20-årig indebrændte i VILLA i Sengeløse, H~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-10 20:19

20-årig indebrændte i VILLA i Sengeløse, HVORDAN?
Måske han efter en fest var MEGET fuld og derfor ku dræbes af
røgforgiftning i kombination med alkoholdforgiftning, men som spejder
vågnede jeg altid af meget røg i luften og at indebrænde, som EB sir
er dødsårsag, plejer at betyde at man af ilden trænges op i et hjørne
eller vindue der er for højt til at man kan springe ud. Men en villa
på to etager kan man da altid slippe ud af? Hvordan kan brand være
dødelig hvis ikke han har forgiftet sig extremt pr druk?

Fra : Niels

Dato : 07-09-10 04:39

On Sep 6, 9:18 pm, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> på to etager kan man da altid slippe ud af? Hvordan kan brand være
> dødelig hvis ikke han har forgiftet sig extremt pr druk?

Kulilte.

--
Niels

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-10 16:12

On Tue, 7 Sep 2010 03:39:06 -0700 (PDT), Niels <nboegh@gmail.com>
wrote:

>Kulilte.

Men en sådan røgforgiftning vil som nævnt være ildelugtende og derved
vække - er min erfaring fra min spejdertid