Depression=nederlag=ikkesygdom
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-10 17:38

   Når man fortrænger sine nederlag kan man smile men lort
skubbet ind under gulvtæppet får maddiker og dermed VÆRRE lugt
så holder du dig fri af selvbedrag og livsløgn får du aldrig
depression
Eneste kur = selvterapi - la græsset gro
   Depression er mangel på evne til at skabe sig en fremtid.
Rollo May
   Depression is rage spread thin.      Paul Tillich
   Forelskelse udspringer af depression - af desperatiion over
hverdagens kedsomhed Anderledes bæredygtig er venskab Alberto Alberoni
   I den mørke vinter lærte jeg endelig, at jeg besad i mig en
usynlig sommer. Albert Camus
   Life is a well of joy but for those out of whom an upset
stomach speaks, which is the father of melancholy, all wells are
poisoned. Nietzsche
   Man forelsker sig ikke , hvis man bare er nogenlunde tilfreds
med sig selv og sin tilværelse. Forelskelsen udspringer af en
depressiv overbelastning, som igen skyldes manglende mulighed for at
finde noget af værdi i den daglige tilværelse       Citat fra
Francesco Alberoni Forelskelse og Kærlighed.