Iran udskyder stening af kvinde
Fra : /John

Dato : 08-09-10 15:14

Iran 'bøjer' sig omsider for udlandets pres.

"Den iranske ledelse har midlertidigt udskudt en dødsstraf mod en kvinde,
der skulle stenes til døde på grund af utroskab. Det oplyser
udenrigsministeriet i Teheran. Beslutningen kommer efter månedlange og
massive protester fra udlandet og menneskeretsforkæmpere i Iran"

Men:

"Iranske medier har antydet, at dødsdomme via stening måske bliver omgjort,
så den anklagede kvinde i stedet bliver hængt":
http://www.information.dk/telegram/244117

Javelja.

"Dén drukner ej som hænges skal.."

John :(

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 22:01

On Wed, 8 Sep 2010 16:14:04 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>"Iranske medier har antydet, at dødsdomme via stening måske bliver omgjort,
>så den anklagede kvinde i stedet bliver hængt":

Det mundheld eller ordsprog forstår jeg ikke

Hængning er ret hurtig smertefri dødsstraf når udført professionelt

Drukning er oftest ulykke

Hvad er sammenhængen?

Skæbnetro og vanære der til kommer foragtelige?