DF elsker Israel
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-10 03:06

DF elsker Israel
Gammelpartierne og især SF/EL er hadefulde antisemitter
Selvom visse jøder for særhensyn til muslimer i DK,
skal vi vise Benjamin Netanyahu respekt
for danskerne kan hurtig blive ramt at samme muslimterror med
selvmordsbomber i busser og metroer.
Israel forever. Kun Pias kloge parti holder med jøderne.

Fra : Henrik Blunck

Dato : 13-09-10 14:08

Den 13-09-2010 04:05, Bo Warming skrev:
> [...]
> selvmordsbomber i busser og metroer.
> Israel forever. Kun Pias kloge parti holder med jøderne.

Sjovt som dine holdninger ændrer sig - nu hvor dit idol, Mogens
Glistrup, er bortgået...

Du havde i sin tid alle mulige skældsord til overs for DF, og nu siger
du "Pias kloge parti". Der er måske noget nyt under solen, alligevel?

Henrik V Blunck
Læser du min politiske blog? Du finder den lige her:
http://politisk-blog.blogspot.com/

Fra : El Trabajador

Dato : 13-09-10 15:23

"Henrik Blunck" <henrik@INGENSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du havde i sin tid alle mulige skældsord til overs for DF, og nu siger du
> "Pias kloge parti". Der er måske noget nyt under solen, alligevel?

Nu findes hverken Mogens Glistrup eller "hans barn" Fremskridtspartiet mere,
så nu må vi bakke op om Glistrups barnebarn, Dansk Folkeparti.
--
El Trabajador

Fra : Michael Weber

Dato : 13-09-10 17:33

El Trabajador wrote:

> Nu findes hverken Mogens Glistrup eller "hans barn"
> Fremskridtspartiet mere, så nu må vi bakke op om Glistrups barnebarn,
> Dansk Folkeparti.

Et barnebarn, der burde have endt som en abort :D

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/

Fra : Bo Warming

Dato : 16-09-10 01:30

On Mon, 13 Sep 2010 18:33:17 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Et barnebarn, der burde have endt som en abort :D

Når vi ikke har noget bedre end DF, bør vi bakke op om dem

Jeg er udskreget som landsbytosse så jeg ku aldrig blive medlem, men
DU - alle herboende usenettere, bør melde sig ind og påvirke det
indefra og få opstillet Martin Henriksenagtige kandidater og undgå de
mest pinlige og uuddannede

Jeg har altid stemt personligt på Martin Henriksen der er opstillet
her på Nørrebro, og da han sidder sikkert er det ikke sikkert jeg
ville finde tid til medlemskab, hvis jeg ku få det.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-10 20:33

On Mon, 13 Sep 2010 16:22:38 +0200, "El Trabajador"
<notrabajo@gmail.com> wrote:

>"Henrik Blunck" <henrik@INGENSPAMblunck.dk> skrev i en meddelelse

>Nu findes hverken Mogens Glistrup eller "hans barn" Fremskridtspartiet mere,
>så nu må vi bakke op om Glistrups barnebarn, Dansk Folkeparti.

Kan man ikke få hvad man elsker, må man elske hvad man får

Fædrelandets tarv er målestok og Pia er ikke værst

Glistrup var imponeret af Pias bedrifter i sine sidste år og selvom
jeg er en landsbytosse i Pias Tulesens og Skårups øjne så tager du
fejl i at jeg ikkke konsekvent har rost Pia i 17 år

Fra : Henrik Blunck

Dato : 13-09-10 20:48

Den 13-09-2010 21:32, Bo Warming skrev:
> On Mon, 13 Sep 2010 16:22:38 +0200, "El Trabajador"
> <notrabajo@gmail.com> wrote:
[...]
> [...]
> jeg er en landsbytosse i Pias Tulesens og Skårups øjne så tager du
> fejl i at jeg ikkke konsekvent har rost Pia i 17 år

Dit idol sagde om Pia Kjærsgaard: "Der er ingen huller i hendes uvidenhed"

....Og du har talrige gange erklæret dig enig.

Ikke at jeg er spor uenig - altså i hendes uvidenhed...

Henrik Blunck

Fra : Bo Warming

Dato : 15-09-10 17:28

On Mon, 13 Sep 2010 21:47:55 +0200, Henrik Blunck
<henrik@INGENSPAMblunck.dk> wrote:

>[...]
>
>Dit idol sagde om Pia Kjærsgaard: "Der er ingen huller i hendes uvidenhed"
>
>...Og du har talrige gange erklæret dig enig.
>
>Ikke at jeg er spor uenig - altså i hendes uvidenhed...

Han anerkendte også at hun har gode læremestre bl.a. hendes mand og at
hun blir dy gtigere og dy gtigere

og han kritiserede hende kun dengang hun stjal hans parti fra ham, han
roste hende da hun fik magt og han havde få chancer selv

"Hun gør det godt - jeg har intet at kritisere" sagde Glistrup om
hende i 1999

JEg både roser og kritiserer for jeg har lært saglighed af Glistrup og
af min far

Fra : Patruljen

Dato : 14-09-10 04:54

On 13 Sep., 21:47, Henrik Blunck <hen...@INGENSPAMblunck.dk> wrote:

> [...]
>
> Dit idol sagde om Pia Kjærsgaard: "Der er ingen huller i hendes uvidenhed"

:)¨

:D

LOL -

Sagde han virkelig det?

Fra : Henrik Blunck

Dato : 14-09-10 13:58

Den 14-09-2010 12:54, Patruljen skrev:
> :)¨
> :D
> LOL -
> Sagde han virkelig det?

Jeps, helt bestemt. Læs f.eks. her:
<http://www.berlingske.dk/danmark/der-er-ingen-huller-i-hendes-viden-om-politik>

Desuden har Bo Warming også i mange år været tøsesur fordi Mogens
Glistrup - omend ret naturligt - var ganske fortørnet over han ikke
straks blev taget imod i Fremskridtspartiet.

Ganske som Z var Glistrups "baby", så kan der jo også være en vis tvivl
om hvad der vil ske med Dansk Folkeparti den dag Pia Kjærsgaard starter
sit otium. Dette fremgår bl.a. i bogen "Kristian - Kronprinsen" af Niels
Thulesen Dahl, der er Kristian Thulesen Dahls fætter. Han antyder den
spekulative vinkel at mange vil synes Kristian er mere spiselig [læs:
stueren ] end Pia, og det kunne nogen måske godt synes er rigtigt...