Glistrup foragtede intet menneske
Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 18:16

Glistrups kone var irriteret over ikke at få støtte i hendes had mod
illoyale svigtere som Pia Kjærsgård o.a. Men Glistrup var som
Nietzsche - helt uden foragt mod noget menneske

"   Der skal ikke findes et menneske som jeg ledes ved eller hader
Nietzsche

"   God puts something good and something loveable in every man
His hands create.MarkTwain

"   Guddommelige skal alle væsener være mig - alle dage skal være
mig hellige. Nietzsche

Glistrup havde stor respekt for Pias partistiftelse DF og hævn over at
hun stjal hans position var fjernt fra hans personlighed

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-10 18:19

Livsklogskab: at være vennesæl. Nietzsche

   The greater intellect one has, the more originality one finds
in men. Ordinary persons find no difference between men. Pascal

   Det er i den grad en grundholdning hos mig, at alt, hvad jeg
kan blive fri for at bestemme, vil jeg også helst overlade til andre.
Glistrup

   I et sumpklima som vort fødes der hele tiden Glistrup'er. Det
nytter ikke at hive en enkelt plante op. Det er jorden, der er
usund.Glistrup

   Mine politiske karrieredrømme er inderligt ligegyldige. Det er
Fremskridtspartiets idegrundlag, der er det afgørende. Jeg er kun en
lille koral på vejen til at opbygge koralrevet. Glistrup