Blair advarer mod islam
Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-10 11:32

Radikal islam er den største fare for verden i dag, advarer
socialdemokraten Tony Blair.

Blair udtalte i et BBC-interview i forbindelse med hans bogudgivelse at
/hvad som helst/ der gavner islamisternes sag ser de som retfærdiggjort
- det inkluderer brug af kemiske, biologiske og atomvåben.

http://www.bbc.co.uk/news/world-11182225

Mon det begynder at dæmre lidt længere ud over fløjen?

Mvh
Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-09-10 14:04

Martin Larsen wrote:

> Blair udtalte i et BBC-interview i forbindelse med hans bogudgivelse at
> /hvad som helst/ der gavner islamisternes sag ser de som retfærdiggjort
> - det inkluderer brug af kemiske, biologiske og atomvåben.

Og det kommer fra en mand, der sammen med G.W. Bush og Anders Fjogh,
opfandt en løgn om masseødelæggelsesvåben for at få "lov" til at invadere
Irak og afsætte Saddam Hussein, deres gamle buddy. Imponerende... Så
B'liar er i allerhøjeste grad en mand der vil gøre "hvad som helst" for
at nå sine mål.

Jeg har intet til overs for radikale islamister og folk som Tony B'liar.

--
Jesper Lund

Fra : /John

Dato : 04-09-10 14:32

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Og det kommer fra en mand, der sammen med G.W. Bush og Anders Fjogh,
> opfandt en løgn om masseødelæggelsesvåben

Nåee.. dén historie skal så li'e ha' et bette genopkog? :)

Du mener:

* Kurderne i nord døde af grin, og ikke giftgas?

* Israelerne bombede et ikke-eksisterende atomanlæg i 1981?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5020778.stm

* Saddam smed ikke atom-inspektørerne ud?

* Saddam fik ikke talrige advarsler fra verdenssamfundet før invasionen af
Irak?

Ja, det må være det du mener.

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-09-10 15:16

On 2010-09-04 15:04, Jesper Lund wrote:

> Jeg har intet til overs for radikale islamister og folk som Tony B'liar.

Ja, de er af samme alen - i dit underlige forkrampede univers af
graffitiparoler lyst op af molotovcocktails

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 17:53

On Sat, 04 Sep 2010 16:15:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, de er af samme alen - i dit underlige forkrampede univers af
>graffitiparoler lyst op af molotovcocktails

Når en popstar som Blair ser lyset og blir anti-muslim bør man dog
glædes

Helt som med Karen Jespersen og Pittelkov

Vi har ikke råd til at være kræsne med allierede når vor fjende er så
magtfuld og snu som taqia-Islam

Selv HAer og DNSBer bør hilses velkommen

Kan man ikke få hvem man elsker, må man elske hvem man får

Om perfektionisme gælder at det bedste er det godes værste fjende

Fra : \"@'

Dato : 04-09-10 15:27

On 04 Sep 2010 13:04:24 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

>Og det kommer fra en mand, der sammen med G.W. Bush og Anders Fjogh,
>opfandt en løgn om masseødelæggelsesvåben

vil du i ramme alvor påstå at Saddam Husseins militær ikke var i
besidelse af WMD

prøv lige at overbevise iranerne og kurderne om det

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-10 15:55

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> vil du i ramme alvor påstå at Saddam Husseins militær ikke var i
> besidelse af WMD

Jeg bider på!

Hvor og hvornår fandt man disse WMD's?

Fra : \"@'

Dato : 04-09-10 19:38

On Sat, 4 Sep 2010 16:55:29 +0200, "Thomas Merrick" <wtfdoucare>
wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

>Jeg bider på!

næh

du klippede

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-10 00:28

> On Sat, 4 Sep 2010 16:55:29 +0200, "Thomas Merrick" <wtfdoucare>
> wrote:

> du klippede

Hvor og hvornår fandt man disse WMD's? Vil du svare mig nu?

Fra : \"@'

Dato : 05-09-10 00:56

http://www.breitbart.com/article.php?id=060622055545.07o4imol&show_article=1
--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Vidal

Dato : 05-09-10 15:59

Den 04-09-2010 16:27, "@' skrev:

> vil du i ramme alvor påstå at Saddam Husseins militær ikke var i
> besidelse af WMD

Det er ihvertfald det, Bush påstår.

> prøv lige at overbevise iranerne og kurderne om det

Hvorfor?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 05-09-10 16:02

Den 04-09-2010 16:27, "@' skrev:

> vil du i ramme alvor påstå at Saddam Husseins militær ikke var i
> besidelse af WMD

Jeg glemte at dokumentere:

http://www.youtube.com/watch?v=f_A77N5WKWM&feature=related

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : /John

Dato : 05-09-10 00:34

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har intet til overs for radikale islamister og folk som Tony B'liar.

Fortæl glad hvem du evt HAR noget til overs for..?

John

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-09-10 14:40

/John wrote:

> * Saddam fik ikke talrige advarsler fra verdenssamfundet før invasionen
> af Irak?

Var der masseødelæggelsesvåben i 2003? Saddam sagde nej (og havde ret).
B'liar, Bush og Fjogh løj bevidst om at det var der for at starte en
krig. Saddam Hussein var ingen engel, men det er de tre herrer bestemt
heller ikke.

De masseødelæggelsesvåben som Irak engang havde var i øvrigt leveret fra
lande som USA og Tyskland (dengang Saddam var "vores" buddy).

Kender du begreberne national suverænitet og folkeret? Man invaderer ikke
bare andre lande efter forgodtbefindende.

--
Jesper Lund

Fra : /John

Dato : 04-09-10 15:23

> Mon det begynder at dæmre lidt længere ud over fløjen?

Det gjorde det så ikke, jvf længere nede i tråden :(

Nå, men det havde du garanteret heller ikke ventet :)

John

Fra : \"@'

Dato : 04-09-10 15:25

On Sat, 04 Sep 2010 12:31:55 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.bbc.co.uk/news/world-11182225
>
>Mon det begynder at dæmre lidt længere ud over fløjen?

der er personer som ikke VIL hverken se eller høre

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : /John

Dato : 04-09-10 15:33

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> der er personer som ikke VIL hverken se eller høre

Ja, ligesom for omkring 71 år siden; 'Peace in our time' og alt dét dér...

Der kan trækkes ubehagelige paralleller til dengang og nu :(

John

Fra : /John

Dato : 04-09-10 15:42

> /hvad som helst/ der gavner islamisternes sag ser de som retfærdiggjort -
> det inkluderer brug af kemiske, biologiske og atomvåben.

"The womb of the Arab woman," Arafat says smugly, promising ultimate victory
over the Jews, "is my strongest weapon."

http://www.mefacts.com/cached.asp?x_id=11024

John

Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-10 15:46

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>http://www.bbc.co.uk/news/world-11182225
>
>Mon det begynder at dæmre lidt længere ud over fløjen?

Ja , nu dages det brødre det lysner i øst, eller rettere i London

Men labour har aldrig været socialdemokratisk meget mere end toryerne
var - strejker, ja, men de konservative leflede ofte værre for
pøbelvås