturet over there.

Ned med *den* stat !

Steen Hjortsø

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-10 11:12

On 2010-09-16 09:28, steen hjortsoe wrote:

> og når
> den samme infame, maligne stat torturerer mig fysisk, dvs.
> elektromagnetisk, i alle grader af smertepåvirkning op til middelsvær
> tortur,

Hvorfor er de efter dig?

Mvh
Martin

Fra : steen hjortsoe

Dato : 16-09-10 04:25

On 16 Sep., 12:11, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Hvorfor er de efter dig?
>
> Mvh
> Martin

formentlig af samme grunde som de er "efter" talrige andre
"forsøgspersoner" i KGB-land og Pentagon-land. Kik selv efter på
internet, der er titusindvis af os. Og det siger sig selv, at sådanne
stater ikke er retsstater. Det ved statsminister Lars Løkke Rasmussen
ganske udmærket og er blevet udførligt briefet herom. Han taler mod
bedre vidende, og det er kraftedemig strengt at være vidne til. En
sådan regerings legitimitet kan umuligt vare længe. Den må snart falde
med et brag.

Men det vil være en misforståelse at tro, at KGB (FSB) og de ca. 16
amerikanske efterretningsorganisationer begrænser deres nysgerrighed
og elektromagnetiske torturvirksomhed til nogle få tusinde
"forsøgspersoner". Det der i 1960erne og 1970erne var på
forsøgsstadierne er blevet til granvoksne elektromagnetiske
militærdiktaturer, som Danmark - "retsstaten Danmark" (puha !) finder
sig i at være et lille appendiks til.

Steen Hjortsø

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-09-10 11:40

On 2010-09-16 12:24, steen hjortsoe wrote:

> formentlig af samme grunde som de er "efter" talrige andre
> "forsøgspersoner"

Og de grunde er?

Fra : Tim

Dato : 21-09-10 21:47

"steen hjortsoe" <steenhjortsoe@gmail.com> wrote in message

*SNIP vrøvlet*

Steen... ifølge dig, skulle verden være gået under for efterhånden 8-10 år
siden, som følge af 1.000.000 atombomber og noget tidsrejse-noget i
Jerusalem, eller noget i den retning.

Vi venter stadig.... år efter år efter år efter år efter år efter år efter
år....???

Havde du glemt sølvpapirshatten, dengang?

/Tim