Politiets lureri mod demo-naturisme
Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-10 08:26

Politiets lureri mod demo-naturisme

Til Rigspolitichefens personalekontor

Der er indgivet uberettiget anmeldelse til Bellahøj Politistation,
at undertegnede Bo Warming skulle have været nøgen   . Aldrig
omtaltes blufærdighedskrænkelse efter §232 - SÅ usaglige var de dog
ikke.
Senest var i forrige uge hvor to betjente forlangte at jeg skulle gå
ind i min have eller de ville tage med på stationen
De holdt ikke det løfte, for de lokkede migmed deres lodrette løgn ind
i haven, idet jeg ville låse huset af før afgang men voldeligt
stillede de sig i vejen for at jeg genoptog uopsætteligt arbejde og
pga deres vold blokerede jeg passagen på fortovet og de nægtede at
fotografere mig med det kamera de har i bilen, for de ønskede altså
ikke granskning af at min ikke-nøgenhed aldrig ku opleves som
uanstændig eller anstødelig da mit meget tøj i det kolde vejr omfatte
knælang skjorte og nederdel og én af to var nok til at penis aldrig
sås af nogen.
Der findes ingen lov i Danmark der direkte faststætter hvad naturister
må og ikke må kan man læse på nettet i forbindelse med gummi-lov
"Ordensbekendtgørelsen"
I denne oplyses at §-sættet er vendt også mod lurere (som betjentene?
) og både disse betjente og de mindst 6 naboer der denne sommer har
udført falskanmeldelse har forstyrret den offentlige orden med chikane
som netop ordensbekendtgørelsen er rettet imod
Ved seneste episode stod jeg tungt påklædt og reparererede hvad
autonome havde ødelagt ved mit plankeværk, for passage for fodgængere
skulle genoprettes.
Ordensbekendtgørelsen gør tydeligt at naturister indgår i den
offentlige orden og normalitet som skal beskyttes.
Der var, hvad jeg påpegede til de to betjente.
_ ikke én fodgænger eller bilist at se på hele vejen_, fra Stefansgade
til Jagtvej, og børn i børnehavens legeplads var der heller ikke da
bus derfra netop var afgået til skovtur, så det var chikanøst at
betjentene påstod at jeg var anstædelig eller uanstændig mod nogen.
Ved ingen af de 6 politiovergreb på mig denne sommer har de med
pegefinger, ord eller lignende præciseret hvad var kritisabelt. Deres
eneste belæg for kritik var falskanmelderne og disses ord var LOV,
BEVIS OG HELLIGT for dem
Ved næstsidste episode , hvor jeg var i min kælder og ryddede op da de
kom, førtes al dialog mellem dem og jeg hen over en dynge storskrald
der var på vej ud, og denne dynge gjorde at betjentene kun kunne se
mig fra brystet og opefter.Betjentene var vrede over at jeg var gået
indendørs og ikke som da falskanmelderne ringede var i nederdel
slæbende storskrald fra havelåge til det med R98 aftalte
afhentningssted én meter inde på offentligt område.

Eftersom Bellehøj-chikanen mod mig har varet 6 år og omfattet
justitsmord-bødeforlæg vil jeg sluttelig citere den vigtigste del af
dette afsnit af ordensbekendtgørelsen

--i dag vurderer flere jurister at lovgivningen vil blive fortolket
mindree restriktivt end for 30 år siden

Fx vuil det i fremtiden være tilladt at soldbade i egen have selvom
naboen har udsyn fra et tagvindue Bo Warming gymnasielærer Bjelkes
Alle 46, 2200N