Den store tilbagetrækning i Iraq eller ?
Fra : P.N.

Dato : 05-09-10 11:29

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-09-10 12:48

On Sun, 5 Sep 2010 12:28:40 +0200, P.N. wrote:

> http://arbejderen.dk/artikel/2010-08-31/den-store-tilbagetr-kning

Den der har skrevet artiklen aner jo ikke en skid.

Det er da almindeligt kendt at USA "kun" trækker sine KAMPtropper hjem (det
er jo blevet gentaget en million gange i pressen).

Man skal da vist være hjernedød kommunist for at få "nogle" til at være lig
med "alle".

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-09-10 13:47

S.A.Thomsen wrote:

> Det er da almindeligt kendt at USA "kun" trækker sine KAMPtropper hjem
> (det er jo blevet gentaget en million gange i pressen).

Så de resterende amerikanske soldater render rundt uden våben? Eller har
USA en eller anden snæver definition af "kamp"tropper?

--
Jesper Lund

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-09-10 15:05

On 05 Sep 2010 12:46:58 GMT, Jesper Lund wrote:

> Så de resterende amerikanske soldater render rundt uden våben? Eller har
> USA en eller anden snæver definition af "kamp"tropper?

Gaaaaaaaaaaaaab.

F.eks. er forsyningstropper, og de soldater der f.eks. skal træne de
irakiske soldater, IKKE kamptropper.

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-09-10 16:02

S.A.Thomsen wrote:

> F.eks. er forsyningstropper, og de soldater der f.eks. skal træne de
> irakiske soldater, IKKE kamptropper.

Så er vi tilbage til starten af Vietnam krigen, hvor der også kun var
"instruktører" fra USA.

Og de amerikanske kampfly på baserne i Irak skal kun bruges til at flyve
forsyninger frem til instruktørerne? Interessant...

--
Jesper Lund

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 05-09-10 16:35

On 05 Sep 2010 15:01:39 GMT, Jesper Lund wrote:

> [...]
>
> Og de amerikanske kampfly på baserne i Irak skal kun bruges til at flyve
> forsyninger frem til instruktørerne? Interessant...

Dine fantasifulde digterier og udenomssnak, gider jeg ikke at spilde mere
tid på.

EOD