sms-tone blackberry 8520
Fra : Jens S

Dato : 16-09-10 14:16

nogen der ved hvordan jeg skifter sms-tonen på subj. ??
ved godt hvordan jeg gør med ringetonen, men hvis jeg er i ringetoner
kan jeg kun skifte den, og ikke sms-tonen
på forhånd tak
jens

Fra : Jens S

Dato : 16-09-10 14:25

Jens S:
> nogen der ved hvordan jeg skifter sms-tonen på subj. ??
> ved godt hvordan jeg gør med ringetonen, men hvis jeg er i ringetoner kan jeg
> [...]

hehe
fandt faktisk selv lige ud af det :D
men tak til dem, der allerede var igang med hjælpen :oÞ

Fra : Søren Blom

Dato : 16-09-10 20:38

"Jens S" <jupiter59@bbsyd.dk> skrev

> hehe
> fandt faktisk selv lige ud af det :D
> men tak til dem, der allerede var igang med hjælpen :oÞ

Klassikeren, hvorfor ikke fortælle hvordan man gør?

--
Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Jens S

Dato : 16-09-10 21:41

Søren Blom sendte dette med sin computer:
> "Jens S" <jupiter59@bbsyd.dk> skrev

> Klassikeren, hvorfor ikke fortælle hvordan man gør?

ok, så pyt, følg med her
tryk på: højtaler-ikonet på skrivebordet
tryk på: indstil ringetoner/alarmer
tryk på: meddelser
her får du så forskellige mulighed op, også sms, og her kan du så
skifte ringetoner på sms'en

det tog lige lidt tid at finde det igen :oÞ
jens